• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

“تدابیر لازم برای پیاده‌سازی کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالا در بانک مرکزی به اجرا درآمد”

  • کد خبر : 340582
  • 16 دی 1402 - 22:39
“تدابیر لازم برای پیاده‌سازی کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالا در بانک مرکزی به اجرا درآمد”

“عضو کمیسیون برنامه و بودجه از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای اجرای کالابرگ الکترونیک برای ۱۱ قلم کالا خبر داد. سید محمدرضا میرتاج الدینی، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، با اشاره به سرعت بالای تغییرات فناوری اظهار کرد که اگر نتوانیم با این سرعت هماهنگ شویم، در حوزه دیجیتال عقب خواهیم ماند و نیاز به گام‌های […]

  • “عضو کمیسیون برنامه و بودجه از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای اجرای کالابرگ الکترونیک برای ۱۱ قلم کالا خبر داد. سید محمدرضا میرتاج الدینی، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس، با اشاره به سرعت بالای تغییرات فناوری اظهار کرد که اگر نتوانیم با این سرعت هماهنگ شویم، در حوزه دیجیتال عقب خواهیم ماند و نیاز به گام‌های بزرگ داریم.”

    “فردای فراگیر اینکه دولت‌ها باید مسیرهای مستقیم و پاسخگو به نیازها باشند، حاکمیت دیجیتال را تغییر می‌دهد. این تحول بهبود خدمات عمومی و کاهش استفاده از کاغذ را فراهم می‌کند. در رابطه با حکمرانی اسلامی، باید توجه داشت که اصول حکمرانی در اسلام نمایانگر ارزش‌ها و رویکردهاست، درحالی که حکمرانی دیجیتال روی ابزار و روش‌ها تأکید دارد. اهمیت عدالت و توازن مالی در حکمرانی اسلامی نیز باید حفظ شود، و حکمرانی دیجیتال باید به شکلی باشد که اطلاعات و کاوش تسهیل یابد.”

    “پیشرفت در پیاده‌سازی کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالا با حضور در مجلس؛ نقاط مثبت و نیازهای زیرساختی بررسی شدند”

    نماینده مردم اعلام کرد: ما از سه سال پیش در مجلس درباره کالابرگ الکترونیک بحث کردیم و می‌خواهیم این سامانه را برای توزیع ۱۱ محصول مورد استفاده به مردم به کار گیریم. زیرساخت‌های لازم برای این سامانه در بانک مرکزی امروز فراهم شده است، البته هنوز برخی نقایص وجود دارد. ما می‌خواهیم فرآیند خرید با استفاده از کارت‌های یارانه و با قیمت‌های تعیین شده توسط دولت صورت بگیرد که این یک مثال از بهره‌گیری از زیرساخت‌های دیجیتال است.

    سید محمدرضا میرتاج‌الدینی افزود: در زمینه دیجیتال، رشد قابل توجهی در استارتاپ‌ها و گسترش زیرساخت‌ها مشاهده می‌شود. صندوق توسعه فیبر نوری نیز به تصویب رسیده و هدف‌گذاری برای اتصال ۴ میلیون مشترک انجام شده است که به زودی به ۲۰ میلیون اتصال خواهیم رسید.

    وی در خصوص سرمایه‌انسانی اظهار داشت: ما هنوز بستری مناسب برای جذب افراد متخصص و با استعداد ایجاد نکرده‌ایم و باید زیرساخت‌های لازم را برای بهره‌مندی از افراد ماهر و تحصیل‌کرده فراهم کنیم. ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای این کنفرانس نیز امری ضروری است.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340582

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم