• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

جاماندگان سهام عدالت فوری به این سایت مراجعه و کد ملی شان را بدهند

  • کد خبر : 338222
  • 02 دی 1402 - 7:08

جاماندگان سهام عدالت فوری به این سایت مراجعه و کد ملی شان را بدهند هر سال و پس از واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از افرادی که دارای سهام عدالت هستند، برای بسیاری از افراد این پرسش مطرح می‌شود که تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟ به گزارش منیبان به نقل از تابناک، […]

  • جاماندگان سهام عدالت فوری به این سایت مراجعه و کد ملی شان را بدهند

      هر سال و پس از واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از افرادی که دارای سهام عدالت هستند، برای بسیاری از افراد این پرسش مطرح می‌شود که تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟

      به گزارش منیبان به نقل از تابناک، واقعیت این است که دستورالعمل جدیدی برای ثبت‌نام افراد حائز شرایط برای دریافت سهام عدالت صادر نشده و برهمین اساس امکان بهره‌مندی افراد جدید از سهام عدالت وجود ندارد.

      همشهری در این باره نوشت: در سال ۱۳۸۵ مردم براساس ۱۳ دهک رتبه‌بندی شدند و ۴۹ شرکت حمایت از سهام عدالت را بر عهده دارند.

      مرحله اول سود سهام عدالت ۱۴۰۱ از ۲۳ آذر ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه یافت و همچنین مرحله دوم واریز سود سهام عدالت از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود.

      حساب بانکی مشترک، ادغام بانک‌ها و اشکال در شماره شبا بانکی، حساب راکد، حساب‌های بلند مدت و حساب مسدود و ارزی از جمله دلایلی است که سود در این مرحله برای افراد واریز نشده است.

      درحال‌حاضر ثبت‌نام سهام عدالت برای هیچ سن و قشری حتی فرزند تازه متولد شده انجام نمی‌شود، بیان کرد: همچنین هیچ‌گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت باز نیست.

      همچنین برای دریافت سود سهام عدالت متوفی، بازماندگان باید در ابتدا انحصار وراثت کرده و سپس مدارک خود را به کارگزاری‌های "بیدار، آگاه و یا مفید" تحویل دهند.

      قابل ذکر است افراد تحت پوشش سهام لازم است در نهایت تا آخر امسال، شماره شبا خود را در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت درج کنند.

      پیشتر در این باره نبض بورس نوشت: شرکت سپرده گذاری مرکزی شرایط ثبت نام جاماندگان سهام عدالت را به صورت غیرحضوری فراهم کرده است. مشمولین پس از اعلام رسمی دولت (هنوز اعلام نشده است) می‌توانند برای ثبت نام به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به آدرس samanese.ir مراجعه کنند.

      گفتنی است که در آخرین اظهارنظر در این باره در ۷ آذرماه ۱۴۰۲ مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: کار‌های مشمولان جدید سهام عدالت افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد و ایثارگران در حال انجام است، سبد سهامی برای آن پیشنهاد شده و در دولت در حال مذاکره است.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=338222

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم