• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

تکبیری در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸): امسال شاهد رویدادهای جدیدی در نمایشگاه هستیم/ بالغ بر ۴۰۰ ملاقات حضوری با تجار و بازرگانان در این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است

  • کد خبر : 17408
  • 23 آذر 1397 - 16:50
تکبیری در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸): امسال شاهد رویدادهای جدیدی در نمایشگاه هستیم/ بالغ بر ۴۰۰ ملاقات حضوری با تجار و بازرگانان در این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است

رئیس ستاد اجرایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸) گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ بر اساس بازاریابی کالاهای ایرانی در داخل کشور، تقویت بنیه تولیدی شرکت‌های کوچک و متوسط در کنار حضور شرکت‌های مطرح و فاخر صادراتی در بی‌اثر کردن تحریم‌ها علیه مردم ایران با دیپلماسی اقتصادی و با پرچم ‌داری بخش خصوصی است.

  • رئیس ستاد اجرایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸) گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ بر اساس بازاریابی کالاهای ایرانی در داخل کشور، تقویت بنیه تولیدی شرکت‌های کوچک و متوسط در کنار حضور شرکت‌های مطرح و فاخر صادراتی در بی‌اثر کردن تحریم‌ها علیه مردم ایران با دیپلماسی اقتصادی و با پرچم ‌داری بخش خصوصی است.

    به گزارش حبرنگار اقتصادی پول بانک، مراسم افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸)، پیش از ظهر امروز پنجشنبه 22 آذر ماه 97، با حضور مجید تکبیری رئیس ستاد برگزاری سومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد رئوف قادری رئیس شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب، دکتر نصراله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جعفر الحمدانی رئیس اتاق بازرگانی بغداد و جمعی از مدیران، فعالان اقتصادی حوزه صادرات، اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار گردید.

    مجید تکبیری، رئیس ستاد اجرایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸)

    مجید تکبیری، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ بر اساس بازاریابی کالاهای ایرانی در داخل کشور، تقویت بنیه تولیدی شرکت‌های کوچک و متوسط در کنار حضور شرکت‌های مطرح و فاخر صادراتی در بی‌اثر کردن تحریم‌ها علیه مردم ایران با دیپلماسی اقتصادی و با پرچم‌داری بخش خصوصی است.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ برگزار شد و امسال نیز شاهد سومین دوره آن هستیم. قرار را بر این گذاشتیم تا در دور سوم با توان هر چه‌ بیشتری وارد عرصه شویم.

    رئیس ستاد اجرایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸)، اظهار داشت: در  طی ۹ سال گذشته گروه‌های متشکل از جوانان کشور توانسته‌اند به موفقیت‌های جدیدی در زمینه برگزاری نمایشگاه و افزایش توان صادراتی برسند.

    تکبیری، با اشاره به این که ۶۱۱ تاجر از ۵۷ کشور جهان در ایران اکسپو ۲۰۱۸ حضور دارند، گفت: این مساله نشان دهنده این است که تحریم ها تاثیر چندانی بر کشورمان نگذاشته است. امسال شاهد رویدادهای جدیدی  بودیم به طور مثال در حوزه ICT برای اولین بار شاهد حضور فعالان این عرصه هستیم. همچنین بالغ بر ۴۰۰ ملاقات حضوری با تجار و بازرگانان در این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

    وی تصریح کرد: در این راستا گروهی متشکل از جوانان متخصص ایران با پشتکار و تلاش مداوم توانسته‌اند به موفقیت‌های جدیدی در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های صادراتی در داخل دست یابند و امروز شاهدیم که ۵۹۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۵۴ کشور دنیا با وجود شرایط تحریم در این نمایشگاه حضور دارند و این موضوع خود اقدامی مهم در راستای بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران است؛ همچنین ۲۵ هیئت تجاری شامل ۳۶۶ بازرگان و تاجر از ۱۸ کشور دنیا در این رویداد ملی صادراتی حضور خواهند داشت.

    رئیس ستاد اجرایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸)، تأکید کرد:‌ در کنار استقبال تجار خارجی، امسال حضور شرکت‌های داخلی رشد چشمگیری داشت و ۲۶۰ شرکت داخلی در ۱۲ گروه کالایی صنایع غذایی، کشاورزی، خودرو، قطعات صنعتی، برق و انرژی و مکانیک، فرش، نساجی، چرم و پوشاک، صنعت و چوب، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات سلولزی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و دارویی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی،‌ معدن و پتروشیمی برای حضور در ایران اکسپو ۲۰۱۸ اعلام آ‌مادگی کرده‌اند.

    تکبیری، در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم که رشد و تعالی ایران اکسپو، به عنوان یک اتفاق ملی با کمک و حمایت مسئولان در آینده به صورت مستمر ادامه یابد.

    بنا به این گزارش، هدف از برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸)، معرفی توانمندی های ایران به جهان و استفاده از ابزارهای لازم برای توسعه صادرات کشور می باشد.

    77 کشور و 611 تاجر و بازرگان در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد 20 هیأت عالی رتبه هستند.

    این نمایشگاه با حضور شرکت های خارجی و گروه های داخلی در 20 گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، فرش، چوب، لوازم خانگی، صنایع دستی، تجهیزات پزشکی، ساختمان و صنایع فنی مهندسی و معدن و پتروشیمی برگزار می شود.

    شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک توسعه صادرات ایران، شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، شرکت سهامی پاکسان، شرکت پرشین تجهیز کیچن، شرکت لوستر آصفیان(برند برتر لوستر ایرانیان)، شرکت مجموعه فروشگاه زنجیره ای مبل شمرون، از جمله شرکت ها و گروه های بیشمار حاضر در این نمایشگاه هستند.

    مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب، سال 95 همزمان با بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب افتتاح شد. این مجموعه در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است. شهرآفتاب دارای یک ورودی شرقی از بزرگراه تهران – قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است. شهرآفتاب با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشکلات ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران احداث شده است.

    گفتنی است، سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۱۸)، به مدت چهار روز، از چهارشنبه 22 آذر تا یکشنبه 25 آذرماه سالجاری، در مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب، آماده بازدید علاقمندان می باشد.

    خبرنگار: محمد رضایی

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=17408

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم