• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جم مُد آرت در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402

  • کد خبر : 341436
  • 07 بهمن 1402 - 1:32
جم مُد آرت در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402

فهرست محتوا حضور آموزشگاه طراحی طلا  و جواهر جم مُد آرت در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402، قطعا یکی از لحظات جذاب و شگفت‌انگیز برای فعالان صنعت هنر و زیبایی است. هر قطعه طلا و جواهر، یک داستان منحصر به فرد را با خود به همراه دارد و آموزشگاه طراحی طلا و جواهر […]

فهرست محتوا

  • حضور آموزشگاه طراحی طلا  و جواهر جم مُد آرت در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402، قطعا یکی از لحظات جذاب و شگفت‌انگیز برای فعالان صنعت هنر و زیبایی است. هر قطعه طلا و جواهر، یک داستان منحصر به فرد را با خود به همراه دارد و آموزشگاه طراحی طلا و جواهر Gemod’art نماینده رسمی آموزشی gemvision آمریکا در ایران، می خواهد این داستان‌ها را در مقابل چشمان بازدیدکنندگان به تصویر بکشد. در ایران مال 1402 قرار است شاهد زیبایی‌ها و جزئیات بی‌نظیری باشیم که آثار جواهرسازی و طلاسازی را برجسته و منحصربفرد می کند. قطعا جم مُد آرت در نمایشگاه‌ طلا و جواهر ایران مال 1402، نقش مهمی در نمایش و ترویج هنر و صنعت طلا و جواهرسازی دارد و سعی می کند با حضور خود فضایی پرشور و خلاق برای ارتقای این صنعت فراهم کند.

     

    نمایشگاه طلا و جواهر 1402؛ رویدادی لوکس و جذاب

    جواهرات همواره یکی از مهم‌ترین نمادهای زیبایی، قدرت و ثروت بوده‌اند. به همین دلیل نمایشگاه‌های جواهرات از جذاب‌ترین و پربازدیدترین رویدادهای صنعت جواهرات به شمار می‌آید. این نمایشگاه‌ها اغلب شامل محصولات بسیار گرانقیمت و با ارزشی از قبیل الماس، زیورآلات فاخر و سنگ‌های قیمتی هستند. نمایشگاه‌ طلا و جواهر ایران مال 1402، از طراحان و فعالان برجسته‌ این صنعت دعوت کرده است تا آخرین مدل‌ها و طرح‌های خود را به نمایش بگذارند. به همین دلیل این نمایشگاه می تواند به عنوان پل ارتباطی بین صاحبان مشاغل و علاقمندان به این صنعت عمل کند. از طرفی این نمایشگاه‌ فرصت مناسبی برای ارتباطات تجاری، جذب مشتریان جدید و نوآوری در زمینه طراحی و تولید جواهرات محسوب می‌شود. پس این یک فرصت عالی است برای مشاهده و خرید محصولات جدید و منحصر به فرد طلا و جواهرات!

     

    حضور برندهای طلا و جواهر در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال1402

    حضور برندهای بزرگ طلا و جواهر در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال1402 باعث افزایش شناخت برندها، جلب توجه مشتریان و افزایش فروش این مصولات خواهد شد. بزرگترین برندها با داشتن غرفه و نمایشگاهی جذاب و حرفه‌ای، می‌توانند نقش اصلی را در جلب نظر مخاطبان ایفا کنند. همچنین حضور در چنین رویدادهایی به برندهای طلا و جواهر فرصت خوبی می‌دهد تا با سایر توسعه دهندگان صنعت جواهرات ارتباط برقرار کنند و شبکه‌سازی بیشتری داشته باشند.

     

    مخاطبان نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402

    مخاطبان و بازدید کنندگان نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402 بیشتر افرادی هستند که به زیبایی و ارزش هنری طلا و جواهرات علاقه زیادی دارند. این افراد ممکن است از هر طبقه‌ای باشند، از افراد معمولی گرفته تا اشخاص معروف و ثروتمند. ممکن است کسی به دنبال خرید آثار منحصر به فرد برای خود یا به عنوان هدیه به عزیزانش باشد. شاید هم متخصصان می آیند تا به صورت مستقیم شاهد آخرین پیشرفت ها در حوزه طلا و جواهر باشند. اطلاع از آخرین دستاوردهای صنعت جواهرات و یا آگاهی از تکنولوژی‌ها و روش‌های ساخت جواهرات همه دلایل قوی برای بازدید از این رویداد جذاب است. نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402 حتی برای هنرجویان و افرادی که به دنبال شغل و توسعه کسب و کار خود در صنعت طلا و جواهرات هستند نیز جذابیت های خودش را دارد.

     

    رونق صنعت گران طلا و جواهر با برپایی نمایشگاه طلا 1402 ایران مال

    بعد از ویروس کرونا و تاثیرات منفی آن بر بازار طلا، اکنون برگزاری نمایشگاه‌ طلا و جواهر ایرانم ال 1402 فرصتی برای جبران مافات است. این نمایشگاه‌ به عنوان فرصتی عالی برای معرفی طرح‌ها و طراحان برجسته جواهرات به بازار بین‌المللی عمل می‌کند که افزایش فروش محصولات گران طلا و جواهر را به دنبال دارد. اگر برپایی این نمایشگاه‌ به ایجاد فرصتی برای ارتقاء تکنولوژی و روش‌های تولید در صنعت گران طلا و جواهر کمک کند؛ تولیدکنندگان و طراحان می‌توانند از آخرین دستاوردها و روش‌های نوین در این حوزه استفاده و به بهبود کیفیت محصولات و افزایش توان رقابتی صنعت خود کمک کنند. رویدادی که افزایش شناخت عمومی از صنعت طلا و جواهر، ارتقاء فناوری و گسترش بازارهای صادراتی این صنعت را به همراه دارد.

     

    حضور تولیدکنندگان ابزار ساخت طلا و جواهر در نمایشگاه طلا و جواهر 1402

    حضور تولیدکنندگان ابزار ساخت طلا و جواهر در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402 فرصتی است تا صنعتگران و تولیدکنندگان با بروزرسانی‌های جدید در زمینه فناوری‌ها و مواد اولیه ساخت طلا و جواهر آشنا شوند و از نزدیک آخرین دستاوردها و محصولات رقابتی را بررسی کرده و ایده‌های نو برای طراحی و ساخت محصولات خود به دست آورند.

     

    وعده جم مُد آرت با شما در نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402

    برای دیدن شگفتی های صنعت طلا و جواهر منتظر شما هستیم. غرفه جم مُد آرت پر از جذابیت‌ها و خبرهای خوب است. با ما همراه شوید تا لذت‌های بی‌پایان هنر و نوآوری صنعت طلا و جواهر را تجربه کنید! با حضور خود ما را در ارائه بهترین خدمات همراهی کنید و به اشتراک گذاری تجارب، دیدگاه‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ خود بپردازید.

    نمایشگاه طلا و جواهر ایران مال 1402

    غرفه جم مُد آرت سالن e1-53b

    جزئیات سالن E۱:

    سالن  اصلی مجموعه نمایشگاهی ایران مال با مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع از بخش‎های زیر تشکیل شده است.

    سالن نمایشگاهی: با مساحت ۱۱۵۰۰ متر مربع (حدود ۷۵۰۰ متر مربع فضای خالص غرفه سازی)

    تراس: با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع واقع در ضلع غربی مجموعه و مشرف بر طرح توسعه غربی ایران مال

    فضای نشیمن: با مساحت ۱۵۰ متر مربع

    استیج: مجهز به ویدئو وال برای برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه و سایر برنامه ‎های فرهنگی و هنری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341436

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم