• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

تصاویر گفت و گوی اختصاصی با صالح رمضانی قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان میم دارو – گزارش اول

  • کد خبر : 12023
  • 07 مهر 1397 - 19:46
تصاویر گفت و گوی اختصاصی با صالح رمضانی قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان میم دارو – گزارش اول

پول بانک: گفتگوی اختصاصی خبرنگار ما٬ با صالح رمضانی قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان میم دارو٬ پیرامون معرفی شرکت و دستاورهای آن، در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما و صنایع وابسته، عصر امروز سه شنبه ۳ مهرماه ۹۷، در غرفه شرکت میم دارو، واقع در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

  • پول بانک: گفتگوی اختصاصی خبرنگار ما٬ با صالح رمضانی قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان میم دارو٬ پیرامون معرفی شرکت و دستاورهای آن، در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما و صنایع وابسته، عصر امروز سه شنبه ۳ مهرماه ۹۷، در غرفه شرکت میم دارو، واقع در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

    شرکت داروسازی میم دارو

    شرکت دانش بنیان میم دارو در آغاز برای یک رسالت بزرگ در کشور ایجاد شد و آن تحقیق، توسعه و تولید داروی درمان سردردهای میگرنی بوده است. بیماری سردردهای میگرنی در زمره ی پنج بیماری فراگیر مورد توجه ویژه ی شرکتهای معتبر جهانی است. در جهان ۸۰۰ میلیون و در ایران ۹ میلیون بیمار میگرنی هست. ۱۰ درصد بیماران میگرنی حادّ اند که بیش از نیمی از عمرشان دچار سردرد شدید اند. زیان ملی آمریکا ناشی از بیمار میگرن در سال افزون بر ۲۵ میلیارد دلار و زیان ملی سالانه ی اتحادیه اروپا ۲۲ میلیارد یورو است.

    در جریان تلاش ۲۹ ساله شرکت میم دارو توفیق یافت که تحقیق و توسعه نظری، آزمایشگاهی، کارآزمایی بالینی، تولید آزمایشگاهی، تولید نیمه صنعتی را با موفقیت به انجام برساند و به فرمولاسیون و دانش فنی تولید داروی درمان دست یابد. برای این منظور درمانگاه چند تخصصی آرامش تهران (معروف به کلینیک میگرن)، اولین کلینیک میگرن در خاورمیانه توسط سهامداران میم دارو ایجاد شد.

    چشم انداز و رسالت

    هدف میم دارو ورود به عرصه­‌های دارویی در زمینه­ تحقیق، توسعه و تولید محصولات طبیعت محور و رفع آلام مبتلایان به بیماری های مزمن و آزار دهنده از جمله بیماری میگرن است. میم دارو خواهان کمک به تولید داخلی و بومی سازی فناوری در حوزه­‌های با فناوری پیشرفته می­‌باشد. این شرکت در سیاست­گذاری­‌های خود در صدد است تا با ایجاد فرصت­های اشتغال در داخل، به صادرات غیر نفتی کمک کرده محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی به کشورهای منطقه ارسال نماید. رسالت میم دارو توسعه و تولید محصولات و خدمات با کیفیت و ایمن، با بهره­‌گیری از علم روز دنیا و مطالعه علوم گذشته، مطابق با استانداردهای روز جهانی با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌­ای است.

    میگرن ‌کات

    میگرن‌ کات دارویی است حاصل ۲۵ سال مطالعات محققان ایرانی و بین‌المللی و متشکل از عصاره‌ی ترکیب گیاهان دارویی برگرفته از منابع طب سنتی است. میگرن کات علاوه بر اثربخشی مثبت و درمان سردردهای میگرنی، به کاهش شدت سایر سردردها در زمان درد نیز کمک می‌کند.داروی میگرن کات در بیش از ۵۰ درصد سردرد های میگرنی می تواند علاوه بر اثرات درمانی دراز مدت خود، خاصیت تسکین درد و متوقف کنندگی حمله میگرنی داشته باشد. داروی میگرن ‌کات در مرحله‌ی کارآزمایی بالینی در حدود ۹۶% از بیماران میگرنی استفاده‌کننده از داروی میگرن کات تغییرات قابل توجهی در روند درمان داشته که در حدود ۸۱% از بیماران میگرنی استفاده کننده از میگرن‌کات، سردردهای میگرنی به صورت قطعی درمان شده است.

    گفتنی است٬ چهارمین نمایشگاه ایران فارما، سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی٬ دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور و هفتمین همایش طلای سبز٬ توسط شرکت رسا گفتمان صنعت بینش٬ از ۲ تا ۴ مهرماه سالجاری٬ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

    متن گفتگوی اختصاصی خبرنگار ما٬ با صالح رمضانی قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان میم دارو٬ پیرامون معرفی شرکت و دستاورهای آن، در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما و صنایع وابسته، در ادامه از نظر شما خوانندگان گرامی می گذرد:

     شرکت دانش بنیان میم دارو:

    شرکت دانش بنیان میم دارو، یکی از شرکتهای تولید کننده دارو در کشور که مستقر در پارک فناوری پردیس می باشد.

    شرکت میم دارو، تا حالا دو محصول دانش بنیان را به ثبت و تولید صنعتی رسانده است که در حوزه درمان سردردهای میگرنی کاربرد دارد. داروی اول این گروه، میگرن هیل است و دارو دوم این گروه نیز که در سال 96 تولید صنعتی آن به اتمام رسیده و روانه بازار گشته، میگرن کات است.

    داروی میگرن کات:

    داروی میگرن کات به عنوان اولین دارو است که نقش درمانی به سزایی در درمان سردردهای میگرنی دارد. ویژگی بارز این دارو این است که صد درصد طبیعی بوده و هیچگونه افزودنی شیمیایی ندارد و به عبارتی ترکیب غیر طبیعی در داخل آن بکار نرفته است.

    این دارو از ابتدای سال 97 روانه بازار شد و تا به حال توسط شرکتهای پخش کننده ممتازی همچون جلال آرا و فردوس، در تما م کشور و همه ی مراکز استانهای کشور، توزیع و قابل دسترسی بیماران میگرنی می باشد و بالغ بر هزار و پانصد داروخانه است که این دارو را در حال حاضر برای بیماران میگرنی که توان تامین آن را دارند، ارائه و عرضه می کند.

    محصول فناورانه شرکت میم دارو:

    شرکت دانش بنیان میم دارو، یک محصول فناورانه دیگر را در دستور کار دارد که در آستانه رونمایی است.

    این محصول فناورانه، اولین اپلیکیشن اختصاصی دارویی است که مختص داروی میگرن کات، توسط سرکت میم دارو طراحی و ساخته شده است و به امید خدا، مراسم رونمایی آن پائیز امسال برگزار خواهد شد. امید است، افرادی که نیازمند هستند از آن بهره و استفاده لازم را ببرند.

    محصولات آتی شرکت میم دارو

    از محصولات آتی شرکت، یک محصول جدیدی است که آن هم در حوزه دانش بنیان بوده و در شش ماه دوم سال 97 تولید آن آغاز می شود و آن «آلرژی کارت» است؛ یکی از داروهای کاملا گیاهی که آن هم به عنوان یک داروی طبیعی و یکی از محصولات ملی، تا پایان سال 97، به تولید صنعتی خواهید رسید و سپس روانه بازار خواهد شد.

    دسترسی به داروی میگرن کات:

    در حال حاضر در تمامی استانها، داروی میگرن کات یافت می شود. ما قولی که داده بودیم تا انتهای خرداد 97 تمامی استانهای کشور دسترسی به میگرن کات داشته باشند، را عملیاتی کردیم(طبق قولی که اسفند ماه 96 داده بودند). در حال حاضر، زمینه و قابلیت تهیه این دارو در کل کشور وجود دارد.

    صادرات میگرن کات:

    زمینه صادرات این محصول(میگرن کات) را هم به کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در آینده نزدیک فراهم می کنیم که به عنوان یک محصول ملی، این دارو را صادر نمائیم و اینکه بتوانیم برای کشور عزیزمان ارز آوری داشته باشیم.

    نمایشگاه ایران فارما:

    شرکت میم دارو، به عنوان یک شرکت تولید کننده داخلی که محصولات دانش بنیان تولید می کند، در نمایشگاه ایران فارما حضور پیدا کرد تا بتواند ارتباط مستقیم و موثرتری را با مصرف کنندگان دارو، صنعتگران و تامین کنندگان زنجیره تامین محصولات دارویی برقرار نماید.

    این نمایشگاه، یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در حال حاضر در کشور و در حوزه دارویی برگزار می شود و هرسال به لطف پروردگار و همچنین متولیان برگزاری آن، شاهد اجرای پربارتر و با کیفیت تر آن هستیم و خوشبختانه محتوای علمی و صنعتی آن نیز، روز به روز دارد ارتقاء پیدا می کند.

    خبرنگار: مهران احمدی

    تصاویر گفتگوی اختصاصی و غرفه شرکت

    عکس: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12023

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم