• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
7

ثبت افتخارات متعدد برای گوشی Huawei P20 Pro در سال 2018

  • کد خبر : 18045
  • 09 دی 1397 - 18:01
ثبت افتخارات متعدد برای گوشی Huawei P20 Pro در سال 2018

پول بانک: سال 2018 به پایان رسید و گوشیHUAWEI P20 Pro توانست 16 جایزه و 15 عنوان برتر از رسانه‌های معتبر جهانی در این سال دریافت کند که خود نوعی رکورد برای این گوشی پرچم دار محسوب می شود. این رسانه‌ها به خاطر قابلیت‌های گوشیHUAWEI P20 Pro در زمینه عکاسی که به لطف اولین دوربین […]

  • پول بانک: سال 2018 به پایان رسید و گوشیHUAWEI P20 Pro توانست 16 جایزه و 15 عنوان برتر از رسانه‌های معتبر جهانی در این سال دریافت کند که خود نوعی رکورد برای این گوشی پرچم دار محسوب می شود. این رسانه‌ها به خاطر قابلیت‌های گوشیHUAWEI P20 Pro در زمینه عکاسی که به لطف اولین دوربین سه‌گانه دنیا امکان‌پذیر شده، جوایز مختلفی را به آن اهدا کرده اند. همچنین برای باتری پرظرفیت این گوشی، جوایز متعددی را در این بخش به خود اختصاصاص داده است؛ از جمله این جوایز میتوان به «بهترین طول عمر باتری» از دید Android Authority و بهترین باتری گوشی‌های هوشمند از Android Headlines اشاره کرد.

    در ادامه به برخی از بررسی‌ها و نظرات رسانه‌‌های معروف در مورد گوشی Huawei P20 Pro در سال 2018 می‌پردازیم:

    جایزی جهانی 2018TIPA

    بهترین گوشی هوشمند سال در زمینه عکاسی

    Huawei P20 Pro اولین لنز سه‌گانه (لایکا) را در جهان و همچنین بیشترین تراکم پیکسل روی عکس ها را در بین گوشی های هوشمند در اختیار دارد. سنسور 40 مگاپیکسلی این گوشی، نور را از طریق لنز 35 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 دریافت می‌کند. دوربین دوم دارای سنسور تک رنگ 20 مگاپیکسلی و سنسور سوم 8 مگاپیکسلی بوده و تصاویر را با قدرت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری به ثبت می‌رساند. Huawei P20 Pro قادر است تصاویر را در شرایط با نور کم، بدون کمک فلاش یا سه‌پایه با ISO باورنکردنی 102،4000 ثبت کند. این گوشی از سیستم هوش مصنوعی موسوم به AI Master بهره می برد که دارای بیش از 500 الگوریتم برای تشخیص سناریو های مختلف است، به علاوه ویژگی Snap shot فوق‌العاده‌ای که اجازه می‌دهد تا با سرعت 0.3 ثانیه حتی درزمانی که صفحه نمایش خاموش است، عکس بگیرد.

    جایزه 2018 European Hardware

    بهترین گوشی هوشمند سال

    گوشی پرچم‌دار Huawei P20 Pro توانست جایزه «بهترین گوشی هوشمند 2018» را از European Hardware دریافت کند. این رسانه که عموما وظیفه شناسایی بهترین وسایل الکترونیکی و سخت‌افزاری را در بازار اروپا عهده دار است، این بار در سال 2018 این جایزه با قضاوت بیش از 100 داور در سراسر جهان به پرچم دار هوآوی اهدا شده است.

    جایزه EISA

    بهترین محصول 2018-2019

    گوشی Huawei P20 Pro با طراحی بدنه شیشه‌ای، صفحه نمایش AMOLED با بزرگی 6.1 اینچ که رزولوشن 1080*2240 پیکسلی دارد، نسبت تصویر 18:9، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی که به قابلیت Super Charge نیز مجهز است و از همه مهم‌تر دوربین سه‌گانه‌ای که در پشت آن قرار گرفته و به وسیله شرکت صاحب نام لایکا تهیه شده، Huawei P20 Pro پیشرفته‌ترین، نوآورانه‌ترین و از لحاظ تکنیکی برترین گوشی هوشمند سال از دید EISA شناخته شده است.

    برتر گوشی سال 2018 از نگاه مشتریان TechRadar

    بهترین گوشی سال، بهترین دوربین گوشی

    « ممکن است فکر کنید که وجود سه دوربین در یک گوشی تنها برای جذب مشتریان باشد؛ اما هوآوی نشان داده است که می‌تواند دوربینی درخشان با این تکنولوژی بسازد و گوشی‌ را ارائه دهد که قضاوت ما را با وضوح و غنای عکس‌هایش تغییر دهد.»

    جوایز Trusted Reviews

    بهترین پرچم‌دار سال، بهترین محصول سال، گوشی سال، قرار گیری در لیست 12 گوشی برتر

    «در حین بررسی Huawei P20 Pro بسیار تحت‌تاثیرش قرار گرفتیم. ما این گوشی را به خاطر بزرگنمایی اپتیکال استثنایی‌ و قابلیت واقعی‌اش برای گرفتن عکس های خیره‌کننده در نور کم پیشنهاد می‌کنیم.»

    بهترین‌ گوشی اندروید از دید Android Authority در سال 2018

    به همراه بادوام ترین عمر باتری

    «رقابت بر سر بهترین عمر باتری جالب بود، اما به هیچ وجه رقابت نزدیکی محسوب نمی‌شد. پردازشگر Kirin 970 هوآوی زمان صرفه‌جویی باتری بسیار عالی عمل می‌کند (به لحاظ تاثیر عملکرد روی بخش‌های دیگر)، به علاوه Huawei P20 Pro دارای یک باتری پر ظرفیت در قیاس با سایر پرچم داران است.»

    قرارگیری در لیست 10 گوشی برترهوشمند سال 2018 از نگاه Stuff

    Huawei P20 Pro دارای ویژگی های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده چشمگیر است که سبب قرار گیری این گوشیدر لیست برترینگوشی‌های هوشمنددنیاشده است. از جمله این ویژگی ها میتوان به دوربین سه‌گانه واقع در پشت گوشیاشاره کرد. اگرچه وجود سه دوربین در یک گوشی از دید عده ای از کاربران غیرضروری به نظر می‌رسد، اما وقتی که آن را در دست می‌گیرید، مزایایشتازه آشکار می‌شوند. فراتر از رویکرد مجموعه دو دوربینه، این آرایه جدید بدین معناست که شما 3 برابر زوم اپتیکال و 5 برابر زوم هیبردیدر اختیار خواهید داشت که باعث می‌شوند عکس‌ها با جزئیاتبیشترو در نتیجه کیفیت بهتر به ثبت برسند.

    Huawei P20 Pro با بدنه درخشان خیره‌کننده‌، صفحه نمایش OLED با کیفیت 1080p و باتری پرظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی‌که می‌تواند تا مدت‌ها دوام بیاورد، به یک گوشی جذاب ا زدید کاربران و همچنین رسانه های برتر دنیا تبدیل شده است.

    انتشار خبر: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=18045

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم