• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تقدیر از سهم ۴۴ درصدی بانک صادرات ایران در حمایت از دانش بنیان ها

  • کد خبر : 2639
  • 19 آبان 1396 - 1:11
تقدیر از سهم ۴۴ درصدی بانک صادرات ایران در حمایت از دانش بنیان ها

پول بانک: بانک صادرات ایران در راستای حمایت گسترده تر از شرکت های دانش بنیان با صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

  • به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در مراسم امضای این تفاهم نامه، از پیشتازی این بانک در سهم ۴۴ درصدی حمایت از شرکت های پیشرو در عرصه علم و فناوری های نوین، قدردانی شد.

    قائم مقام مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران در این مراسم با اشاره به ضرورت تامین مالی طرح‌های نوآورانه، گفت: شرکت‌های قدیمی و بزرگ در اقتصاد کشور ما عمده منابع عمومی را به خود اختصاص داده و بخش زیادی از تسهیلات بانک‌ها هم مربوط به این شرکت‌ها است که هر سال نیز بر آن اضافه می شود. این در حالی است که در سایر کشورها، تسهیلات بانکی به شرکت‌های بزرگ اعطا نمی‌شود و آنها از طریق بازار سرمایه به تامین منابع می‌پردازند تا راه برای اعطای تسهیلات به شرکت‌های جوان و کوچک هموارتر باشد.

    حمید تهرانفر با ابراز خرسندی از حرکت ارزشمند کمک به جوانه‌های جدید اقتصاد کشور، افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته از شرکت‌های دانش‌بنیان که محصول جدید ارائه می‌کنند، پشتیبانی کرده و در زمینه توسعه فناوری به سهم خود تاثیرگذار باشد.

    قائم مقام بانک صادرات ایران ادامه داد: این بانک فرصت را مغتنم شمرده و تمام تلاش خود را برای حمایت از شرکت‌های جوان که از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌شوند، بکار خواهد بست.

    رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در ادامه این مراسم  با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته همکاری بسیار خوبی با بانک صادرات ایران فراهم شده، افزود: با وجودی که با ۱۲ بانک کشور تعامل داریم، این بانک به لحاظ ریالی بیشترین سهم را در ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

    بهزاد سلطانی افزود: به جز ضمانت نامه‌ها، تاکنون جمع کل پرداختی بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان مبلغ ۵٣٧ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ، بانک صادرات ایران با اعطای تسهیلاتی بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال، سهم تقریبا ۴۴ درصدی را به خود اختصاص داده و به لحاظ رقم و تعداد شرکت‌های دریافت کننده تسهیلات، بهترین بوده و بیشترین میزان مشارکت را با صندوق نوآوری و شکوفایی داشته که قابل تقدیر است.

    وی با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران تنها بانکی است که اعطای تسهیلات خرید دین را برای شرکت‌های دانش‌بنیان تقبل کرده و بیشترین سهم را در تسهیلات ترجیحی دارد، اظهار کرد: گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور، مدیران و کارکنان توانمند و خدمات متنوع ارزی و ریالی این بانک ، زمینه مناسبی برای افزایش همکاری های دوجانبه فراهم کرده است.

    سلطانی در پایان با اشاره به حمایت این صندوق از ٧۴ درصد شرکت های دانش بنیان کشور، گفت: ٢۴۴٠ شرکت با ما همکاری دارند که بیش از ٢٢٠٠ طرح پیشنهادی آنها مصوب شده که از این میان ٧٩١ طرح دانش بنیان با موفقیت به سرانجام رسیده و برای قریب به ٧٠ هزار نفر در سطح کشور شغل ایجاد شده است.

    انتشارخبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2639

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم