• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تینا پاکروان در اکران خصوصی فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»: حالمان خوب نیست؛ در شرایط بد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که داریم باید حداقل در حوزه فرهنگ حال مردممان را خوب کنیم

  • کد خبر : 15854
  • 02 آذر 1397 - 10:39
تینا پاکروان در اکران خصوصی فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»: حالمان خوب نیست؛ در شرایط بد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که داریم باید حداقل در حوزه فرهنگ حال مردممان را خوب کنیم

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» گفت: برای کسانیکه با پست‌های تخریب گرایانه در صفحات مجازی٬ علیه فیلم با اعلام اینکه «این فیلم را نبینید» هرچند تاثیری نداشت٬ به فیلم و حرکت انسانی آن تاختند، متاسفم.

  • تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» گفت: برای کسانیکه با پست‌های تخریب گرایانه در صفحات مجازی٬ علیه فیلم با اعلام اینکه «این فیلم را نبینید» هرچند تاثیری نداشت٬ به فیلم و حرکت انسانی آن تاختند، متاسفم.

    به گزارش خبرنگار پول بانک٬ اکران خصوصی فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»٬ به تهیه کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان٬ شامگاه چهارشنبه ۳۰ آبان ماه ۹۷ ٬ با حضور تینا پاکروان تهیه کننده و کارگردان فیلم٬ عوامل فیلم٬ جمعی از هنرمندان و چهره های مطرح سینما و خبرنگاران رسانه های گروهی٬ در خانه همایش تهران برگزار گردید.

    تینا پاکروان٬ تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» 

    تینا پاکروان٬ در مراسم اکران خصوصی این فیلم و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه همه دیدند چه شرکتهای بزرگی اسپانسر فیلم شدند؛ اما کسی ندید که خود فیلم اسپانسر یک خیریه است.

    وی ادامه داد: برای کسانیکه با پست‌های تخریب گرایانه در صفحات مجازی٬ علیه فیلم با اعلام اینکه «این فیلم را نبینید» هرچند تاثیری نداشت٬ به فیلم و حرکت انسانی آن تاختند، متاسفم.

    کارگردان فیلم «لس آنجلس تهران» بیان داشت: دست آنهایی را که انتقادی درست و منطقی و محترمانه از فیلم می کنند را به گرمی می فشارم و خواهان تعامل با تمامی منتقدان هستم و از مشوقان و حامیان نیز تشکر و قدردانی لازم را دارم.

    پاکروان٬ اظهار کرد: خوشحالم که برای اولین بار در ایران یک فیلم از ابتدای اکران در فیلم و تبلیغات آن و حتی در اکران با حضور هنرمندان در جهت حمایت از یک خیریه اقدام کرد. همچنین از اینکه در اکران به نفع خیریه دانش علاوه بر هنرمندان و مدیران بنیاد دانش، از حضور مدیران و بنیانگذاران خیریه های دیگر همچون «محک» و «خانه ماه» و همینطور خانم پوری بنایی که در امر خیر قریب به نیم قرن است فعالیت دارند، سپاسگزاری می کنم.

    وی افزود: بنیاد دانش، ارتقای سطح دانش فرزندان یتیم و بی بضاعت این سرزمین را نشانه رفته است؛ همان نقطه ای که اگر اهل فرهنگ و هنریم٬ باید در فرهنگ سازی و حرکت بنیادین آن اهتمام ورزیم.

    تهیه کننده فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»٬ ادامه داد: دانش آموزان ‌تحت تکفل این بنیاد تا دوران دکتری نیز حمایت می شوند و همه این اقدامات برای داشتن نسلی بهتر است و هر کسی به حد توان خودش می تواند یک یا چند دانش آموز را حمایت کند.

    پاکروان٬ به وضعیت اقتصادی نامناسب مردم اشاره کرد و گفت: ساخت فیلم های مفرح، نمایش های شاد٬ موزیکال و کنسرتها را در شرایط کنونی مسکنی برای بهبود هر چند کوتاه مدت حال مردم می باشد.

    وی ادامه داد: حالمان خوب نیست؛ در شرایط بد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که داریم حداقل باید در حوزه فرهنگ، حال مردم مان را خوب کنیم. امیدوارم مردم عزیزمان با دیدن این فیلم لبخند بزنند که البته فروش بیش از ۶.۵ میلیارد تومانی، گواه این ادعاست و خوشبختانه این فیلم توانسته با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند.

    کارگردان فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»٬ با اشاره به انتقادات غیرمنطقی و البته با قصد و نیت از فیلم٬ گفت: قلم از ابزارهای مهم در هر کار فرهنگی محسوب می شود و بنده هرگز حاضر نیستم قلمی که در دست دارم را به فحش و ناسزا آمیخته کنم؛ چون‌ ما انسانیم و می توانیم با یکدیگر صحبت کنیم و همین تعامل و گفت و گوی صلح طلبانه و منطقی است که ما را جذاب و متفاوتمان می کند.

    پاکروان، ادامه داد: از دیدن اسامی غریب و نا آشنا در فضای مجازی و به کار بردن الفاظ رکیک توسط این عده در صفحات هنرمندان اظهار تاسف می کنم.

    وی بیان داشت: قلبم به درد می آید و البته می دانم این ها آدمهای واقعی نیستند و با قصد و نیت ناخالص این کار را انجام ‌می دهند.

    تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»٬ در پایان سخنان خود گفت: البته دست آنهایی که انتقاد درست و منطقی می کنند را به گرمی می فشارم چون ‌می دانم حرفی برای گفتن دارند. 

    بنا به این گزارش، فیلم «لس آنجلس تهران»٬ به تهیه کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان می باشد. فیلمنامه این فیلم٬ به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری نوشته شده است. فیلمبرداری فیلم «لس آنجلس تهران»٬ نیز در ایران و آمریکا انجام شده است.

    تدوین: بهزاد مصلح، فیلمبرداری: فرشاد محمدی موسیقی: کارن همایون فر صدابردار: امین میرشکاری

    بازیگران فیلم عبارتند از: پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان، شیرین یزدانبخش، ژوبین رهبر، بانیپال شومون و زهیر یاری.

    پرویز پرستویی و تینا پاکروان، پس از فیلم سینمایی خانه کاغذی که در آن همبازی بودند، فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»، دومین همکاری مشترک آنها می باشد.

    در خلاصه فیلم سینمایی لس آنلجس تهران آمده است: با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک‌چرخ‌زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!

    داستان فیلم از جایی آغاز می شود که دو نفر از لس آنجلس به تهران می آیند و ماجراهایی را پشت سر می گذارند، یک به اصطلاح موسیوی فرانسوی و یک استندآپ کمدین! در فیلم لحظات عاشقی خنده دار، عاشقی پیرزن، دزدی های بامزه و سکانس های نشاط آوری را خواهید دید.

    این گزارش می افزاید؛ در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»٬ هنرمندان دیگری همچون استاد بهمن فرمان آرا٬ غلامرضا کاظمی دینان٬ پوری بنایی٬ گوهر خیر اندیش٬ مجید مظفری٬ حسن فتحی٬ ایرج نوذری٬ هانیه توسلی٬ مهدی سجاده چی حضور داشتند.

    گفتنی است٬ فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران»٬ به تهیه کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان٬ با حمایت های مالی بانک ملت و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، در تولید و اکران می گردد.

    خبرنگار: مهران احمدی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=15854

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم