• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تحقق توسعه اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی

  • کد خبر : 248621
  • 15 شهریور 1400 - 23:57
تحقق توسعه اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در پیامی به مناسبت آغاز هفته بانکداری اسلامی گفت: توسعه اقتصادی کشور در تطابق عملیات بانکی با مبانی و اصول شریعت و قوانین اسلام و استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی محقق می شود.

  • پول بانک: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در پیامی به مناسبت آغاز هفته بانکداری اسلامی گفت: توسعه اقتصادی کشور در تطابق عملیات بانکی با مبانی و اصول شریعت و قوانین اسلام و استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی محقق می شود.

    به گزارش روابط عمومی بانک شهر متن پیام احمد درخشنده بدین شرح است:
    هفته بانکداری اسلامی مجالی شایسته برای نکوداشت اراده جمعی و تلاش های صورت گرفته در اجرای تطابق عملیات بانکی با مبانی و اصول شریعت و قوانین اسلام و استفاده از ظرفیت‌های بانکداری اسلامی در سیاست‌های راهبردی و توسعه اقتصادی کشور است.
    تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در دهم شهریور ۱۳۶۲ آغاز تلاشی گسترده در راستای رعایت ضوابط اسلامی با آگاهی بخشی نسبت به عقود، الگوها و خدمات بانکی هماهنگ با شریعت اسلام و متناسب با دگرگونی های بازار بود تا تکالیف بانکی قراردادها و استانداردها و نیز نقش پول و جایگاه بانکداری در جهان امروز به گونه ای تعریف و اجرایی شود که اهداف مترقی اقتصاد اسلامی محقق و اهداف شرع مقدس در اجرای قانون بانکداری بدون ربا امکان¬پذیر باشد.
    اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی، تلاش همه فعالان صنعت بانکداری و همکاران جامعه بانکی را در ترویج بانکداری بدون ربا ارج نهاده و امیدوارم با کمک کارگزاران نظام مالی و متخصصین بانکی بتوانیم با ایجاد اصلاحات مناسب در جهت بهبود کیفیت خدمات و معرفی عقود متناسب و قوانین کارآمد، توانمند و هماهنگ با نیازهای امروز مردم، جامعه و بانک ها، شبکه بانکی کشور را بر اساس آرمان‌های بلند نظام اسلامی و سیاست‌های راهبردی اقتصاد کشور پیش ببریم.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248621

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم