• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بیت کوین آرام گرفت/ آخرین قیمت‌ها در بازار رمزارز

  • کد خبر : 286976
  • 02 اسفند 1400 - 15:00
بیت کوین آرام گرفت/ آخرین قیمت‌ها در بازار رمزارز

بازار رمزارز که در روز گذشته شاهد ریزش گسترده قیمت ها بود امروز از نوسانات قیمتی در امان ماند و روند قیمت برخی ارزهای دیجیتال موجود در بازار از ابتدای روز نیز صعودی بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صحبت های نخست وزیر بریتانیا در روز گذشته منجر به ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار رمزارز […]

  • بازار رمزارز که در روز گذشته شاهد ریزش گسترده قیمت ها بود امروز از نوسانات قیمتی در امان ماند و روند قیمت برخی ارزهای دیجیتال موجود در بازار از ابتدای روز نیز صعودی بوده است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صحبت های نخست وزیر بریتانیا در روز گذشته منجر به ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار رمزارز شد؛ بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در گفت و گویی با خبرنگار بی بی سی گفت: شواهد نشان می دهد که روسیه در حال برنامه ریزی برای "بزرگترین جنگ در اروپا از سال ۱۹۴۵" است. جانسون در ادامه گفت:" اطلاعات حاکی از آن است که روسیه قصد دارد تهاجمی را آغاز کند که پایتخت اوکراین کیف را محاصره کند".

    امروز اما با گذشت بیش از یک روز از صحبت های نخست وزیر بریتانیا بازار رمزارز به آرامش رسیده است و روند قیمت برخی از رمزارزهای موجود در بازار صعودی شده است؛ بیت کوین که روز گذشته ریزش قیمت هزار و 500 دلاری را تجربه کرد و به قیمت 38 هزار و 259 دلار رسیده بود از ابتدای امروز تاکنون از نوسانت قیمتی در امان بوده است.

    بیت کوین آرام گرفت/ آخرین قیمت‌ها در بازار رمزارز

    اتریوم اما در این مدت روند صعودی را در پیش گرفته است و با افزایش قیمت 1.42 درصدی از ابتدای روز در حال حاضر به قیمت 2 هزار و 660 دلار رسیده است.

    سولانا نیز از ابتدای روز با افزایش قیمت 1.93 درصدی در حال حاضر به قیمت 90 دلار و 61 سنت رسیده است.

    223227

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=286976

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم