• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

بیمه کوثر در زمره بزرگان صنعت بیمه کشور

  • کد خبر : 246999
  • 05 شهریور 1400 - 23:57
بیمه کوثر در زمره بزرگان صنعت بیمه کشور

شرکت بیمه کوثر با توجه به رضایت ذی‌نفعان، تفویض اختیار و بهره‌مندی از شبکه فروش به عنوان یک شریک مهم و راهبردی در زمره بزرگان صنعت بیمه کشور قرار گرفت.

  • پول بانک: شرکت بیمه کوثر با توجه به رضایت ذی‌نفعان، تفویض اختیار و بهره‌مندی از شبکه فروش به عنوان یک شریک مهم و راهبردی در زمره بزرگان صنعت بیمه کشور قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومی بیمه، مدیرعامل شرکت در جلسه معرفی سرپرستی‌های برتر و کوشا که با حضور مدیران ارشد شرکت و به صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق و تقدیر از همه مدیران و کارکنان شرکت، وضعیت فعلی را بسیار امیدوار کننده خواند و تصریح‌کرد: سال 99 با توجه به صورت‌های مالی تاییدشده توسط نهادهای نظارتی و بی‌طرف، برای شرکت بسیار خوب و پربار بود.

     مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: طبق سنجش ما، بیمه کوثر در سال گذشته بیش از 80درصد از شاخص‌های مهم را در خود داشت و این نشانگر برنامه‌ریزی درست و حرکت در مسیر برنامه است. خوشبختانه در سال‌جاری نیز شرایط تا امروز به خوبی پیش رفته است و من انتظار دارم با توجه به عملکرد شش‌ماهه برای اصلاح و تدوین برنامه شش‌ماهه دوم 1400 اقدام دقیق صورت گیرد.

    وی با تاکید بر اینکه امروز شرکت بیمه کوثر در اکثر شاخص‌ها در زمره برترین‌هاست، خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است که باور آن هم باید در ذهن مدیران و کارمندان شکل گیرد. با این وصف، دیگر میانگین صنعت برای ما شاخص خوبی نیست بلکه در هر بخشی باید خود را با بهترین‌ها قیاس کنیم. برگزاری جلسه با مدیران ارشد استانی راهکاری است برای حضور فعال و ایجاد ظرفیت‌های جدید که حتما باید مدیران سرپرستی‌ها مد نظر قرار دهند.

    مدیرعامل بیمه کوثر پختگی و رفتارهای سنجیده و حرفه‌ای را برای یک شرکت بزرگ و بالغ الزامی دانست و افزود: «تفویض اختیار» و «برون‌سپاری» با بهره‌مندی از شبکه فروش یک مزیت برای شرکت‌های بیمه است. ما باید اهمیت استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان را برای فروش، همراهی با بیمه‌گذار و در نتیجه، افزایش رضایت به‌خوبی درک کنیم.

    مشعلچی شبکه فروش را یک شریک مهم و راهبردی دانست و یاداورشد: یک شرکت بزرگ و موفق باید تا جای امکان کارهای عملیاتی و اجرایی را برون‌سپاری کند و با کم‌ترین تعداد کارکنان به‌صورت چابک و دقیق به انجام کارهای ستادی و نظارتی بپردازد تا بتواند سازمان را در مسیری که باید حرکت و رشد دهد. در این راه استفاده از اهرم شبکه فروش و توانمندی آنان بسیار راهگشاست و اتفاقا رضایت و منافع هر دو طرف را در پی دارد. بدین ترتیب فرصت کافی برای نظارت‌های ستادی و راهبری فعالیت‌ها که وظیفه اصلی بدنه ستادی شرکت است فراهم می‌شود. در سوی دیگر نیز نماینده به درآمد بالاتری می‌رسد و انگیزه بیشتری برای اجرای مقررات شرکت و پیگیری  امور خواهد داشت.

    وی تلاش برای جلب رضایت بیمه‌گذاران از خدمات شرکت را یک اصل همیشگی و لازم‌الاجرا برشمرد و بیان کرد: نارضایتی مشتریان بیمه، عموما از نحوه و میزان پرداخت خسارت است بنابراین از همه همکارانم انتظار دارم با زبان منطقی و نرم، مشتری را متقاعد کنند و اجازه ایجاد نارضایتی را در وی ندهند، کاری که طرح امام جواد(ع) دقیقا ناظر به همان ایجاد شد و اجرای آن نباید متوقف شود.

    مدیرعامل بیمه کوثر با اعلام خرسندی از افزایش رضایت مشتریان در سال 1400 خاطرنشان کرد: افزایش رضایت بیمه‌گذاران از عملکرد شرکت باعث شده است که امروز نام «شرکت بیمه کوثر» در بین بیمه‌گذاران بزرگ و ویژه کشور بر سر زبان‌ها بیفتد. همین مزیت برای ما امکان حضور جدی در مناقصات مختلف و رقابت با شرکت‌های قدیمی و بزرگ‌تر را فراهم کرده است که تبعا می‌تواند به افزایش پرتفوی و سوداوری شرکت منجر شود.

    مشعلچی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تشریح اهمیت و جایگاه کارکنان شرکت پرداخت و گفت: مدیران باید تفاوت‌ها و قابلیت‌های نیروهای‌شان را بشناسند و رفتار و انتظارشان را متناسب با همان تنظیم کنند. قطعا اگر کارمندی دچار مشکل شود در کار خودش و شرکت اختلال پیش می‌اید؛ بنابراین اگر مدیران متوجه مشکلی برای هر یک از همکاران شدند تا جای  امکان برای حل آن تلاش کنند و اگر لازم شد موضوع را به بنده منعکس کنند. قطعا ما تا جایی که حدود  اختیارات اجازه بدهد و البته ظلمی به دیگران نباشد همه تلاش‌مان را برای کمک به کار خواهیم بست. با این رویکرد هم یک نیروی کم‌رمق و خسته باقوت به انجام وظایف خود بازخواهد گشت و هم سایر کارکنان وقتی ببینند شرکت تا چه اندازه برای‌شان احترام و ارزش قایل هستند وفادارانه‌تر و حتی فراتر از حدود قانونی برای سازمان مایه می‌گذارند، موضوعی که در بیمه کوثر من به کرات در این سال‌ها دیده‌ام و می‌بینم.

    وی مراقبت از خود و دیگر همکاران را یک اصل مهم و راهبردی در هر سازمان بالغ و رشدیافته دانست و افزود: نظارت و خودکنترلی در کنار هم مکمل هستند و می‌توانند از اتفاقات تلخ و ناگوار جلوگیری کنند. به همان نسبت که شرکت بزرگ‌تر می‌شود توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و در این بین، احتمال تلاش افرادی که بخواهند از صداقت و بعضا اعتماد کارکنان سوءاستفاده کنند افزایش می‌یابد. البته به همان نسبت، تدابیر نظارتی از سوی نهادهای مختلف نیز جدی‌تر و سخت‌تر می‌شود. پس لازم است حساسیت مساله را به خوبی بشناسیم و به‌ویژه در بزنگاه‌ها دقیق و حساب‌شده عمل کنیم.

    مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در پایان صحبت‌هایش با تبریک به استان‌های بوشهر، گیلان، البرز، تهران و فارس که به عنوان سرپرستی‌های برتر و کوشا در سال 1399 برگزیده شدند، گفت: با توجه به همت همکاران شرکت و افزایش رضایت ذی‌نفعان در سال گذشته، مذاکرات خوبی در سال جاری برای جذب بازارها و مشتریان بسیار ارزنده و بزرگ صورت گرفته است.

    مشعلچی در پایان تاکید کرد: پاسخ‌گویی درست، درخور و به‌موقع شرط تداوم این روند مطلوب و جذب هرچه بیشتر بازار برای شرکت است، بنابراین همه مدیران و کارکنان شرکت در ستاد و سرپرستی‌ها و حتی نمایندگان فروش باید مهارت و توانمندی خود را برای مدیریت این شرایط افزایش دهند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=246999

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم