• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تقدیر شهردار تبریز از برنامه هوشمندسازی تهران

  • کد خبر : 16114
  • 06 آذر 1397 - 0:29
تقدیر شهردار تبریز از برنامه هوشمندسازی تهران

پول بانک:شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر تبریز در بازدید از مرکز آمار و رصد شهری تهران برنامه تهران هوشمند و اقدامات آن را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کردند.

  • پول بانک:شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر تبریز در بازدید از مرکز آمار و رصد شهری تهران برنامه تهران هوشمند و اقدامات آن را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کردند.

    به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران٬ در این نشست که با حضور دکتر محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان برگزار شد، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز برنامه تهران هوشمند را ثمر بخش و رو به پیشرفت توصیف کرد.
    شهردار تبریز در این جلسه ضمن ابراز رضایت از اقدامات مثبتی که در تهران در زمینه هوشمندسازی انجام شده، گفت: در تهران از نظر زیرساختی کارهای با ارزشی انجام گرفته و نسبت به بازدید قبلی ما در همه زمینه ها شاهد پیشرفت هستیم.


    ایرج شهین باهر با اشاره به تلاش همه کلانشهرها در راستای هوشمندسازی گفت: در واقع هر شهری با توجه به میزان امکانات و زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد به این سمت حرکت می‌کند. فرهنگ سازی میان شهروندان یکی از نکات کلیدی در این مسیر است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.
    وی با اشاره به توسعه موضوع هوشمندسازی در شهر تبریز گفت: مشکلات و چالش‌های رو به روی ما در زمینه مباحث مربوط به ضوابط شهرسازی و یکپارچه نبودن برخی داده هاست که در تلاش برای رفع آنها هستیم.
    شهردار تبریز حل برخی از مشکلات را منوط به مصوباتی از سوی مجلس دانست و گفت: مشکل رو به روی بخشی از برنامه هوشمندسازی نیز مربوط به درآمدهای پایدار شهرها می‌شود. ما سعی می‌کنیم در دبیرخانه کلانشهرهای کشور به این مسائل بپردازیم تا با همفکری و هم افزایی بتوانیم بر این مشکلات غلبه کنیم.


    در این نشست همچنین دکتر فرجود ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص رصدخانه شهری تهران و ارتباط آن با شبکه داده های شهر گفت: اقدامات شهرداری تهران برای رسیدن به تهران هوشمند تا کنون شامل برنامه ریزی و راه اندازی پروژه ها و  سرویس‌های جدید با رویکرد هوشمندسازی بوده است. مثل سامانه “تهران من” که در واقع به مرور تبدیل به درگاه یکپارچه خدمات شهرداری تهران می‌شود.


    مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران سپس از پرتال نوآوری و مشارکت شهروندان(باهم)، داشبوردهای مدیریتی، اطلس هوشمند محلات، کیوسکهای هوشمند و پارک حاشیه ای به عنوان پروژه های در اولویت “تهران هوشمند” نام برد و گفت: به پیشنهاد سازمان فاوای شهرداری تهران جلسات منظمی به صورت آنلاین یا حضوری میان فاوای کلانشهرها برگزار می‌شود. هدف این نشست‌ها تبادل تجربیات میان شهرهای مختلف در زمینه هوشمندسازی، زیرساخت‌ها، شبکه داده ها و… است. امیدواریم این اقدامات در آینده برای این شهرها و شهروندان ثمربخش باشد.







    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=16114

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم