• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

بی‌ثباتی بازار خودرو در شب عید

  • کد خبر : 342435
  • 09 اسفند 1402 - 23:55
بی‌ثباتی بازار خودرو در شب عید

فروشندگان خودرو می‌گویند که انتظار می‌رفت بازار خرید و فروش خودرو در شب عید پررونق‌تر باشد، اما افزایش قیمت دلار و کندی در صدور فاکتورهای خودروسازان باعث شده است که فعالیت‌ها در بازار کاهش یابد. به علت این شرایط، معاملات به حداقل می‌رسد و تمامی فروشندگان از فروش خودروها منصرف می‌شوند تا از زیان بیشتر […]

  • فروشندگان خودرو می‌گویند که انتظار می‌رفت بازار خرید و فروش خودرو در شب عید پررونق‌تر باشد، اما افزایش قیمت دلار و کندی در صدور فاکتورهای خودروسازان باعث شده است که فعالیت‌ها در بازار کاهش یابد.

    به علت این شرایط، معاملات به حداقل می‌رسد و تمامی فروشندگان از فروش خودروها منصرف می‌شوند تا از زیان بیشتر در این شرایط جدید جلوگیری کنند. این وضعیت باعث می‌شود که افرادی که می‌خواهند خودرو بخرند، در بازار گیج شوند و نتوانند به راحتی خودرو مورد نظر خود را پیدا کنند.

    فروشندگان خودرو اعتقاد دارند که در بازار، موجودی خودرو کم است و خریداران به دلیل افزایش نرخ تورم و صعود قیمت دلار، تمایل دارند که پول نقد خود را برای خرید خودرو استفاده کنند. اما فروشندگان نیز نگران از دست دادن سود احتمالی از فروش خودرو هستند و صبر می‌کنند تا در آینده امیدوار به کسب سود بیشتر باشند.

    اما با این وجود، در شب عید، بازار خودرو در وضعیت انتظار قرار گرفته و هیچگونه معامله‌ای انجام نمی‌شود. قیمت‌های خودروها هم به طور مداوم در حال افزایش است و بازار در حال ثبت قیمت‌های بالا است.

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در دو هفته اخیر حدود ۵ تا ۶ درصد افزایش یافته است، به طوری که به عنوان مثال، خودروی دنا توربو اتوماتیک که یک ماه پیش با قیمت ۹۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شد، اکنون با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف پانوراما با افزایش ۶۰ میلیون تومانی به قیمت ۹۸۰ میلیون تومان رسیده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342435

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم