• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

توسعه‌دهندگان تسلا باگ یک نرم‌افزار پرداختی بیت کوین را حل کردند

  • کد خبر : 214375
  • 14 فروردین 1400 - 8:21

غول خودروسازی تسلا یک گام از خرید بیت کوین (BTC) و پذیرش پرداخت این ارز دیجیتال فراتر رفته است و اکنون در رفع اشکال نرم‌افزار منبع باز ساخته‌شده در شبکه بیت کوین مشارکت دارد.
به گزارش کریپتونیوز، اید..

  • غول خودروسازی تسلا یک گام از خرید بیت کوین (BTC) و پذیرش پرداخت این ارز دیجیتال فراتر رفته است و اکنون در رفع اشکال نرم‌افزار منبع باز ساخته‌شده در شبکه بیت کوین مشارکت دارد.

    به گزارش کریپتونیوز، ایده‌پردازان اصلی بی‌تی‌سی پی سرور (BTCPay Server) که یک پردازنده پرداخت و سرویس کیف پول رمزنگاری‌شده محبوب است، در پیامی توییتری نوشتند:

    ما می‌خواهیم از تسلا به‌خاطر ارائه اطلاعاتی که به رفع اشکالات منجر شده و به ما در جهت اصلاح کمک کرده است، تشکر کنیم. برای مشارکت در جامعه ما و کمک به حفظ امنیت کاربرانمان سپاسگزاریم.

    تسلا پس از آنکه نقصی حیاتی را در کد ارسال‌شده توسط بی‌تی‌سی پی سرور به مخزن گیت هاب (GitHub) مشاهده کرد، با پروژه تماس گرفت و به توسعه‌دهندگان کمک کرد تا یک بسته اصلاحی ایجاد کنند.

    نیکلاس دوریر (Nicolas Dorier)، از توسعه‌دهندگان اصلی و بنیان‌گذار پروژه، در گیت هاب نوشت:

    بسته اصلاحی جدید یک نسخه امنیتی است که یک آسیب‌پذیری حیاتی و چندین آسیب‌پذیری کم‌تأثیر را اصلاح می‌کند که نسخه‌های ۱.۰.۷.۰ و قدیمی‌تر را تحت تأثیر قرار داده بود… ما اکیداً به کاربران آسیب‌دیده توصیه می‌کنیم که نرم‌افزارهای خود را برای کاهش ریسک به‌روزرسانی کنند.

    دوریر افزود که تسلا به‌خاطر «ثبت مسئولانه این نقص» شایسته تقدیر است. او همچنین از یک پژوهشگر مستقل امنیت وب، به نام قیصر عباس (Qaiser Abbas)، برای «افشای مسئولانه آسیب‌پذیری» تشکر کرد.

    اعضای جامعه ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اقدام ابراز رضایت کردند.

    در ردیت (Reddit)، یکی از کاربران نوشت که «زیبایی نرم‌افزار منبع باز» این است که «وقتی در جامعه مشارکت می‌کنید و دانسته‌های خود را به اشتراک می‌گذارید، همه از آن سود می‌برند.»

    کاربر دیگری اینگونه اظهارنظر کرد:

    [این موضوع] کیفیت واقعی مهندسی در «سیلیکون ولی» را نشان می‌دهد. به نظرم بی‌دلیل نیست که این آدم‌ها حقوق گزافی می‌گیرند.

    بی‌تی‌سی پی سرور اساساً یک جایگزین منبع باز برای درگاه پرداخت متمرکز بیت پی (BitPay) است. این نرم‌افزار در سال ۲۰۱۷ ایجاد شد و خود را این گونه معرفی می‌کند: «یک پردازنده پرداخت ارز دیجیتال خودمیزبان و منبع باز» که «امن، خصوصی، مقاوم در برابر سانسور و رایگان» است.

    بسیاری از کاربران در توییتر از خوشحالی خود از «مشارکت تسلا در بیت کوین» نوشتند. یک کاربر نیز به شوخی نوشت: «تسلا رسماً بیشتر از کوین بیس (Coinbase) برای بیت کوین کار کرده است.»

    کاربر دیگری نیز نوشت:

    این [تحولات] خیلی سریع‌تر از آنچه که قابل پیش‌بینی بود، در حال رشد است.

    The post توسعه‌دهندگان تسلا باگ یک نرم‌افزار پرداختی بیت کوین را حل کردند appeared first on ارزدیجیتال.

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=214375

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم