• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تعمیر مایکروفر پاناسونیک _ کورنیدو

  • کد خبر : 307310
  • 02 آبان 1401 - 21:33
تعمیر مایکروفر پاناسونیک _ کورنیدو

فهرست محتوا استفاده نادرست از این دستگاه و فرسایش آن بر اثر گذر زمان باعث پیدایش مشکلاتی در این دستگاه می؜شود. مشکلات و معایب مایکروفر پاناسونیک نیاز به شناسایی و عیب یابی دارد که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت و همچنین به راهنمایی شما جهت تعمیر مایکروفر پاناسونیک می؜پردازیم. یکی از لوازم مهم […]

فهرست محتوا

  • استفاده نادرست از این دستگاه و فرسایش آن بر اثر گذر زمان باعث پیدایش مشکلاتی در این دستگاه می؜شود. مشکلات و معایب مایکروفر پاناسونیک نیاز به شناسایی و عیب یابی دارد که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت و همچنین به راهنمایی شما جهت تعمیر مایکروفر پاناسونیک می؜پردازیم.

    یکی از لوازم مهم دنیای لوازم خانگی مایکروفر بوده که محبوبیت بالای نزد مصرف کنندگان دارد. این محصول کاربرد بالایی در گرم نمودن سری غذا و پخت آن دارد. از مایکروفر در منازل، محیط کار، هتل؜ها و دیگر مکان؜ها استفاده می؜شود. نگهداری اصولی از مایکروفر در ماندگاری بالا و کارکرد مناسب آن نقش بسزایی دارد. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر و کسب راهنمایی می؜توانید از تیم متخصص و کارآزموده تعمیر مایکروفر پاناسونیک بهره ببرید.

    عدم کارکرد گریل مایکروفر

    • اختلال در المنت باعث این مشکل شده است.
    • خرابی ترموستات در این مشکل نقش دارد.
    • خرابی برد الکترونیکی یکی از دلایل این مشل است.

     

    در این بخش ب بررسی مشکل عدم کارکرد گریل مایکروفر پرداخته شد. جهت بررسی این مشکل به موارد زیر پرداخته شده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به فکر تعمیر مایکروفر باشید. جهت تعمیر نیز با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در ارتباط باشید.

     

     

    مشکل جرقه زدن مایکروفر

    در این بخش به بررسی مشکل جرقه زدن مایکروفر خواهیم پرداخت. دریکی از مشکلات بزرگ در مایکروفر جرقه زدن آن است که راستای رفع مشکل جرقه زدن مایکروفر به موارد زیر پرداخته شده است و در صورت مواجه با این مشکل بایستی هر چه زودتر به فکر تعمیر مایکروفر پاناسونیک باشید.

    • ممکن است داخل دستگاه فلز قرار داشته باشد. درون دستگاه را بررسی کنید.
    • بررسی کنید که دهانه سر لامپ مگنترون خراب یا دهانه آن گشاد نشده باشد. این مشکل سبب جرقه زدن مایکروفر است.
    • به بررسی لامپ مگنترون بپردازید. احتمال این است که مشکل جرقه زدن به دلیل خرابی این لامپ باشد.
    • خرابی ورق میکا یا ورق نسور در وجود این مشکل بی تاثیر نیست. این قطعات را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.

     

     

    دلایل تاثیر گزار در نچرخیدن سینی مایکروفر پاناسونیک

    سینی مایکروفر وظیفه‌ی چرخاندن غذا برای پخت یکنواخت را دارد. به غیر از خود سینی سه قطعه دیگر یعنی موتور، کوپلار و ریل در این چرخش نقش دارند. اگر هر کدام از این‌ها مورد داشته باشد سینی دیگر نمی؜چرخد و یا چرخش به سختی انجام می؜گیرد. جهت تعمیر تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در ارتباط باشید

    مایکروفرها دارای قسمتی به نام سینی گردان هستند که غذا بر روی آن قرار می‌گیرد و با روشن شدن دستگاه سینی می‌چرخد تا گرما در سر تا سر غذا به طور یکنواخت پخش شود. گاهی ممکن است مواردی باعث شوند که سینی نچرخد. در این مبحث علت های نچرخیدن سینی ماکروویو را بررسی می‌کنیم.

    خرابی موتور گردان مایکروفر

    چنانچه سینی مایکروفر چرخش ندارد، بزرگترین علت می‌تواند خرابی موتور درایو باشد. در مایکروفرهایی که دارای سینی گردان هستند، یک موتور توسط کوپلار به سینی متصل شده است. برای دسترسی به موتور، باید ابتدا برق مایکروفر را قطع کنید و پنل را در آورید. موتور همیشه توسط چند پیچ زیر کف مایکروفر ، سرجایش محکم شده و سیم‌هایی با آن وصل هستند. جهت تعمیر با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در ارتباط باشید.

    چنانچه موتور صدای خردشدگی می‌دهد یا اصلاً نمی‌چرخد، باید تعویض گرد. از یک مولتی‌متر برای تست ترمینال‌های موتور استفاده شود. اگر اهم ندارد یعنی موتور سوخته است و باید تعویض گردد. اما اگر اهم دارد ولی موتور کار نمی‌کند راه حل این مشکل، بررسی سالم بودن موتور با مولتی متر توسط فرد متخصص و تعویض موتور گردان مایکروفر است. جهت تعمیر سینی مایکرفرو با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در ارتباط باشید.

    تعمیر مایکروفر پاناسونیک _ کورنیدو

    خرابی کوپلار یا کوپلینگ مایکروفر

    دیگر عامل نچرخیدن سینی مایکروفر کوپلار می؜باشد. بیشتر مایکروفرها دارای کوپلار هستند. کوپلار یک قطعه‌ی پلاستیکی است که به شفت موتور وصل می‌شود. سینی روی این قطعه کاملاً قفل می؜گردد. وظیفه‌ی کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی می؜باشد. کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و صدای موتور به سینی را می‌گیرد و باعث می‌شود سینی خیلی نرم و بدون صدا بچرخد. با تماس با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک از راهنمایی بیشتر برخوردار شوید.

    جهت چک کردن خرابی کوپلار، سینی و حلقه‌ی متحرک آن را بیرون بیاورید. کاور زیر را هم برای دسترسی بهتر به کوپلار در آورید. بیشتر کوپلارها دارای سه دندانه است و به شفت موتور وصل می؜شود. ابتدا موتور را باز کنید. سپس بررسی نمایید که آیا کوپلار به درستی به شفت وصل شده است و هیچ شکستگی و ساییدگی نداشته باشد.

     دلایل خرابی ریل زیر سینی مایکروفر بر اساس تجربه تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک

    عامل بعدی علت عدم چرخش مایکروفر ، ریلی زیر سینی است. این ریل برای حفظ تعادل سینی و کمک به چرخش راحت آن می‌باشد. سینی را در آورید و ریل و چرخ‌های آن‌ها را برای شکستگی، ساییدگی یا خرابی بررسی کنید. تنها راه تعمیر این ریل، تعویض آن است.همچنین جهت تعمیر با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک ارتباط برقرار کنید.

    تعمیر مایکروفر پاناسونیک _ کورنیدو

    خرابی غلتک های زیر سینی مایکروفر

    غلتک های زیر سینی به آن کمک می‌کنند که صفحه به هنگام چرخش، در مسیر خود باقی بماند. هر گونه آسیب به غلتک‌ می‌تواند موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شود. در صورت وجود چنین مشکلی با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در ارتباط باشید.

    سخن اخر

    در این مطلب به شرح ایراد عدم چرخش سینی مایکروویو، عوامل موثر در این ایراد و مسائل دیگر پرداخته شد. عیب؜یابی مایکروفر پاناسونیک نیاز به دانش کافی در این زمینه داشته که در این مطلب به آن رسیدید اما از تعمیر خودسرانه مایکروفر پرهیز نمایید چون سبب زیان بیشتر به این دستگاه خواهید شد. تعمیر مایکروفر نیاز به دانش تخصصی در این زمینه دارد و از عهده شما خارج است که جهت تعمیر بایستی با تیم تعمیر مایکروفر پاناسونیک در تماس باشید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307310

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم