• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

جشنواره تابستانی بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان آغاز شد

  • کد خبر : 247213
  • 07 شهریور 1400 - 2:41
جشنواره تابستانی بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان آغاز شد

شرکت بیمه پارسیان، در نظر دارد همزمان با آغاز فصل تابستان جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی خود را برای کلیه بیمه گزاران جدید و تمدیدی در رشته های آتش سوزی مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی برگزار می نماید.

  • پول بانک: شرکت بیمه پارسیان، در نظر دارد همزمان با آغاز فصل تابستان جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی خود را برای کلیه بیمه گزاران جدید و تمدیدی در رشته های آتش سوزی مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی برگزار می نماید.

    به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، به نقل از مدیریت بیمه های آتش سوزی، این شرکت در نظر دارد همزمان با آغاز فصل تابستان جشنواره فروش بیمه های آتش سوزی خود را برای کلیه بیمه گزاران جدید و تمدیدی در رشته های آتش سوزی مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی برگزار می نماید.

    براساس این گزارش، این جشنواره با شرایط و تعهدات ویژه با عنوان “تابستان 1400 به مدت سه ماه در طول فصل تابستان آغاز گردیده و طی آن به کلیه بیمه گزاران و مشتریان جدید و تمدیدی، 50 % تخفیف در نرخ های تعرفه پوشش های آصا و خطرات تبعی ارایه گردد.

    همچنین همزمان با این جشنواره، طرح آرامش تابستانی با شرایط ویژه برای کلیه خریداران بیمه نامه های آرامش و اصناف آغاز گردیده است و در این طرح بیمه گزاران از  40% تخفیف بر روی بیمه نامه های آتش سوزی مسکونی و اصناف برخوردار خواهد شد.

    علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط طرح و برخورداری از شرایط و تخفیفات آن به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=247213

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم