• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تجدید میثاق سبز پوشان نصف جهان با آرمان های شهدا

  • کد خبر : 9363
  • 11 مرداد 1397 - 12:49
تجدید میثاق سبز پوشان نصف جهان با آرمان های شهدا

پول بانک: جمعی از مسئولین ، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و همچنین مسئولین شرکت ذوب آهن اصفهان ، سه شنبه 9 مردادماه طی آیین ویژه ای با حضور در گلزار شهدای اصفهان با آرمان های والای آن مجاهدان راه حق تجدید میثاق کردند.

  • مهندس بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن به نمایندگی از مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت و همچنین تعدادی از دیگر مسئولین این شرکت، سعید آذری مدیرعامل و دیگر مسئولین باشگاه و همچنین اعضای تیم فوتبال و کادر فنی ذوب آهن در آستانه آغاز هفته دوم لیگ برتر و پیکار با استقلال تهران،  بر مزار شهدای اصفهان حضور یافتند و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه ای به زیارت قبور شهدا پرداختند.

    سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در حاشیه این آیین گفت : حضور بر مزار شهدای والامقام به رسم هر ساله به منظور تجدید میثاق با بزرگوارانی است که برای حفظ کیان این مملکت ، از جان خود گذشتند و تا ابد اسطوره این سرزمین شدند .

    وی شرایط باشگاه ذوب آهن را بسیار مطلوب ارزیابی نمود و ضمن قدردانی از مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن به جهت حمایت کامل از باشگاه ، گفت : امروز تمام بازیکنان ذوب آهن در این آیین حضور دارند تا با الهام از خون شهدا و به برکت حضور بر سر مزار این بزرگواران، بتوانند در ادامه لیگ برتر پرقدرت ظاهر شوند .

    در این آیین که داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز حضور داشت ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن طی سخنانی از مسئولین ، کادرفنی و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به جهت اینکه این فصل لیگ برتر را با حضور بر مزار شهدای گرانقدر ذوب آهن آغاز نمودند قدردانی کرد و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی نه تنها در تولید ، بلکه در مسئولیت های اجتماعی همواره پیشتاز بوده است . این پیشتازی در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود بود به گونه ای که 14 هزار نیرو به جبهه های جنگ اعزام شدند . 286 شهید و 1400 جانباز بیانگرجایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در این شرکت است و می توان این آمار را در کشور و حتی جهان در مقایسه با دیگر و احد های صنعتی ، بی همتا دانست .

    در این مراسم سردار حسین رضایی از همرزمان سردار شهید حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴امام حسین(ع)اصفهان با بیان یاد و خاطره ایثار و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دلاور مردی شهید خرازی طی سخنانی گفت:شهید حاج حسین خرازی از یک خانواده مذهبی و ساده زیست در اصفهان به جبهه های حق علیه باطل رفت و با ایمان به خدا، رشادت،شجاعت و دلاورمردی در مقابل دشمنان اسلام و میهن مبارزه کرد و با وجود مجروحیت در جبهه از روحیه بسیارعالی برخوردار بود . این دلیرمرد با اداره کردن یک لشکرعظیم افتخارات زیادی را در دفاع مقدس رقم زد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=9363

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم