• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تمدید الکترونیکی بیمه های روستایی و سلامت همگانی در اصفهان

  • کد خبر : 251098
  • 30 شهریور 1400 - 11:57
تمدید الکترونیکی بیمه های روستایی و سلامت همگانی در اصفهان

در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت، تمدید الکترونیکی بیمه ها محقق شد. به گزارش خبرآنلاین از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، حسین بانک با اعلام این خبر افزود: سازمان بیمه سلامت به منظور رفاه حال شهروندان عزیز و در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در […]

  • در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت، تمدید الکترونیکی بیمه ها محقق شد.

    به گزارش خبرآنلاین از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، حسین بانک با اعلام این خبر افزود: سازمان بیمه سلامت به منظور رفاه حال شهروندان عزیز و در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در دوران همه گیری کرونا اقدام به ایجاد امکان تمدید الکترونیکی بیمه های روستایی و سلامت همگانی کرده است.

    مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: در این شرایط که نیاز است تردد های غیر ضروری مردم کاسته شود و کمتر به مراکز شلوغ و پرتردد وارد شوند، فعلاً بیمه شدگان صندوقهای روستایی و بیمه سلامت همگانی رایگان می توانند از طریق مراجعه به سامانه خدمات شهروندی به صورت غیر حضوری بیمه نامه خود و خانواده را تمدید کنند.

    وی ادامه داد: امکان تمدید اعتبار پوشش بیمه ای این بیمه شدگان توسط سرپرست خانوار به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سامانه خدمات شهروندی به آدرس های bimehsalamatiranian.ir و یا eservices.ihio.gov.ir‏/esc فراهم شده است.

    وی به امکانات سامانه غیر حضوری شهروندی بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: برای بیمه شدگان علاوه بر تمدید اعتبار پوشش بیمه ای ، رویت تاریخچه خدمات درمانی، جستجوی مراکز درمانی و مشاهده اطلاعات اعضاء خانوار نیز فراهم شده است.

    گفتنی است در حال حاضر تعداد ۴۶۰ هزار نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی و ۵۳۰ هزار نفر در صندوق روستائیان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

    48

    منبع : خبرآنلاین  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=251098

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم