• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تخفیف ویژه‌ی خرید اشتراک اسنپ‌پرو در رونمایی رسمی از این سرویس

  • کد خبر : 341709
  • 15 بهمن 1402 - 11:59
تخفیف ویژه‌ی خرید اشتراک اسنپ‌پرو در رونمایی رسمی از این سرویس
از این پس، کاربران فعال و پرسفارش اپلیکیشن سوپر اسنپ می‌توانند با خرید اشتراک اسنپ‌پرو، به مشترکان حرفه‌ای اسنپ تبدیل شوند.
  • از این پس، کاربران فعال و پرسفارش اپلیکیشن سوپر اسنپ می‌توانند با خرید اشتراک اسنپ‌پرو، به مشترکان حرفه‌ای اسنپ تبدیل شوند. این سرویس اشتراک حرفه‌ای برای سه بخش خودرو، غذا و سوپرمارکت تحویل فوری در اپلیکیشن اسنپ در دسترس است. با پرداخت هزینه اشتراک اسنپ‌پرو، مزایا و تخفیف‌های ویژه را به‌طور خودکار برای یک ماه دریافت خواهید کرد.

    قیمت اشتراک ماهیانه اسنپ‌پرو ۱۵۰ هزار تومان است، اما به مناسبت راه‌اندازی این سرویس، اسنپ آن را با قیمت ۴۰ هزار تومان برای مدت محدودی به مشتریان عرضه می‌کند.

    با خرید اشتراک اسنپ‌پرو، شما برای ۵ سفر، ۵ بار تخفیف ۸ هزار تومانی دریافت خواهید کرد و همچنین در بخش خودرو از پشتیبانی سریع‌تر بهره‌مند خواهید شد. در بخش غذا، بخش‌های مختلف سرویس اسنپ‌پرو ارسال رایگان (تا سقف ۲۵ هزار تومان) و تخفیف‌های ۵ تا ۲۰ درصدی را برای سفارشات شما فراهم خواهند کرد. همچنین، برای سوپرمارکت‌هایی که در سرویس سوپرمارکت تحویل فوری عضو اسنپ‌پرو هستند، ارسال رایگان (تا سقف ۱۵ هزار تومان) در نظر گرفته شده است.

    برای خرید اشتراک اسنپ‌پرو، کافی است به بالای صفحه اصلی اپلیکیشن سوپر اسنپ نگاه کنید و بعد از بروزرسانی اپلیکیشن، بخش اسنپ‌پرو فعال خواهد شد. سپس وارد حساب کاربری خود شده و به صفحه‌ی اسنپ‌پرو بروید و گزینه “خرید” را انتخاب کنید. پس از پرداخت موفق، اشتراک یک ماهه اسنپ‌پرو برای شما فعال خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341709

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم