• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

جشنواره بهاره مجازی؛ همدلی مردم و اصناف

  • کد خبر : 89435
  • 23 اسفند 1398 - 6:37
جشنواره بهاره مجازی؛ همدلی مردم و اصناف

پول بانک: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، درنظر دارد در یک همکاری ملی با مشارکت همآهنگ بخش حاکمیتی، خصوصی و بسیج کشور با برگزاری جشنواره بهاره مجازی گام موثری برای مقابله با آثار منفی سلامتی و اقتصادی شرایط فوق الذکر بردارد.

  • به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در روزهایی که اقشار مختلف جامعه با تبعات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا نظیر ریسک به مخاطره افتادن سلامتی مردم در خریدهای بازاری و به تبع آن رکود نسبی حاکم بر اصناف و بازاریان، گریبانگیر هستند، این مرکز درنظر دارد در یک همکاری ملی با مشارکت هم‏آهنگ بخش حاکمیتی، خصوصی و بسیج کشور با برگزاری جشنواره بهاره مجازی گام موثری برای مقابله با آثار منفی سلامتی و اقتصادی شرایط فوق‏ الذکر بردارد.

    این جشنواره همانند نمایشگاه ‏های بهاره ‏ای که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می گردید، در سال جاری با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی 23 الی 29 اسفندماه برگزار خواهد گردید. مشارکت همدلانه و همزمان مردم در حفظ سلامت آحاد جامعه و همچنین حمایت از رونق کسب و کارها، استفاده از ظرفیت فروشگاه‏ های اینترنتی موجود (از جمله بازارگاه ‏ها*) و به طور کلی استفاده از ظرفیت‌ های تجارت الکترونیکی توسط واحدهای صنفی فیزیکی، تخفیف ‌های ویژه، جوایز ارزنده نقدی و ‌غیر نقدی و رویکردی تحولگرایانه در خرید و‌فروش اینترنتی از مشخصه ‌های اصلی جشنواره مذکور است.

    با عنایت به ضرورت جلب مشارکت تمامی ذی نفعان و نهادهای تأثیرگذار، تلاش شده تا در اجرای این جشنواره از ظرفیت ها و توانمندی ‌های آنان استفاده بهینه به عمل آید که از جمله می توان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج اصناف و دانشجویی کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اتاق اصناف ایران اشاره نمود.

    لذا از اقشار مختلف جامعه دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به وب سایت جشنواره بهاره مجازی به آدرس Bahar99.ir، علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر با نحوه فعالیت و مشارکت در جشنواره، در این رویداد ملی شرکت نموده و از منافع آن بهره مند گردند.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=89435

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم