• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

جاماندگان سهام عدالت فورا به این سایت مراجعه کنند هنوز وقت هست

  • کد خبر : 338399
  • 03 دی 1402 - 22:50
جاماندگان سهام عدالت فورا به این سایت مراجعه کنند هنوز وقت هست

جاماندگان سهام عدالت فورا به این سایت مراجعه کنند هنوز وقت هست به گزارش منیبان، همه ساله و پس از واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از افرادی که دارای سهام عدالت هستند، پرسشی که برای برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود، این است که تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟ که هنوز دستورالعمل […]

  • جاماندگان سهام عدالت فورا به این سایت مراجعه کنند هنوز وقت هست

      به گزارش منیبان، همه ساله و پس از واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از افرادی که دارای سهام عدالت هستند، پرسشی که برای برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود، این است که تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه می‌شود؟

      که هنوز دستورالعمل جدیدی برای ثبت‌نام افراد حائز شرایط به منظور دریافت سهام عدالت صادر نشده و بنابر همین اساس، امکان بهره‌مندی افراد جدید از سهام عدالت نیز وجود ندارد.

      مردم در سال ۱۳۸۵، براساس ۱۳ دسته رتبه‌بندی شدند و ۴۹ شرکت حمایت از سهام عدالت را بر عهده دارند.

      مرحله اول سود سهام عدالت ۱۴۰۱ از ۲۳ آذر ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه یافت و همچنین مرحله دوم واریز سود سهام عدالت از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود.

      افرادی که سهام عدالت دارند، اما سودی برای آن‌ها واریز نشده است، ممکن است، دلایلی از جمله حساب بانکی مشترک، حساب راکد، ادغام بانک‌ها و اشکال در شماره شبا بانکی، حساب‌های بلند مدت و حساب مسدود و ارزی داشته باشند.

      ثبت‌نام سهام عدالت برای هیچ سن و قشری حتی فرزند تازه متولد شده درحال‌حاضر انجام نمی‌شود و هیچ‌گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت باز نیست. هر گونه لینک‌های ثبت‌نامی که مشاهده می‌کنید، جعلی است.

      همچنین برای دریافت سود سهام عدالت متوفی، بازماندگان باید در ابتدا انحصار وراثت کرده و سپس مدارک خود را به کارگزاری‌های «آگاه، بیدار یا مفید» تحویل دهند.

      قابل ذکر است افراد تحت پوشش سهام لازم است در نهایت تا آخر امسال، شماره شبا خود را در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت درج کنند.

      لازم به ذکر است، شرایط ثبت نام جاماندگان سهام عدالت را به صورت غیرحضوری، شرکت سپرده گذاری مرکزی فراهم کرده است. مشمولین پس از اعلام رسمی دولت (هنوز اعلام نشده است) می‌توانند برای ثبت نام به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به آدرس samanese.ir مراجعه کنند.

      همچنین در ۷ آذرماه ۱۴۰۲ در آخرین اظهارنظر در این باره، مجید عشقی، ربیس سازمان بورس، گفت: کار‌های مشمولان جدید سهام عدالت افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد و ایثارگران در حال انجام است، سبد سهامی برای آن پیشنهاد شده و در دولت در حال مذاکره است.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۱ رای
      لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=338399

      برچسب ها

      ثبت دیدگاه

      مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
      قوانین ارسال دیدگاه
      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

      برچسب ها

      بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم