• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

ثبت رایگان اقامتگاه در سایت ایران آهانا شروع کسب کاری عالی

  • کد خبر : 302181
  • 01 خرداد 1401 - 22:10
ثبت رایگان اقامتگاه در سایت ایران آهانا شروع کسب کاری عالی

اگر دقت کرده باشید در زمان تعطیلات یا در فصول خوش آب و هوا مردم به دنبال گردش و مسافرت به نقاط بکر هستند. خصوصا اکنون بعد از جریان خسته کننده و ادامه دار کرونا مسافرت آن هم به نقاط بکر و خاص جز برنامه اکثر خانواده های ایرانی شده است. در گذشته اجاره دادن […]

  • اگر دقت کرده باشید در زمان تعطیلات یا در فصول خوش آب و هوا مردم به دنبال گردش و مسافرت به نقاط بکر هستند. خصوصا اکنون بعد از جریان خسته کننده و ادامه دار کرونا مسافرت آن هم به نقاط بکر و خاص جز برنامه اکثر خانواده های ایرانی شده است.

    در گذشته اجاره دادن اقامتگاه کار دشواری به نظر می رسید و افرادی برای اجاره ویلا یا منزل نوشته به دست کنار جاده یا در ورودی های شهرهای مسافر پذیر قصد اجاره ویلا و یا مکان مورد نظر را داشتند.  با هوشمند شدن کسب و کارها به خصوص در ایام قرنطینگی کرونا کسب و کارهای اینترنتی رونق خاصی گرفت. اگر شما نیز به دنبال چنین کسب و کارهایی هستید می توانید این قضیه را به فال نیک گرفته و از این فرصت استفاده کنید.

    در این راستا اگر شما نیز اقامتگاه مناسب و خوش آب و هوایی دارید می توانید با ثبت اقامتگاه نیز از مزایای این مدل کسب و کارها در کنار شغل اصلی خودتان استفاده ببرید. پیشنهاد می‌دهم برای ثبت اقامتگاه دقت لازم را داشته و از سایت‌های معتبر و کاربلدی چون ایران آهانا جاجیگا، میزبون، اتاقک، ایران بوم گردی کمک گرفته و به صورت سریع و رایگان اقامتگاه خود را ثبت و از مزایای کم نظیر آنها استفاده نمایید. یک پیشنهاد دوستانه این است که داشتن یک پلتفرم آنلاین در جهت رزرو اقامتگاه برای شما می‌تواند در حکم یک سکوی پرتاب برای موفقیت باشد.

    ثبت آهانا شروع کسب کاری عالی رایگان اقامتگاه در سایت ایران

    یک نکته مهم قبل از ثبت اقامتگاه در خاطر داشته باشید و آن این است که اقامتگاه خود را مطابق با واقعیت ثبت کنید. از عکس های غیر واقعی استفاده نکنید و امکانات واقعی آن را ارائه دهید.چرا که اعتماد مشتری بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

    در صورت وجود عیب و نقص در اقامتگاه آن را رفع کنید و اگر چنین چیزی امکان پذیر نیست آن را صادقانه بیان کنید. و حتی در توضیحات اقامتگاه درج کنید در صورت عدم تطابق اقامتگاه تحویل داده شده کل وجه دریافتی به میهمان بازگردانده خواهد شد.با این کار حسن نظر خود را به مشتری ثابت خواهید کرد.

    نکاتی برای رضایت میهمانان از اقامتگاه

    برای این مورد قبل از هرچیز خودتان را جای مسافران بگذارید و امکانات مورد نیازشان را فراهم کنید.برخی از امکانات مورد نیاز در اقامتگاه ها به شرح زیر است…

    1-قیمت مناسب

    2-ایمنی اقامتگاه

    3-بهداشت اقامتگاه

    مزایای ثبت اقامتگاه به صورت آنلاین:

    -دسترسی به مسافران داخلی و خارج از کشور جهت سرویس دهی با سیستم ثبت آنلاین اقامتگاه

    -با یکبار ثبت اطلاعات اقامتگاه خود را در سایت مشتریان و مخاطبان مخصوص را جذب کرده و درآمد فوق العاده ای برای خود رقم بزنید.

    -امکان رزور شبانه روزی با ثبت اقامتگاه  برای شما فراهم است. حتی زمانی که شما در دسترس نبوده یا در مسافرت هستید.

    در نظر داشته باشید ایران آهانا دارای اپلیکیشن برای میزبانان محترم است که به راحتی می توانید اقامتگاه خود را مدیریت کنید دانلود اپلیکیشن میزبان .

     

     

    .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=302181

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم