• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بیت‌کوین سقوط کرد

  • کد خبر : 288362
  • 09 اسفند 1400 - 7:34
بیت‌کوین سقوط کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد. تعداد بیت کوین‌هایی که آخرین تراکنش آن‌ها بین ۶ تا ۱۲ ماه پیش بوده است با کاهش چشمگیری رو به رو شده و تعداد بیت کوین‌هایی که آخرین تراکنش آن‌ها بین ۱ تا […]

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

    تعداد بیت کوین‌هایی که آخرین تراکنش آن‌ها بین ۶ تا ۱۲ ماه پیش بوده است با کاهش چشمگیری رو به رو شده و تعداد بیت کوین‌هایی که آخرین تراکنش آن‌ها بین ۱ تا ۲ سال پیش بوده هم با کاهش چشمگیری رو به رو شده است. می‌توان از این ۲ پارامتر این برداشت را داشت که سرمایه گذارهای کوتاه مدت رو به کاهش و سرمایه گذاران میان مدت رو به افزایش هستند.

    بیت کوین

    بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۱۹.۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

    اتریوم

    اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۱۳.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

    تتر

    تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹.۶۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

    ارز دیجیتالقیمت (دلار)قیمت (تومان)
    بیت کوین۳۷,۹۳۸۱,۰۱۸,۱۵۵,۱۱۵
    اتریوم۲,۶۱۲۷۰,۰۱۰,۸۷۳
    تتر۱۲۶,۷۴۴
    بایننس کوین۳۶۲۹,۶۹۱,۱۴۷
    ای یو اس دی کوین۰.۹۹۲۶,۷۲۱
    ریپل۰.۷۲۱۹,۳۳۲

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=288362

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم