• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3
قنبرپور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس):

تلاش می‌کنیم فناوری‌های ایرانی را امسال بیش از گذشته به نمایش بگذاریم

  • کد خبر : 7348
  • 24 اردیبهشت 1397 - 23:57
تلاش می‌کنیم فناوری‌های ایرانی را امسال بیش از گذشته به نمایش بگذاریم

دبیر نمایشگاه اینوتکس و رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: این رویداد امسال از سوی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و به همت فن‌ بازار ملی ایران، از 14 تا 16 تیر ماه سالجاری، در محل نمایشگاه‌های تخصصی تهران در بوستان گفتگو برگزار می گردد.

  •  

    به گزارش خبرنگار پول بانک، نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس)، یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 97، با حضور اکبر قنبرپور دبیر نمایشگاه و رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، سیدعلی هزاوه رئیس مرکز شتابدهی نوآوری، رضا غیابی عضو اتاق فکر نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن شیح بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

     

    اکبر قنبرپور، دبیر نمایشگاه و رئیس مرکز فن بازار ملی ایران

    اکبر قنبرپور دبیر نمایشگاه و رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، در ابتدای این نشست خبری گفت: رویداد اینوتکس برای نخستین ‌بار در سال 2012 و با حضور بیش از 50 شرکت در حوزه ICT،‌ نفت و گاز، انرژی،‌ بیوتکنولوژی و امکانات زیرساخت در تهران برگزار شد، اینوتکس در 6 دوره میزبان بیش از 750 شرکت فناور از 25 کشور جهان بوده است  و امضای 130 سند همکاری بین فعالان حوزه علم و تکنولوژی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

    وی افزود: در طول این سال‌ها شرکت‌های مختلفی از 20 کشور جهان در این نمایشگاه‌ها حضور یافته‌اند، کشورهای روسیه، کانادا، هندوستان، آلمان، چین،‌کره جنوبی،‌‌ آذربایجان، قزاقستان،‌پاکستان،‌سوئد، بلاروس و انگلستان تعدادی از این کشورها هستند.

    قنبرپور ادامه داد: امسال این رویداد از سوی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و به همت فن‌بازار ملی ایران از 14 تا 16 تیر ماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی تهران در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به 7 محور اصلی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه محورهای مدیریت هوشمند انرژی،‌حمل و نقل هوشمند، دستگا‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء، مدیریت و تبادل هوشمند داده، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و محل زندگی هوشمند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، اظهار داشت: نمایشگاه امسال شامل 4 بخش  غرفه‌ها، رویدادهای تجاری،‌رویدادهای ترویجی و ارائه خدمات سرمایه‌گذاری مشترک است.

    دبیر نمایشگاه اینوتکس عنوان کرد: امسال هیات‌های تجاری از 8 کشور خارجی به نمایشگاه اعزام می‌شوند و تلاش می‌کنیم فناوری‌های ایرانی را به نمایش بگذاریم.

    وی تصریح کرد: یک پایگاه خلاقیت نیز در نمایشگاه ایجاد می‌شود و پیش‌بینی شده تعداد زیادی استارت‌آپ خارجی نیز در نمایشگاه شرکت کنند.

    قنبرپور در پایان سخنان خود گفت: 150 استارت‌آپ، 50 مخترع، 20 سرمایه‌گذار خطرپذیر،‌20 شتاب‌دهنده، 120 شرکت فناور و 40 سرمایه‌گذار اولیه در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

    سیدعلی هزاوه، رئیس مرکز شتابدهی نوآوری

    سیدعلی هزاوه، رئیس مرکز شتابدهی نوآوری، در ادامه این نشست خبری گفت: استارت‌آپ نوآوری از سال گذشته به رویداد اینوتکس اضافه شده است و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان است تا محصولات داخلی خود را به نمایش بگذارند.

    وی ادامه داد: شرکت‌های نوپای پارک‌های علم و فناوری و شتاب‌دهنده‌ها نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

    هزاوه گفت: سرمایه‌گذاران هم در دو بخش سرمایه‌گذاران خطر پذیر و سرمایه‌گذاران کسب و کار اولیه در نمایشگاه حضور می‌‌یابند، بخشی از نمایشگاه نیز مربوط به رویدادهای کارآفرینی است.

    وی در پایان گفت: ایده‌های برتر هم در اینوتکس امسال معرفی می‌شوند.

     

    رضا غیابی، عضو اتاق فکر نمایشگاه اینوتکس

    رضا غیابی، عضو اتاق فکر نمایشگاه اینوتکس، در ادامه این نشست خبری گفت: بخش مجزایی در نمایشگاه برای ارائه دهندگان زیرساخت در نظر گرفته شده است.

    گفتنی است، نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس) از 14 تا 16 تیرماه از در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=7348

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم