• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر

  • کد خبر : 137209
  • 23 شهریور 1399 - 7:33
توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر

توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد.
به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های اولیه راه اندازی بانکداری شرکتی مشخص می کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت های لازم، گام بعدی ، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی است که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند. این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی است.
امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت ها از ابتدای سال جاری را از جمله گام های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه، صرافی، کارگزاری و … برای مشتریان فراهم خواهد شد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکدار..

  • توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر

    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های اولیه راه اندازی بانکداری شرکتی مشخص می کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت های لازم، گام بعدی ، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی است که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند. این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی است.

    امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت ها از ابتدای سال جاری را از جمله گام های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه، صرافی، کارگزاری و … برای مشتریان فراهم خواهد شد.

    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکداری نوین را توسعه فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: بانکداری شرکتی موفق، تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی است که از سویی کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک شهر و افزایش بلندمدت بهره وری بانک و مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=137209

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم