• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ثبت اعتراض سرپرستان خانوار در سامانه حمایت: روند و راهنمایی‌ها

  • کد خبر : 342320
  • 05 اسفند 1402 - 15:56
ثبت اعتراض سرپرستان خانوار در سامانه حمایت: روند و راهنمایی‌ها

سرپرستان خانوار می‌توانند به وب‌سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و در صورت نیاز، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات خود را ثبت کنند. این سامانه به دلیل مشکلاتی که به مدتی با آن روبه‌رو بودیم، اکنون بهبود یافته و قابل دسترسی است. این به این معناست که سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به […]

  • سرپرستان خانوار می‌توانند به وب‌سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و در صورت نیاز، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات خود را ثبت کنند. این سامانه به دلیل مشکلاتی که به مدتی با آن روبه‌رو بودیم، اکنون بهبود یافته و قابل دسترسی است.

    این به این معناست که سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir اعتراضات و درخواست‌های خود را ثبت کرده و در صورت نیاز درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ارسال کنند. این اطلاعات می‌تواند به سرپرستان خانوارهایی که به کمک مالی یا سایر امکانات رفاهی نیازمندند، کمک کند.

    علیرضا محمدی اظهار کرد: طبق بند (د) تبصره (۱۷) قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است داده‌های ثبتی را به‌روزرسانی کند و برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال (هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.

    وی افزود: با توجه به آخرین دهک‌بندی، خانوارها می‌توانند در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند. این سامانه اخیراً با مشکلاتی روبه‌رو بود، اما اکنون در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت نیاز، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند.

    رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات خانوارهایی که مخالف دهک‌بندی خود هستند، اظهار کرد: بررسی‌ها به تدریج انجام می‌شود، زیرا چون داده‌ها ثبتی است و به‌روزرسانی‌ها هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود، تا زمان اعمال و به‌روزرسانی، هیچ تغییری در فرآیند دریافت یارانه‌ها برای افراد ایجاد نمی‌شود.

    محمدی افزود: البته ممکن است در برخی مواقع دستگاه‌های حمایتی برای اولویت‌بندی افراد با شرایط خاص با ما تماس بگیرند و ما نیز با توجه به شرایط ویژه آنها را در اولویت بررسی قرار می‌دهیم.

    رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اظهار کرد: علاوه بر سامانه حمایت، افراد می‌توانند با تماس با شماره ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراضات خود را بیان و ثبت کنند.

    محمدی در بخش دیگری از گفتگوی خود اعلام کرد که ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان اعمال شده بود، اعتراض کرده‌اند.

    وی در پایان افزود: با توجه به اعلام طرح کالا برگ فجرانه، در مرکز پاسخگویی در روزهای گذشته با ترافیک زیادی روبرو بودیم و سعی می‌کنیم در روزهای آینده این سامانه تلفنی تقویت شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342320

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم