• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

تصاویر نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت

  • کد خبر : 3965
  • 22 دی 1396 - 21:14
تصاویر نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت

پول بانک: نخستین نشست چاره اندیشی بخش خصوصی با دولت و مجلس، با هدف تحقق توسعه اقتصادی با محوریت بخش خصوصی در راستای منافع ملی، توسط کانون کارآفرینان توسعه گرا، صبح امروز پنجشنبه 21 دی ماه، با شرکت جمعی از شخصیتهای اقتصادی، کارآفرینان، تولید کنندگان و اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران برگزار گردید.

  • حسین سلطانی نیا نایب رئیس سندیکای کارآفرینان توسعه گرا در این نشست گفت: انتظارات و مطالبات بخش خصوصی اکنون حتی به لایه های اجتماعی نیز تسری پیدا کرده و ضروری است که این بخش با تعامل با دولت و مجلس راهکاری برای این مشکلات پیدا کند.

    بنا به این گزارش، هدف از برگزاری نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با نمایندگان مجلس، یاری رسانی به دولت برای حل مشکلات موجود در عرصه های تولید و اشتغال می باشد.

    با این رویکرد برگزار کنندگان اولین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت، باید دید آیا در آینده ای نزدیک شاهد تحولات اساسی در این زمینه ها خواهیم بود یا نه؟!

    تجارب تلخ گذشته نشان داده، که بخش دولتی که مخاطب اصلی مشکلات و انتقادات بخش خصوصی در کشور می باشد، چندان گوششان به این اعتراضات بدهکار نیست!

    گقتنی است، تعامل و چاره اندیشی بخش خصوصی با دولت و مجلس، به عنوان هدف اصلی این نشست بود و در آن نمایندگان بخش خصوصی به ارائه نظرات، راهکارها و دیدگاههای خود درباره مشکلات اصلی فعالیتهای هم صنف خود پرداختند.

    تصاویر نشست:

    عکس: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3965

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم