• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3
​سهم ٢٣٠٥ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در اقتصاد استان همدان طی شش ماه اول سال ٩٦؛

تقدیر استاندار همدان از عملکرد بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 2334
  • 08 آبان 1396 - 2:03
تقدیر استاندار همدان از عملکرد بانک صادرات ایران

پول بانک: انک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی طی شش ماه اول سال جاری، ۶۵١٣ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١٨٢١ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اقتصادی استان همدان و ٢٩۵۶ فقره تسهیلات به ارزش قریب به ۴٨۴ میلیارد ریال در بخش های اقتصاد مقاومتی این استان پرداخت کرده که موجبات قدردانی مقامات استان را نیز در پی داشته است.

  • به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، بخش های بازرگانی، خدمات، صنعت، کشاورزی و مسکن استان همدان در شش ماه نخست سال ٩۶ موفق به دریافت ۶۵١٣ فقره تسهیلات از شعب بانک صادرات ایران شده اند که مجموع  اعتبارات تخصیص یافته در این بخش ها، از ١٨٢١ میلیارد ریال فراتر رفته است. این بانک همچنین در قالب تسهیلات رونق تولید و اقتصاد مقاومتی نیز در این مدت به واحدهای معرفی شده از سوی سامانه “بهین یاب” وزارت صنعت، معدن و تجارت استان بیش از ١٠ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که در مجموع  سهم عمده ای از شکوفایی اقتصادی این استان را به خود اختصاص داده است.
    علاوه براین، بانک صادرات ایران در این استان، در راستای حمایت از مشاغل خانگی، ٧۶ فقره وام قرض الحسنه به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.
    بنا بر این گزارش، این بانک در اجرایی کردن سایر برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت، طی شش ماه اول سال جاری،  ٣١۶ فقره تسهیلات خرید مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) بالغ بر ٢٠۴ میلیارد ریال اعطا کرده است. همچنین طی این مدت، ١٣٧ فقره وام مسکن روستایی بالغ بر ٢ میلیارد و ٨١٩ میلیون ریال و ٩ فقره وام قرض‌الحسنه ویژه زندانیان معسر به مبلغ بیش از ۴ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
    در این استان همچنین، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در دستور کار شعب بانک صادرات ایران قرار داشته به نحوی که در شش ماه منتهی به پایان شهریور سال جاری، ٢۴١٣ فقره به ارزش بیش از ٢۵٣ میلیارد ریال به معرفی شدگان از سوی بانک مرکزی، تخصیص یافته است.
    گفتنی است؛ نیکبخت، استاندار همدان ضمن حضور در سرپرستی شعب بانک صادرات ایران در این استان از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه این بانک بررسی‌هایش را به خوبی و به درستی انجام داده و لازم است دستگاه‌های اجرایی استان نیز پیگیری‌های خود را در جهت بهره‌مندی بیشتر واحدهای تولیدی از تسهیلات اشتغالزایی بانک صادرات ایران سرعت بیشتری ببخشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2334

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم