• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تعطیلی 150 بوتیک در تهران به دست دادستانی

  • کد خبر : 342421
  • 09 اسفند 1402 - 23:44
تعطیلی 150 بوتیک در تهران به دست دادستانی

بوتیک‌های لباسی که سال‌ها پیش در ایران فعالیت می‌کردند، به دلیل هشدار قاطع دادستانی تهران درباره جلوگیری از خرید و فروش کالاهای قاچاق، مورد توجه قرار گرفتند. دادستانی تهران در دهه ۸۰ میلادی، با انتشار هشداری واضح در روزنامه‌ها، مردم را به خرید از فروشندگان لباس و بوتیک‌ها هشدار داد. این اطلاعیه مهم در تاریخ […]

  • بوتیک‌های لباسی که سال‌ها پیش در ایران فعالیت می‌کردند، به دلیل هشدار قاطع دادستانی تهران درباره جلوگیری از خرید و فروش کالاهای قاچاق، مورد توجه قرار گرفتند.

    دادستانی تهران در دهه ۸۰ میلادی، با انتشار هشداری واضح در روزنامه‌ها، مردم را به خرید از فروشندگان لباس و بوتیک‌ها هشدار داد. این اطلاعیه مهم در تاریخ اول اسفند ۱۴۰۲ در روزنامه اطلاعات منتشر شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

    روزنامه با عنوان «دادستانی به بوتیک‌ها هشدار داد، مبارزه با فساد مقطعی نیست» در این زمینه نوشت: «حجت الاسلام میر عمادی، دادستان عمومی تهران، با انتشار اطلاعیه‌ای، دوباره به افرادی که از راه‌های غیرمشروع و غیرقانونی کالاهای قاچاق می‌فروشند و با رفتارشان به زیان عفت جامعه اسلامی می‌انجامند، هشدار داد.»

    اطلاعاتی که در ادامه به انتشار این اطلاعیه پرداخته شده، شامل موارد زیر است:

    «فرصت‌طلبان باید بدانند که مبارزه با فساد مقطعی نیست و هرگز نخواهد بود. بلکه، این مبارزه با عوامل فساد و منکرات مجدانه ادامه خواهد یافت. متأسفانه، با گذشت شش سال از انقلاب اسلامی ایران و تضحیات بسیاری از شهدای زیادی که برای اسلام فدا شده‌اند، همچنان گروهی از افراد با نادانی از صبر و بردباری ملت شهید‌پرور سوءاستفاده کرده و با ایجاد بوتیک‌ها، به اعمال غیرقانونی و خلاف شرع اقدام می‌کنند. این دادستانی تاکنون اطلاعات و تذکرات قانونی و شرعی را به افراد داده و از ملت شهید‌پرور خواسته که از این منکرات پرهیز کنند. به لحاظ مواد ۱۰۲ و ۱۰۳ و ١٠۴ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) و ماده ۲۲ قانون نظام صنفی و به منظور حراست از حریم عفت عمومی، دادستانی عمومی تهران اقدام به تعطیلی این بوتیک‌ها کرده است.»

    نکته جالب توجه این است که انجمن‌های اسلامی و نهادهای مختلف، از جمله وزارت آموزش و پرورش، کمیته انقلاب اسلامی، امور تربیتی استان تهران و سایر سازمان‌ها، از این اقدام دادستانی تهران حمایت کرده و آن را قدردانی کرده‌اند. این سازمان‌ها و نهادها با انتشار اطلاعیه‌هایی در این زمینه، از تعطیلی ۱۵۰ بوتیک توسط دادستانی تهران حمایت کرده‌اند.

    تعطیلی 150 بوتیک در تهران به دست دادستانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342421

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم