• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
2

تغییر ساعت حرکت قطارهای مترو تهران از 15 خرداد

  • کد خبر : 320135
  • 15 خرداد 1402 - 6:18
تغییر ساعت حرکت قطارهای مترو تهران از 15 خرداد

تغییر ساعت حرکت قطارهای مترو تهران از 15 خرداد به گزارش منیبان، مسعود درستی با اشاره به مصوبه هیات دولت و شروع به کار ادارات در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از ساعت ۶ صبح گفت: سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ در […]

  • تغییر ساعت حرکت قطارهای مترو تهران از 15 خرداد

    به گزارش منیبان، مسعود درستی با اشاره به مصوبه هیات دولت و شروع به کار ادارات در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از ساعت ۶ صبح گفت: سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ در روزهای هفته (شنبه تا چهارشنبه) با تغییر همراه خواهد شد .

    وی با اشاره به اینکه شروع سرویس دهی در تمامی خطوط مترو تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح به ۴:۳۰ صبح تغییر می کند افزود: ساعت پایان به مانند سنوات گذشته تا ساعت ۲۲:۰۰ است.

    درستی گفت: این تغییر تنها در خطوط هفتگانه اعمال می شود و مسیرهای هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی(ره) طبق برنامه قبلی سرویس‌دهی می کنند.

    وی در ادامه بیان کرد: سرفاصله حرکت قطارها و تعداد حرکت‌ها براساس مصوبه هیئت دولت و دستور وزارت کشور با هدف صرفه‌جویی برق و منابع انرژی و باتوجه به کاهش تعداد مسافران در تابستان، براساس تقاضا تعیین خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: برنامه حرکت قطارهای خط پنج در روزهای پنجشنبه به عادی تغییر یافت.

    وی در پایان تصریح کرد: در ایستگاه‌های روزمینی و با هدف کاهش مصرف برق، میزان روشنایی در حداقل قرار خواهد گرفت و پله‌برقی‌های با طول محدود نیز خاموش خواهند شد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=320135

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم