• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

تسهیلات بانکی در منطقه آزاد کیش هدفمند می شوند

  • کد خبر : 276929
  • 23 دی 1400 - 8:39
تسهیلات بانکی در منطقه آزاد کیش هدفمند می شوند

حسین همتی حضور بانک های توانمند در جزیره کیش را یکی از ظرفیت های بارز این منطقه برای ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری، پیشرفت طرح ها و تامین منابع مالی عنوان کرد.
به گزارش خبرآنلاین از کیش : حسین همت..

  • حسین همتی حضور بانک های توانمند در جزیره کیش را یکی از ظرفیت های بارز این منطقه برای ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری، پیشرفت طرح ها و تامین منابع مالی عنوان کرد.

    به گزارش خبرآنلاین از کیش : حسین همتی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه هم اندیشی بانک ها و موسسات مالی با محوریت رفع موانع تولید در منطقه آزاد کیش، گفت: با هدف بهره مندی از ظرفیت بانک ها در پروژه ها، فرصت های سرمایه گذاری و شیوه های نوین تامین مالی؛ تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری در جزیره کیش هدفمند می شود.

    همتی با بیان این که پیشرفت و توسعه طرح ها از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش است، افزود: بانک‌ها و موسسات مالی باید با قدرت و سرعت بیشتری نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

    وی اصلاح فرآیندها را از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و اظهار داشت: بانک ها و فعالان اقتصادی از ابتدای سرمایه گذاری تا انتهای فعالیت ها به یکدیگر متصل بوده و همگام با تمام مجموعه های بخش خصوصی و دولتی، فرآیندها تسهیل می شود.

    سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با تسریع در ارائه خدمات بانکی به پروژه ها؛ رونق و توسعه همزمان در جزیره کیش تحقق خواهد یافت.

    حسین همتی با بیان این که تسهیل فرآیندهای بانکی سبب سرعت بخشیدن ارائه خدمات می شود، گفت: سرمایه گذاران با احراز تمکن مالی و روش های شفاف می توانند خدمات شایسته ای را دریافت کنند.

    همتی با تاکید بر این که افزایش اختیار شعب مناطق آزاد از سوی دبیر شورایعالی مناطق آزاد در حال پیگیری است افزود: از مدیران استانی و کشوری در قالب یک گردهمایی دعوت می کنیم تا نیازسنجی بانک ها انجام شود که این مهم سبب ارتقاء عملکرد اقتصادی بانک ها و شعب در مناطق آزاد می شود.

    وی با اشاره به این که جزیره کیش از گردش مالی خوبی برخوردار است و باید در سرزمین اصلی با یک امتیازات ویژه ای شعب بانک ها در نظر گرفته شوند، افزود: برخی از سرمایه گذاران بیشترین گردش مالی خود را در بانک های شعب تهران و یا شهرهای دیگر دارند.

    سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد کیش با اشاره به تاثیراختیارات بانک ها در جذب سرمایه گذاران گفت: سرمایه گذاران با توجه به اختیار و اقتداری که بانک ها دارند نسبت به تمرکز فعالیت های بانکی خود در جزیره کیش اقدام می کنند.

    حسین همتی با تاکید بر ممتاز بودن شعب بانک های کیش اظهار داشت: باید توقعات از منطقه آزاد کیش در سطح استانی باشد و بانک ها نیز با آمادگی لازم خدمات گردش مالی در حد یک استان را با توجه به حجم سرمایه گذاری و پروژه در کیش ارائه دهند.

    گفتنی است "اختیارات شعب کیش، ارائه تسهیلات بانکی، تسهیل ارائه خدمات، آئین نامه مقررات پولی بانکی مناطق آزاد،کاهش بروکراسی های اداری،توسعه فعالیت ها، افزایش اختیارات شعب، عدم وجود بازه تنفس مناسب با فعالیت تجار، بالا بودن مبلغ پرداخت سود بانکی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

    شایان ذکر است در این جلسه برخی از مدیران سازمان، رئیس جامعه هتلداران کیش، رئیس سندیکای صاحبان صنایع، عضو هیئت مدیره جامعه بازاریان و رئیس جامعه مراکز پذیرایی کیش و مدیران بانک ها حضور داشتند.

    46

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=276929

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم