• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تمدید بخشودگی سود تسهیلات کشاورزان خسارت دیده خراسان رضوی

  • کد خبر : 288766
  • 11 اسفند 1400 - 14:10
تمدید بخشودگی سود تسهیلات کشاورزان خسارت دیده خراسان رضوی

معاون بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: بخشودگی سود و جرایم تسهیلات پرداختی این بانک به کشاورزان خسارت دیده که سال گذشته اعلام شده بود برای امسال نیز تمدید شد.
به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدمجتبی مدنی ..

  • معاون بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: بخشودگی سود و جرایم تسهیلات پرداختی این بانک به کشاورزان خسارت دیده که سال گذشته اعلام شده بود برای امسال نیز تمدید شد.

    به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدمجتبی مدنی بجستانی با اعلام این خبر افزود: وام گیرندگان بدهکار از اول مهر ۹۶ تا ۲۹ اسفند ۹۹ مشمول بخشودگی سود، جرایم و امهال اصل تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه شدند.

    وی با بیان اینکه امسال نیز با تمدید این طرح سررسیدهای سال ۱۴۰۰ مشمول بخشودگی می‌شوند گفت: از جمله تفاوت اعمال بخشودگی امسال اینست که سال گذشته کشاورزان خسارت دیده از همه حوادث غیرمترقبه از جمله خشکسالی، سیل، برف، تگرگ، سرمازدگی، زلزله و آفات همه‌گیر گیاهی و دامی که بدهی داشتند مشمول این بخشودگی شدند.

    معاون وصول مطالبات و اجرای بانک کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه اعتبارات این بخش محدود است افزود: کشاورزانی که از بخشودگی پارسال بهره‌مند شدند، امسال نیز می‌توانند با اقدام دوباره از این موارد برخوردار شوند.

    مدنی بجستانی گفت: اعتبارات این بخش برای امسال در کشور ۲۰ هزار میلیارد ریال است که علی الحساب ۲۸۰ میلیارد ریال به این استان تخصیص داده شده است.

    او افزود: کل اعتبارات بخشودگی در خراسان رضوی برای سال گذشته و سالجاری تاکنون ۲ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال است که ۲ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال آن استفاده شده و مانده اعتبارات ۴۰۳ میلیارد ریال است.

    معاون بانک کشاورزی گفت: امهال تسهیلات مشمولان این دستورالعمل، براساس نرخ مصوب شورای پول و اعتبار در حال حاضر ۱۸ درصد و به مدت سه سال برای بخشودگی سال جاری تعیین شده است.

    48

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=288766

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم