• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

“تأسیس بانک ویژه برای اتباع خارجی در دستور کار قرار گرفت”

  • کد خبر : 341406
  • 04 بهمن 1402 - 22:18
“تأسیس بانک ویژه برای اتباع خارجی در دستور کار قرار گرفت”

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد که شعب ویژه‌ای برای اتباع خارجی در حال راه‌اندازی است. به گزارش تسنیم، مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه اتباع خارجی منابع مالی قابل توجهی در اختیار دارند که نیاز به برنامه‌ریزی و توجه اقتصادی دارد، اعلام کرد که با تلاش دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد […]

  • مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد که شعب ویژه‌ای برای اتباع خارجی در حال راه‌اندازی است.

    به گزارش تسنیم، مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه اتباع خارجی منابع مالی قابل توجهی در اختیار دارند که نیاز به برنامه‌ریزی و توجه اقتصادی دارد، اعلام کرد که با تلاش دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.

    در همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی، تاکید کرد که این طرح نتیجه تلاش سازمان‌های مختلف و به ویژه همکاران در بانک ملی و سازمان ملی مهاجرت است و عملکرد بزرگی را شکل داده است.

    نجارزاده افزود که این همایش فرصتی است تا مسائل و چالش‌های مرتبط با طرح مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای آن مشخص شود تا طرح بدون نقص و با کیفیت اجرا شود. مدیرعامل بانک ملی ایران نیز اعلام کرد که این بانک آمادگی دارد تا شعب ویژه‌ای برای اتباع خارجی راه‌اندازی کند.

    در هفته‌های آتی، یکی از شعب بانک ملی ایران در استان‌های پرجمعیت به شعب خدماتی برای اتباع تغییر خواهد کرد تا به مهاجرین احترام گذاشته شود.

    ابوالفضل نجارزاده اظهار داشت که بانک ملی ایران آمادگی دارد تا به منظور ارائه خدمات بهتر، بسیاری از خدمات خود را به شخصیت اتباع خارجی سفارشی کند. همچنین، با نظر سازمان ملی مهاجرت، در سامانه بام و پیام‌رسان بله، یک صفحه ویژه برای اتباع خارجی ایجاد می‌شود.

    مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد که خدمات بانکی به اتباع خارجی تنها محدود به جذب سپرده و ارائه تسهیلات نخواهد بود و بلکه خدمات مالی و محصولات متنوعی بر اساس نیازهای مهاجرین نیز ارائه خواهد شد.

    نجارزاده در پایان بیان کرد که منابع حاصل از این طرح برای کاهش محرومیت و اجرای طرح‌های ایجاد اشتغال در استان‌های محروم استفاده خواهند شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341406

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم