• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

توسعه ملی مسکن؛ قرارداد بانک مسکن با صندوق توسعه ملی برای افزایش عرصه ارز

  • کد خبر : 341493
  • 08 بهمن 1402 - 17:18
توسعه ملی مسکن؛ قرارداد بانک مسکن با صندوق توسعه ملی برای افزایش عرصه ارز

معاون مسکن و ساختمان اعلام کرد: قرارداد سپرده‌گذاری 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی با هدف حمایت از طرح نهضت ملی مسکن، فرصت عرضه ارز را افزایش می‌دهد. در آیین امضای این قرارداد با بانک مسکن، هادی عباسی ابراز کرد که لازم است دارایی‌ها در اقتصاد به کار گرفته شوند و از حالت پارک خارج […]

  • معاون مسکن و ساختمان اعلام کرد: قرارداد سپرده‌گذاری 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی با هدف حمایت از طرح نهضت ملی مسکن، فرصت عرضه ارز را افزایش می‌دهد. در آیین امضای این قرارداد با بانک مسکن، هادی عباسی ابراز کرد که لازم است دارایی‌ها در اقتصاد به کار گرفته شوند و از حالت پارک خارج شوند. این قرارداد می‌تواند باعث افزایش فعالیت در حوزه ارز گردد و این اقدام را به عنوان یک مهمان مثبت و خوشایند در نظر گرفت.

    وی افزود: بانک مسکن با ایفای نقش پیشرو در حوزه نهضت ملی مسکن، به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در زمینه مسکن و حمل‌ونقل محسوب می‌شود. استراتژی ما این است که بانک مسکن تقویت شود، زیرا در بخش مسکن و حمل‌ونقل به عنوان مهمترین محرک اقتصادی فعالیت می‌کند.

    وی ادامه داد: بانک مسکن به عنوان یک ارگان مسئول، به پوشش نیازهای مسکن اقشار پایین جامعه می‌پردازد و این امر مرتبط با ایجاد عدالت اجتماعی است. این بانک یک زیرساخت جامع برای تولید فراگیر فراهم می‌آورد؛ بنابراین چرا دولت و وزارت راه و شهرسازی از این بانک حمایت نکند.

    عباسی در مورد افزایش سرمایه بانک مسکن به مقدار 100 هزار میلیارد تومان اظهار داشت: افزایش سرمایه بانک مسکن می‌تواند از راه‌های مختلفی اعمال شود؛ به عنوان مثال، از دارایی‌های وزارت راه، مطالبات از دولت و دیگر راهکارهای متنوع.

    وی اطلاع داد: بانک مسکن نهضت ملی مسکن را با ساخت 100 هزار واحد مسکونی در دستور کار دارد و تا کنون بیش از دو میلیون واحد از این طریق آغاز به اجرا شده است. این عملیات ساخت، به ایجاد اشتغال و کاهش تورم کمک می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341493

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم