• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
2

تعامل باهمکاران شعب ازمهم‌ترین برنامه‌های مدیران بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 142235
  • 01 آبان 1399 - 11:30
تعامل باهمکاران شعب ازمهم‌ترین برنامه‌های مدیران بانک توسعه تعاون

تعامل باهمکاران شعب ازمهم‌ترین برنامه‌های مدیران بانک توسعه تعاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر نقش همفکری و تعامل با همکاران صف این بانک تأکید ورزید.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت€اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مکالمه تلفنی با برخی روسای شعب بانک اظهار داشت: مأموریت‌ها و تکالیف زیادی برای نظام بانکی در اقتصاد در نظر گرفته‌شده است و همکاران بانک توسعه تعاون نیز با آگاهی از این مسئولیت، تلاش و کوشش گسترده‌ای برای ایفای این نقش به صورت کارآمد بروز داده‌اند.
وی افزود: همواره بر نقش تعیین‌کننده همکاران شعب در کارآمدی و اثربخشی فعالیت بانک توسعه تعاون تأکید نموده‌ام و بخش مهمی از برنامه‌های مدیران ارشد بانک در جهت تعامل، همفکری و هم‌افزایی با همکاران شعب اختصاص می‌یابد.
مهدیان در خصوص جانمایی شعب بانک در سطح کشور گفت: طی سالیان اخیر تدابیر و اقدامات گسترده‌ای در جهت بهینه شدن جانمایی شعب صورت پذیرفته است و اکثریت شعب به لحاظ جانمایی و امکانات داخل شعبه و دسترسی مشتریان از وضع مطلوبی برخوردار هستند و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، بهینه‌سازی م..

  • تعامل باهمکاران شعب ازمهم‌ترین برنامه‌های مدیران بانک توسعه تعاون

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر نقش همفکری و تعامل با همکاران صف این بانک تأکید ورزید.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت€اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مکالمه تلفنی با برخی روسای شعب بانک اظهار داشت: مأموریت‌ها و تکالیف زیادی برای نظام بانکی در اقتصاد در نظر گرفته‌شده است و همکاران بانک توسعه تعاون نیز با آگاهی از این مسئولیت، تلاش و کوشش گسترده‌ای برای ایفای این نقش به صورت کارآمد بروز داده‌اند.

    وی افزود: همواره بر نقش تعیین‌کننده همکاران شعب در کارآمدی و اثربخشی فعالیت بانک توسعه تعاون تأکید نموده‌ام و بخش مهمی از برنامه‌های مدیران ارشد بانک در جهت تعامل، همفکری و هم‌افزایی با همکاران شعب اختصاص می‌یابد.

    مهدیان در خصوص جانمایی شعب بانک در سطح کشور گفت: طی سالیان اخیر تدابیر و اقدامات گسترده‌ای در جهت بهینه شدن جانمایی شعب صورت پذیرفته است و اکثریت شعب به لحاظ جانمایی و امکانات داخل شعبه و دسترسی مشتریان از وضع مطلوبی برخوردار هستند و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، بهینه‌سازی مکانهای شعب در دستور کار قرار گرفته است.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با مجتبی نواب صفوی رئیس شعبه نکا، مهدی رشیدی‌فرد رئیس شعبه الشتر و محمدرضا صباحی رئیس شعبه ولیعصر کاشان در خصوص مسائل و مشکلات مهم شعب به گفتگو پرداخت و گفت: کمبود نیروی انسانی در اکثر نقاط کشور به عنوان یکی از مسائل بانک مطرح است و درصدد هستیم از راهکارهای قانونی موجود به ویژه از طریق آزمون استخدامی متمرکز این کمبود را برطرف نماییم.

    مهدیان در تماس تلفنی با یاسمین برنایون رئیس شعبه ایرانشهر، عملکرد شعبه در صدور ضمانت‌نامه در سال گذشته را قابل‌توجه اعلام نمود و گفت: همکاران شعب با آگاهی از مزیت‌های منطقه جغرافیایی و همچنین خدمات و محصولات بانک می‌توانند منشأ خدمات قابل‌توجهی در شهرستان و منطقه خود باشند.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس تلفنی با حمیدرضا علیزاده همکار شعبه آران و بیدگل که طی بیش از چهل روز اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جهت انجام مراحل درمان در بیمارستان بستری است گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین دارایی سازمان به شمار می‌رود و سلامتی همکاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی با اطلاع از احوال همکار شعبه آران و بیدگل ابراز امیدواری نمود در کوتاه‌ترین زمان، به بهبودی کامل برسد.

    مهدیان در این راستا توصیه‌های لازم به مدیران استانی و همچنین اداره رفاه کارکنان در جهت حمایت کامل از همکاران در پیشگیری از ابتلا آن‌ها و همچنین درمان مبتلایان ارائه نمود و خاطرنشان کرد: شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا نقش مهمی در تأمین نیازهای بانکی عموم جامعه و همچنین حمایت و تأمین مالی مشاغل بر عهده‌دارند.

    وی در همین زمینه خطاب به مدیران استانی اعلام نمود مواد بهداشتی موردنیاز همکاران از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی باید به میزان نیاز در اختیار شعب قرار گیرد و همچنین اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی جهت حفظ سلامت مشتریان و همکاران مدنظر قرار گیرد.

    در این جلسه که با حضور جعفر مشکی مشاور مدیرعامل و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی همراه بود، مدیرعامل بانک توسعه تعاون توصیه‌ها و دستورات موردنیاز جهت رفع برخی کمبودها و تأمین درخواست‌های همکاران را ارائه داد و گفت: مشاور اینجانب عهده‌دار اخذ تدابیر و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات همکاران است و در این زمینه نیز با همفکری ایشان گام‌های بلندی برای رفع کمبودهای موجود و توسعه خدمات قابل‌ارائه از سوی شعب برداشته خواهد شد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=142235

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم