• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

تعیین نرخ وام مسکن در تهران: مبلغ وام مسکن در استان تهران به چه اندازه است؟

  • کد خبر : 342588
  • 14 اسفند 1402 - 11:49
تعیین نرخ وام مسکن در تهران: مبلغ وام مسکن در استان تهران به چه اندازه است؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده است که مبلغ وام مسکن فقط در استان تهران به ۲۰۰ میلیون تومان است، اما در سایر شهرهای استان تهران و همچنین در سراسر کشور، این مبلغ به ۱۰۰ میلیون تومان محدود شده است. او می‌گوید که فرآیند پرداخت ودیعه مسکن در استان تهران بهبود یافته است، […]

  • مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده است که مبلغ وام مسکن فقط در استان تهران به ۲۰۰ میلیون تومان است، اما در سایر شهرهای استان تهران و همچنین در سراسر کشور، این مبلغ به ۱۰۰ میلیون تومان محدود شده است.

    او می‌گوید که فرآیند پرداخت ودیعه مسکن در استان تهران بهبود یافته است، اما مردم هنوز با مشکلاتی در بانک‌ها مواجه هستند.

    به گفته او، افرادی که می‌خواهند وام مسکن بگیرند، باید ابتدا در سایت saman.mrud.ir نام‌نویسی کنند و مدارک لازم را آپلود کنند. او همچنین تأکید می‌کند که همه متقاضیان و مستأجران باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند و قرارداد آنها باید دارای کد رهگیری معتبر باشد.

    وی با تأکید بر این نکته که متقاضی باید متأهل یا خانم مجرد سرپرست خانوار باشد و دارای کد رهگیری باشد، می‌گوید که دریافت‌کننده وام باید اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و رمز رهگیری را داشته باشد.

    وی همچنین تأکید می‌کند که متقاضیان باید به یاد داشته باشند که هنگام ثبت نام، باید بدون مسکن یا زمین مسکونی باشند و اگر سابقه مالکیت ثابت شود، از دریافت وام معاف خواهند شد.

    در پایان، او اظهار می‌کند که میزان ودیعه مسکن در شهرهای حاشیه تهران هم ۱۰۰ میلیون تومان است و این اشتباه است که برخی فکر می‌کنند این مبلغ با نرخ وام تهران متفاوت است، در حالی که واقعاً یکسان است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342588

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم