• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تفریحات محبوب مشهد از نگاه گردشگران

  • کد خبر : 320580
  • 18 خرداد 1402 - 13:51
تفریحات محبوب مشهد از نگاه گردشگران

فهرست محتوا حتما برای یک مرتبه هم که شده، تصمیم گرفته‌اید به تنهایی، به همراه خانواده، دوستان و هم کلاسی‌هایتان به مشهد سفر کنید. علاوه‌بر همه این‌ها، مشهد، مقصد گردشگری بسیاری از اردوهای تفریحی مدارس و دانشگاه‌هاست و دانش‌آموزان و دانشجویان فراوانی برای تفریح در دومین شهر پرجمعیت کشور برنامه‌ریزی می‌کنند و اوقات خوشی را […]

فهرست محتوا

  • حتما برای یک مرتبه هم که شده، تصمیم گرفته‌اید به تنهایی، به همراه خانواده، دوستان و هم کلاسی‌هایتان به مشهد سفر کنید. علاوه‌بر همه این‌ها، مشهد، مقصد گردشگری بسیاری از اردوهای تفریحی مدارس و دانشگاه‌هاست و دانش‌آموزان و دانشجویان فراوانی برای تفریح در دومین شهر پرجمعیت کشور برنامه‌ریزی می‌کنند و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر می‌سازند. اگر شما هم از گوشه و کنار کشور و شهر زیبای اصفهان، قصد سفر به مشهد را دارید و در کنار بافت گردشگری زیارتی و مذهبی این شهر، به‌دنبال تفریحات متنوع می‌گردید ولی به‌خوبی با آن‌ها آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه بلیط هواپیما اصفهان مشهد، اطلاعاتی را درباره شهر مبدا به دست آورید. در ادامه می‌خواهیم به بررسی تفریحات محبوب مشهد از نگاه گردشگران و خرید ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین بلیط اصفهان مشهد بپردازیم.

    مختصری درباره مشهد؛ شاه شهر شمال شرق ایران

    مشهد، به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران، پس‌از شهر تهران، تعداد زیادی از افراد را از شهرستان‌ها و روستاهای اطراف خود پذیرفته است. این شهر، به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و سایر دیدنی‌های خود، به قطب گردشگری کشور تبدیل شده است و می‌تواند سالانه پذیرای بیش‌از 27 میلیون زائر از نقاط مختلف داخل کشور و بیش‌از 3 میلیون زائر از کشورهای خارجی باشد؛ اما این تمام ماجرا نیست. مشهد در زیارت، حرم امام رضا(ع) و مسجد زیبای گوهرشاد خلاصه نمی‌شود و اگر می‌خواهید از شهری مثل اصفهان به مشهد سفر ‌کنید، با خیال راحت بلیط اصفهان مشهد خودتان را تهیه کنید و به هیچ عنوان نگران تفریحات متنوعی که قصد دارید در برنامه چند روزه‌تان آن‌ها تجربه کنید، نباشید؛ چراکه به‌طور کلی، مشهد به واسطه قدمت تاریخی و جمعیت زیاد خود، اجازه نمی‌دهد گردشگران بدون ساخت خاطرات ماندگار به شهر خود برگردند. این شهر، به علت بناشدن در نزدیکی رود کشف رود و بین دشت‌های حاصل‌خیز کوه‌های بینالود و هزار مسجد، یکی از محبوب‌ترین پایتخت‌های کشور برای حکومت‌های تاریخی بوده است و آن‌قدر قدمت دارد که علاوه‌بر رویدادهای متنوع تاریخی که در دوران حکومت‌های پس‌از اسلام در این شهر رخ داد، در قدیمی‌ترین نوشته‌های یونانی هم نام این شهر به چشم می‌خورد.

    تفریحات محبوب مشهدی‌ها و مشهدرفته‌ها

    به‌طور کلی، سفر به مشهد یعنی زیارت، بازدید از بناهای تاریخی و ادبی مختلف مثل باغ نادرشاه، آرامگاه فردوسی، مهدی اخوان ثالث و استاد محمدرضا شجریان در شهر توس، آرامگاه عطار و خیام نیشابوری با معماری بی‌نظیر و شگفت‌انگیز خود در شهر نیشابور، باغ‌ها و محوطه‌های سرسبز و خوش آب و هوای طرقبه، تفریحات متنوع سد چالیدره، خوردن شیشلیک‌های معروف و خوش طعم مشهدی در رستوران‌های محبوبی مثل شاندیز، هیجان‌های بی‌مانند موجود در سرزمین موج‌های آبی و کافه‌گردی در خیابان‌ها و پارک ملت مشهد و همه این‌ها، درست همان چیزی است که شما را مجاب می‌کند همین امروز، بلیط اصفهان مشهد را تهیه کنید تا زمان را برای تفریح و خوشگذرانی در این شهر از دست ندهید.

    پارک ملت مشهد

    پارک ملت مشهد به‌عنوان قدیمی‌ترین بوستان این شهر که در سال 1343 توسط مهندسان انگلیسی و به دستور پهلوی دوم در این شهر ساخته شد، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های مردم مشهد در تعطیلات و آخر هفته‌هاست. این پارک، از امکانات ورزشی‌ای مثل استخر رو باز، زمین والیبال، تنیس، فوتبال و پیست پیاده‌روی و دو برخوردار است و شهر بازی آن، به‌عنوان هجدهمین چرخ و فلک بلند دنیا و بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک خاورمیانه، سفر شما را به هیجان خالص تبدیل می‌کند.

    تفریحات محبوب مشهد از نگاه گردشگران

    طرقبه

    برای مشهدی‌ها، طرقبه هیچ فرقی با لواسانات تهران ندارد. این منطقه خوش آب و هوا که به واسطه کوهستان‌های اطراف خود، در همه فصول سال خنک و مطلوب گردشگران است، آخر هفته‌های محبوبی را به گردشگران هدیه می‌دهد.

     

    رستوران‌های شاندیز

    حقیقت این است که خوردن غذاهای خوشمره، نه‌تنها یکی از محبوب‌ترین تفریحات گردشگران است، بلکه خودش به تنهایی می‌تواند انگیزه‌ای برای سفر به این شهر باشد. در رستوران‌های باکیفیت حسین شیشلیکی، سدروس و رستوران حاج حسن در مجموعه پدیده شاندیز، به هیچ عنوان خوردن غذاهای مشهدی به ویژه شیشلیک را از دست ندهید.

     

    پارک‌های آبی مشهد

    اگر به پارک‌های آبی رفته باشید، نمی‌توانید این مسئله را انکار کنید که یکی از هیجان‌های تکرار نشدنی سفرتان، خوش گذرانی و تفریح در پارک‌های آبی است. حالا تصور کنید مشهد، بزرگ‌ترین و اولین پارک آبی کشور را برای شما آماده کرده است و کافیست با تهیه بلیط اصفهان مشهد این هیجان را تجربه کنید.

     

    تفریحات محبوب مشهد از نگاه گردشگران

     

    تجربه یک سفر متفاوت با خرید بلیط اصفهان مشهد از فلای تودی

    سفر به مشهد، چیزی است که هیچ وقت امکان ندارد برای شما تکراری شود، مگر این‌که به خاطر عدم وجود یک برنامه‌ریزی درست و حساب‌شده، هزینه حساب و کتاب‌های سفر از دست شما خارج شود و نتوانید آن‌گونه که باید، از این سفر لذت ببرید؛ اما نگران این مسئله نباشید. فلای تودی، اینجاست که شما در کم‌ترین زمان ممکن، به‌صرفه‌ترین بلیط اصفهان مشهد را بخرید و هزینه‌های سفرتان را به‌طرز چشم‌گیری کاهش دهید. همچنین فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته خود می‌تواند علاوه‌بر خرید آسان و ارزان بلیط اصفهان مشهد برای شما، به رزرو هتل و اقامتگاه مورد نظرتان در شهر مقصد کمک کند و خاطره‌ای به یاد ماندنی از این سفر را برای شما خلق کند.

     

    برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=320580

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم