• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

تصویربرداری مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

  • کد خبر : 265603
  • 17 آذر 1400 - 10:50
تصویربرداری مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

جولیا کولیک، عکاس شناخته شده انگلستانی برای عکاسی و تصویربرداری از مراسم مرد سال نشریه GQ از گوشی گلکسی S21 Ultra استفاده کرد. این مراسم روز 18 نوامبر و در شهر لس‌آنجلس با حضور چهره‌های شناخته شده دنیای موسیقی و سرگرمی برگزار شد. عکسی که مجله‌ی GQ برای شماره مخصوص این مراسم نیز استفاده کرده […]

  • جولیا کولیک، عکاس شناخته شده انگلستانی برای عکاسی و تصویربرداری از مراسم مرد سال نشریه GQ از گوشی گلکسی S21 Ultra استفاده کرد. این مراسم روز 18 نوامبر و در شهر لس‌آنجلس با حضور چهره‌های شناخته شده دنیای موسیقی و سرگرمی برگزار شد. عکسی که مجله‌ی GQ برای شماره مخصوص این مراسم نیز استفاده کرده است با گلکسی S21 Ultra گرفته شده.

    استفانی چوی، مدیر بازاریابی سامسونگ می‌گوید “ما در سامسونگ همواره به دنبال راه‌هایی برای کمک به همه هستیم تا بتوانند خاطرات ارزشمند خود را به بهترین شکل حفظ کنند و در عین حال آزادی خلاقیت را هم در بهترین سطح خود داشته باشند. ما از همکاری با GQ برای عکسبرداری از مراسم مرد سال 2021 با استفاده از گلکسی S21 Ultra بسیار خوشحالیم. زیرا توانستیم به همه نشان دهیم که آنها هم می‌توانند عکس‌هایی در سطح مجلات برتر دنیا بگیرند”.

    راسلن پلیک، از عکاسان حاضر در این مراسم می‌گوید “فضا و محیط مراسم مرد سال GQ همیشه پر از لحظات جذاب و مهمانان درجه یک و جزییات زیبا است. گوشی گلکسی S21 Ultra به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر شرایط نوری کار عکاسی را انجام دهید”.

    جولیا کولیک، عکاس این مراسم هم می‌گوید “می‌توانید عکس‌هایی با هر خصوصیت، زاویه باز یا بسته و حتی کلوزاپ را با بهترین جزییات بگیرید. رابط کاربری این گوشی هم به شما امکان می‌دهد به راحتی بین حالت عکس و حالت خاص Pro Video Mode جابه‌جا شوید. در این حالت انواع گزینه‌ها برای تصویربرداری از هر چیزی که به ذهن‌تان برسد در اختیار شما خواهد بود. در عین حال می‌توانید حداکثر کیفیت و جذابیت رنگ‌ها را هم در هر شرایط تصویربرداری، حفظ کنید”.

    برای مشاهده تصاویر این مراسم کلیک کنید

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=265603

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم