• امروز : پنجشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
2

تصمیم بانک مرکزی انگلستان مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره

  • کد خبر : 346232
  • 02 تیر 1403 - 23:31
تصمیم بانک مرکزی انگلستان مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره

بانک مرکزی انگلستان اخیراً اشاره کرده است که ممکن است تعداد بیشتری از مقامات این بانک به کاهش قریب‌الوقوع نرخ بهره نزدیک شوند. این موضوع، گمانه‌زنی‌ها در مورد کاهش نرخ بهره در آینده نزدیک را احیا کرده است. در حال حاضر، نرخ بهره این کشور در بالاترین سطح 16 سال اخیر قرار دارد. به گزارش […]

  • بانک مرکزی انگلستان اخیراً اشاره کرده است که ممکن است تعداد بیشتری از مقامات این بانک به کاهش قریب‌الوقوع نرخ بهره نزدیک شوند. این موضوع، گمانه‌زنی‌ها در مورد کاهش نرخ بهره در آینده نزدیک را احیا کرده است.

    در حال حاضر، نرخ بهره این کشور در بالاترین سطح 16 سال اخیر قرار دارد. به گزارش بلومبرگ، سرمایه‌گذاران بیش از 50 درصد احتمال تغییر نرخ بهره در ماه آگوست را پیش‌بینی کرده‌اند، که نخستین‌بار در بیش از یک ماه اخیر است که تا این اندازه از کاهش نرخ بهره انگلستان اطمینان دارند.

    بانک مرکزی انگلیس روز پنجشنبه (31 خرداد) نرخ بهره را در سطح 5/25 درصد نگه داشت، اما اعلام کرد که تصمیم عدم کاهش نرخ بهره برای برخی از اعضای کمیته سیاست پولی، به‌طرز ظریفی متعادل بوده است.

    رئیس بانک مرکزی بریتانیا، آندرو بیلی، گفته است که خبر خوبی است که تورم برای نخستین‌بار در تقریبا سه سال اخیر به هدف 2 درصدی خود بازگشته است، اما مقامات می‌خواهند قبل از اقدام مطمئن شوند که فشار بر قیمت‌ها کاهش یافته است. با کاهش فشارهای قیمتی و افزایش بیکاری، گمانه زنی‌های بیشتری وجود دارد که این بانک می‌تواند از سیاست نرخ بهره‌ای که برای پایین آوردن تقاضا طراحی شده است، عقب‌نشینی کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=346232

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم