• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

به میزبانی مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان: آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی برگزار شد

  • کد خبر : 241456
  • 08 مرداد 1400 - 6:09
به میزبانی مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان: آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی برگزار شد

همزمان با عید غدیر خم و به همت عضو هیأت مدیره مجمع خیرین کشور، آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی، در مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران برگزار ‌شد.

  • پول بانک: همزمان با عید غدیر خم و به همت عضو هیأت مدیره مجمع خیرین کشور، آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی، در مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران برگزار ‌شد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک٬ آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی از سراسر کشور، همزمان با عید فرخنده غدیر خم٬ پنجشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۰، به همت حاج علی روحی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور و با حضور فرماندار محترم تهران٬ مدیرعامل مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان٬ جمعی از نیک اندیشان٬ اعضای مجمع خیرین کشور٬ خانواده عروس و دامادها و اصحاب رسانه٬ در مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران برگزار ‌شد.

    بنا به این گزارش، در این آیین که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار شد، گروه‌هایی از هنرمندان موسیقی نواحی و آیینی از اقوام مختلف کشور( گروه های موسیقی کردی و ترکی)، اجراهای شاد و دلنوازی را با هرنمایی خود، برای حاضران گرامی به اجرا در آوردند.

    در بخشی از این آیین، تنی از مهمان خیر کشور، با اهداء سکه ی تمام بهار آزادی به هر کدامیک از این عروس و دادمادها، محفل این جشن بزرگ را نورانی تر کردند. البته ناگفته نماند، جهیزیه این نوعروسان نیز به همت این خیر گرانمایه(حاج علی روحی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور) تدارک و تهیه شده است.

     

    این گزارش می افزاید، سخنرانی مهمانان ویژه، گرفتن فیلم و عکس های یادگاری عروس و دادمادها مقابل دوربین عکاسان و تصویربرداران، صرف شیرینی و میوه و در پایان پذیرایی شام، از بخش های دیگر این آیین باشکوه بود.

    گفتنی است، مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران، مرکزی بزرگ و منحصربفرد، برای خرید طلا و جواهرات است که می تواند خاطرات خوبی را از خرید طلا برای یک وصلت، برای یک تولد، برای یک سالگرد ازدواج و یا مناسبت های دیگری که در آن ها شادی را به یکدیگر هدیه داده ایم، فراهم نماید.

    این مجموعه بزرگ تجاری، با کنار هم آوردن برترین های طلا و جواهر ایران، فضایی امن، مدرن و متنوع را در یک مجتمع خرید برای شما فراهم کرده است تا با کیفیت ترین محصولات را در مناسبترین قیمت عرضه نماید و خاطرات خوش شما را رقم بزند.

    همچنین بستر پاساژ آنلاین الماس کریمخان، فرصت بررسی، انتخاب و خرید آنلاین هزاران محصول متنوع طلا و جواهرات را از هر کجای جهان، برای شما همراهان همیشگی فراهم آورده است.

    ارتباط با مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان:

    تلفن تماس
    ۰۲۱۸۸۸۹۹۹۹۶
    آدرش: خیابان کریم خان ،مجتمع الماس کریم خان
    info@almaskarimkhan.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=241456

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم