• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

تشخیص تیرآهن اصفهان در بازار ایران( 100% شناسایی تیرآهن اصفهان)

  • کد خبر : 313732
  • 11 فروردین 1402 - 1:58
تشخیص تیرآهن اصفهان در بازار ایران( 100% شناسایی تیرآهن اصفهان)

فهرست محتوا تیرآهن اصفهان جز یکی از تیرآهن‌های با کیفیت و ومرغوب در سطح کشور محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمامی نکات در رابطه با تشخیص تیرآهن اصفهان آشنا کنیم؛ علت ارائه این مقاله این است که همه شما کاربران  و افراد فعال و مشتاق در حوزه آهن بتوانید […]

فهرست محتوا

  • تیرآهن اصفهان جز یکی از تیرآهن‌های با کیفیت و ومرغوب در سطح کشور محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمامی نکات در رابطه با تشخیص تیرآهن اصفهان آشنا کنیم؛ علت ارائه این مقاله این است که همه شما کاربران  و افراد فعال و مشتاق در حوزه آهن بتوانید تیراهن اصل را از غیر اصل تشخیص دهید و یک تیرآهن استاندارد و مرغوب خریداری کنید. چنانچه شما از محصولات و تیراهن های بی کیفیت در پروژه‌ها و سازه‌های خود استفاده کنید، بعد از مدتی سازه شما با افت و خرابی شدیدی روبه رو می شود؛ همچنین به کار بردن مصالح بی کیفیت در ساختمان‌سازی باعث می شود سازه‌ها در برابر حملات و بلایای طبیعی و غیرطبیعی مقاومت زیادی نداشته باشند.

    برای آگاهی از مشخصات تیرآهن اصفهان و تمامی نکات مهم تا انتهای بحث ما را همراهی کنید.

    مهمترین مشخصات تیرآهن اصفهان

    • یکی از نکات مهم در مورد تیرآهن شهر اصفهان، آرم ESCO است؛ در واقع این اسم، به صورت کاملا اختصاری روی بال تمامی تیراهن های اصفهان درج شده است. این نکته تا حد زیادی باعث می شود شما در نگاه اول بتوانید تیرآهن اصفهان را از دیگر تیراهن‌های موجود در بازار تشخیص دهید.
    • نکته بعد در مورد شناسایی تیراهن اصفهان و ویژگی آن‌ها وزن استاندارد و قابل قبول آن ها است؛ تمامی تیرآهن های تولید شده در بازار بر اساس جدول اشتال تولید و عرضه می‌شوند. این امر باعث شده تا تیراهن و قطعات آهنی در این مجموعه قیمتی بیشتر از مجموعه‌های دیگر باشد. البته باید توجه داشته باشید که نمونه‌های مشابه با قیمت کمتر، از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.
    • تمامی تیراهن های موجود در این کارخانه از استاندارد نوع IPE بهره مند هستند. این عامل باعث می شود همه خریداران مرحله شناسایی تیرآهن اصفهان را به درستی انجام دهند. جالب است بدانید به دلیل وجود این نوع استاندارد باله‌های تیرآهن ها از یکنواختی و ظرافت خاصی برخوردار هستند.
    • در مورد قیمت تیرآهن اصفهان باید بگوییم ، تمامی هزینه ها بر حسب ابعاد و وزن محصول شما مشخص می‌شود. سایز تیرآهن ها از 14 تا 30 است.
    • اگر در تشخیص تیرآهن اصفهان مشکل دارید، می توانید به دو سر تیرآهن نگاهی بیندازید؛ تیراهن تولید شده در اصفهان، در ابتدا و انتها دچار یکنواختی یکسانی است.
    • به دلیل وجود استاندارد نوع IPE تمامی محصولات تولید شده در این کارخانه جز بهترین و محبوب ترین گزینه ها برای افراد به شمار می‌آید.

     

     

    تیرآهن اصفهان با تیرآهن یزد و فایکو چه تفاوتی دارد؟

    در این قسمت شما را با تفاوت تیرآهن اصفهان و یزد آشنا می‌کنیم. به صورت کلی در کارخانه اصفهان، وزن کلیه تیرآهن های موجود طبق جدول استاندارد موجود است؛ این تیرآهن ها نسبت به دیگر تیرآهن های بازار وزن بیشتر و سایز بزرگترین دارند؛ وجود این دو عامل باعث شده قیمت تیرآهن اصفهان از دیگر تیرآهن های موجود در بازار بیشتر باشد. اما در مقابل تیرآهن یزد و فایکو، وزن کمتری دارند؛ همچنین به دلیل وزن پایین تر، قیمت آهن ها نیز نسبت به کارخانه اصفهان کمتر است. بهتر است در هر زمان با توجه به پروژه و میزان هزینه ای که در دست دارید، برند و کارخانه خود را انتخاب نمایید.

    محصولات تولید شده در این کارخانه معمولا دارای سازی بین 14 تا 30 هستند؛ هر چه وزن این محصولات و قطعات بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. توصیه می کنیم تیراهن های غیراصل را به خاطر قیمت کم آن ها خریداری نکنید؛ چرا که این تیرآهن ها به پروژه و نتیجه نهایی شما ممکن است تاثیر منفی ایجاد کنند.

    تشخیص تیرآهن اصفهان در بازار ایران( 100% شناسایی تیرآهن اصفهان)

    تشخیص انواع تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان

    تمامی تیراهن هایی که در کارخانه اصفهان به فروش می رسند، از ابعاد و نوع متفاوتی برخوردار هستند. در ادامه انواع تیرآهن ها را برای شما معرفی می کنیم.

    • تیرآهن بال نیم پهن موازی اصفهان IPE

    این نوع تیرآهن بیشتر بر اساس استاندارد ملی ایران یعنی 1791 و DINI1025-5  تولید می شود. علامت شناسایی این تریآهن، 2-1 است.

    • تیرآهن بال پهن موازی اصفهان

    این نوع تیرآهن مربوط به محصولات نورد گرم است. تیرآهن بال پهن موازی دارای استداندارد ملی ISIRI 14484 است.

    • تیرآهن بال باریک شیبدار اصفهان

    این تیرآهن از استداندارد IPN  با استاندارد ملی ایران 3277 بهره مند است.

    شرایط خرید تیرآهن اصفهان

    تا به اینجای مبحث شما را با مشخصات تیرآهن اصفهان به خوبی آشنا کردیم؛ در ادامه بهتر است کمی درباره نحوه خرید تیرآهن اصفهان صحبت کنیم.

    در ابتدای هر خرید شما به عنوان یک کارفرما موظف هستید به نکات مهمی مثل ویژگی ظاهری محصول، ویژگی فنی، نوع استاندارد و برند تولید شده توجه لازم را داشته باشید؛ به کار بردن این نکات باعث می شود خرید شما به نحو احسن انجام شود.

    اما حال سوال این است که تیرآهن مورد نیاز برای پروژه ها را از چه مکان و فروشگاهی خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که برای خرید مطمئن و استدارد به کارخانه تولید کننده تیرآهن اصفهان مراجعه کنید. تمامی محصولات و تیرآهن های تولید شده در این شرکت، از استاندارد جهانی مرغوب و کیفیت قابل قبولی بهره مند هستند؛ وجود این عوامل باعث افزایش دوام محصولات و در نتیجه طول عمر بالای سازه شما می‌شود.

    شما می توانید برای خرید آسان تیرآهن از کارخانه اصفهان، به سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید و با اطلاع از آخرین تغییرات قیمیت سفارش خود را به ثبت برسانید.

    تشخیص تیرآهن اصفهان در بازار ایران( 100% شناسایی تیرآهن اصفهان)

    نتیجه گیری

    تیرآهن کارخانه اصفهان به دلیل کیفیت بالا و محصولات مرغوب جز یکی از محبوب ترین کارخانه های فولادی در کل کشور محسوب می شود. برای اینکه بتوانید فرایند تشخیص تیرآهن ذوب آهن اصفهان را به خوبی انجام دهید، باید با تمامی نکات مهم در زمان خرید و کاربرد آن ها آشنا باشید. در این مقاله تا حد زیادی شما با این نکات و موارد آشنایی کاملی پیدا می کنید. بهتر است با مطالعه مقاله به موارد مهمی مثل تاثیر سایز، وزن، فرایند تولید و تشخیص تیرآهن اصفهان مسلط شوید. ما نیز برای یک خرید استاندارد و اصولی تا لحظه آخر در کنار شما خواهیم بود. امید است این مقاله برای شما بازدهی بالایی داشته باشد.

    برچسب ها: ذوب آهن اصفهان – استاندارد – محصول – تولید – بازار آهن

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=313732

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم