• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تمدید مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان

  • کد خبر : 341527
  • 09 بهمن 1402 - 18:09
تمدید مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرده است که فرآیند ثبت نام خودرو برای جانبازان با سهام ۷۰ درصد تا فردا تمدید شده است. مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، مهدی تقدسی، اعلام کرد که جانبازان با سهام ۷۰ درصد از تاریخ چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ فرصت داشتند تا در سامانه به نشانی janbazan.saleauto.ir […]

  • مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرده است که فرآیند ثبت نام خودرو برای جانبازان با سهام ۷۰ درصد تا فردا تمدید شده است. مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، مهدی تقدسی، اعلام کرد که جانبازان با سهام ۷۰ درصد از تاریخ چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ فرصت داشتند تا در سامانه به نشانی janbazan.saleauto.ir ثبت نام نمایند و این امکان تا فردا تمدید خواهد شد.

    در مرحله فعلی ثبت نام، جانبازان با سهام ۷۰ درصد (از جمله افرادی با دو پا یا دست از مچ و یا قطع نخاع) مجاز به انتخاب خودروهای اعلام شده با سقف قیمت ۳۵ هزار یورو هستند. به گفته مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، این امکان برای جانبازان با سهام ۵۰ تا ۶۹ درصد از فردا سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ قابل انجام است و تا فردا امکان دارد.

    همچنین اظهار شد که برای ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی، به زودی اطلاعیه‌ای منتشر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این خودروها اقدام کنند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341527

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم