• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تعمیر مایکروفر پاناسونیک _ کورنیدو

  • کد خبر : 307894
  • 21 آبان 1401 - 19:01
تعمیر مایکروفر پاناسونیک  _ کورنیدو

پاناسونیک، یکی از نام های شناخته شده در عرصه تولید لوازم منزل علی الخصوص مایکروفر است. شرکتی ژاپنی که از سال 1918 آغاز به کار کرد و امروزه در کنار سونی، توشیبا، هیتاچی و شارپ یکی از غول های صنعت لوازم منزل است. در این نوشته که در خصوص مایکروفر پاناسونیک است، قصد داریم به […]

  • پاناسونیک، یکی از نام های شناخته شده در عرصه تولید لوازم منزل علی الخصوص مایکروفر است. شرکتی ژاپنی که از سال 1918 آغاز به کار کرد و امروزه در کنار سونی، توشیبا، هیتاچی و شارپ یکی از غول های صنعت لوازم منزل است. در این نوشته که در خصوص مایکروفر پاناسونیک است، قصد داریم به کیفیت و امکانات این دستگاهها و راههای تعمیر مایکروفر پاناسونیک بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص، می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو با شماره‌های 22227378 یا 22111159 تماس بگیرید. در ادامه با برخی از ارورهای اصلی این دستگاهها آشنا می شویم.

    ارورهای اصلی و تعمیر مایکروفر پاناسونیک

    مایکروفرهای پاناسونیک، دارای کیفیت ساخت مثال زدنی بوده و کمتر دچار ایراد می شوند. اما در صورت بروز هر گونه خطا، پیش از کاربر، سیستم عیب یابی خودکار دستگاه است که ایراد را مشخص کرده و به اطلاع او خواهد رساند. برای فهمیدن معنی ایرادات دستگاه، کافیست به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید. ما نیز در این قسمت قصد داریم به بررسی برخی از ارورهایی که تکنسین را مجبور به تعمیر مایکروفر پاناسونیک می کند، بپردازیم.

    ارور H97و ارور H98:

    ارورهای فوق به معنای مشکل در مگنترون مایکروفر پاناسونیک است. مگنترون یا لامپ اشعه، قطعه‌ایست که وظیفه تولید اشعه های با طول موج کوتاه در دستگاه را بر عهده دارد. شروع سیکل گرمایش در مایکروفر پاناسونیک با شروع به کار مگنترون اتفاف می‌افتد. مگنترون برای آغاز به کار، نیاز به ولتاژ بسیار بالایی دارد و این ولتاژ در دستگاههای پاناسونیک، عموما توسط ترانس های اینورتر تامین می شود تا مصرف انرژی به کمترین میزان ممکن برسد.

    ایراد در ترانس اینورتر و لامپ مگنترون، با ارورهای H97و H98، به اطلاع کاربر می‌رسد. این ارورها، به تکنسین نمایندگی مایکروفر پاناسونیک کمک می کند تا عیب یابی دستگاه را انجام شده ببیند و به راحتی به تعمیر مایکروفر پاناسونیک بپردازد.

    خطای پرتکرار H99:

    دومین ایراد اصلی در مایکروفرهای پاناسونیک، ایراد در برد الکترونیکی این دستگاههاست. برد الکترونیکی مایکروفر، یکی دیگر از قطعات مهم در مایکروفر است. برد الکترونیکی در وسایل برقی وظیفه دارد، تمام برنامه های دستگاه، را راهبری و برنامه ریزی نماید. در صورتی که ایراد در این قسمت بود، باید برای رفع ایراد در در دستگاه از تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر پاناسونیک، کمک بگیرید.

    ارور H32 و مشکل در ترموستات دمای مایکروفر:

    ایراد در ترموستات دستگاه مشکل بعدیست که ممکن است نیاز به تعمیر مایکروفر پاناسونیک را ایجاد نماید و برای اعلام آن، مایکروفر از ارور H32 استفاده می کند. برای رفع این ایراد باید ترموستات دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد و علت بالا رفتن دمای مایکروفر پیدا شود تا مشکل برطرف شود.

    برای فهمیدن معنای ارورهای دستگاه، دفترچه راهنمای مایکروفر خود را مطالعه نمایید و بعد از تماس با تکنسین دستگاه برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک، با توضیح ایراد و ارور دستگاه، مطمئن شوید که او در مراجعه اول، قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را به همراه دارد. برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک در محل، می توانید در تمام ایام هفته، با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، با شماره تلفن های 22227378 یا 22111159 تماس بگیرید.

    در ادامه با برخی از راهکارهای مراقبت از مایکروفر، آشنا می شویم.

    تعمیر مایکروفر پاناسونیک  _ کورنیدو

    نگهداری صحیح برای جلوگیری از نیاز به تعمیر مایکروفر پاناسونیک

    اگر از مایکروفر پاناسونیک استفاده می کنید، باید راههای مراقبت از دستگاه را نیز بشناسید تا با رعایت آن ها بتوانید، به طول عمر دستگاه خود بیفزایید و نیازی به تعمیر مایکروفر پاناسونیک توسط تکنسین مجاز دستگاه، پیدا نکنید.

    • اسفنج خشک، فندک، دانه انگود و مواد شیمیایی، موارد ممنوعه استفاده در دستگاه هستند.
    • قرار دادن ماهی و غذاهایی که بوی تندی دارند مثل قورمه سبزی، می تواند باعث ماندن بوی بد در مایکروفر شود.
    • برای استفاده از تمام لوازم برقی منزل و به خصوص مایکروفر، باید از محافظ جریان برق استفاده کنید. نوسانات برق، بزرگترین مشکلات را برای سیستم برق و به خصوص برد الکترونیکی دستگاه شما، رقم خواهند زد.
    • برخی مواد خوراکی دانه ریز مانند لپه و عدس را فقط با کیسه های مخصوص می توانید داخل مایکروفر قرار داد.
    • دستگاه برای خنک کردن خود، نیاز به گردش هوا دارد. به همین دلیل نباید آن را در محفظه بسته و جای تنگ قرار داد.
    • ظروف مخصوص مایکروفر را در دستگاه قرار دهید. ظروف فلزی مانند قاشق چنگال و ظروف لب پر، می توانند برای مایکروفر شما بسیار خطرناک باشند و با ایجاد جرقه باعث خرابی مگنترون مایکروفر پاناسونیک شوند.
    • برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک، از تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر پاناسونیک کمک بگیرید.
    • تمیز کردن به موقع دستگاه در فواصل منظم، تاثیر فوق العاده یی در عمکلرد دستگاه شما دارد. در ادامه به بررسی راهکار اصولی تمیز کردن مایکروفر پاناسونیک، می پردازیم.

     

    تعمیر مایکروفر پاناسونیک  _ کورنیدو

    تمیز کردن مایکروفر پاناسونیک

    کثیفی و چربی موجود داخل کابین مایکروفر که شامل دیواره ها، فیلتر میکا، سینی گردان، ریل سینی و چرخ های آن، کوپل چرخاننده سینی، قسمت سقف دستگاه و المنتهای بالا و پایین آن است. این کثیفی ها می تواند باعث اختلال در چرخش سینی و یا بسته شدن راه ورود اشعه به دستگاه شود. به این ترتیب، حجم بالای این کثیفی ها، می تواند باعث کاهش چشم گیر کارایی مایکروفر پاناسونیک شما شود. تمیز کردن مایکروفر می تواند از طریق جوشاندن آبی که با لیمو یا جوش شیرین محلول شده باشد، انجام شود. به این ترتیب، محلول روی قسمت های داخلی مایکروفر قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از یک دستمال خشک، چربی هایی که حالا نرم شده اند را با یک دستمال تمیز کنید. تمیز کردن مرتب دستگاه، تاثیر فراوانی در حفظ کارآیی و عملکرد مایکروفر شما دارد. اگر با وجود رعایت نکات مختلف، نیاز به تعمیر مایکروفر پاناسونیک پیدا کردید، با شماره های نمایندگی مایکروفر پاناسونیک تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت برطرف نمایید. در ادامه، نکات بیش تری را در این خصوص می خوانیم.

    تعمیر مایکروفر پاناسونیک در کورنیدو

    همان طور که در ابتدای این مطلب خواندیم، پاناسونیک یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. برای حفظ کارآیی دستگاه، در صورت بروز هر گونه مشکل باید تعمیرات آن با بهترین کیفیت انجام شود. تعمیر مایکروفر پاناسونیک در کورنیدو، به کمک تکنسین های با تجربه و قطعات با کیفیت فابریک دستگاه شما انجام خواهد شد. محاسبه قیمت ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، انجام تعمیرات در محل، تضمین کیفیت تعمیرات توسط تکنسین و … از جمله مزایای بی شمار تماس با شماره های 22227378 یا 22111159 ، برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک است.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307894

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم