• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تعیین زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان توسط داوود منظور

  • کد خبر : 341636
  • 13 بهمن 1402 - 20:59
تعیین زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان توسط داوود منظور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کردند: “مجموع پاداش بازنشستگان به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این مبلغ قبلاً برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تخصیص یافته بود که ۲۴ هزار میلیارد تومان از آن به آن‌ها پرداخت شده بود. مبلغ باقی‌مانده هم به بخش دیگر بازنشستگان اختصاص یافته و […]

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کردند: “مجموع پاداش بازنشستگان به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این مبلغ قبلاً برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تخصیص یافته بود که ۲۴ هزار میلیارد تومان از آن به آن‌ها پرداخت شده بود. مبلغ باقی‌مانده هم به بخش دیگر بازنشستگان اختصاص یافته و در چند روز آینده واریز خواهد شد.”

    برخی از بازنشستگان دولتی، به ویژه معلمان بازنشسته، اعلام کرده‌اند که برای دریافت پاداش پایان خدمت، بیش از یک سال در نوبت قرار گرفته‌اند و از این موضوع شکایت دارند.

    داوود منظور، در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان، اعلام کرد: “پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال گذشته به صورت متمرکز از طریق سازمان اختصاص پیدا کرده و مجموع آن به ۳۳ هزار میلیارد تومان رسیده است. این مبلغ قبلاً برای ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تخصیص یافته بود و باقی‌مانده آن هم به بخش دیگر بازنشستگان اختصاص یافته و به زودی واریز خواهد شد.”

    او همچنین در مورد حضور مردم در انتخابات آینده تأکید کرد و گفت: مطمئناً با حماسه خود، مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و این حضور پرشور نشان از تعهد ملت به مطالبات خود است. حضور قوی مردم، مجلس نیز را قوی خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341636

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم