• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بهترین و محبوب ترین انواع ارتودنسی دندان در 1400

  • کد خبر : 277928
  • 26 دی 1400 - 16:12
بهترین و محبوب ترین انواع ارتودنسی دندان در 1400

به صورت معمول شاهد این هستیم که افراد بدون نیاز به مراجعه به متخصص و دندان پزشک می‌توانند به زندگی خود بپردازند و با مشکلات دهان و دندان رو به رو نشوند. البته شرایط همیشه اینگونه نیست و بعضاً ممکن است مشکلاتی برای شما بوجود آیند که تنها راه‌حل، استفاده از روش‌های درمانی پیشرفته می‌باشد. […]

  • به صورت معمول شاهد این هستیم که افراد بدون نیاز به مراجعه به متخصص و دندان پزشک می‌توانند به زندگی خود بپردازند و با مشکلات دهان و دندان رو به رو نشوند. البته شرایط همیشه اینگونه نیست و بعضاً ممکن است مشکلاتی برای شما بوجود آیند که تنها راه‌حل، استفاده از روش‌های درمانی پیشرفته می‌باشد. روشی‌هایی که برای انجام آن‌ها نیازمند مراجعه به متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک اطفال هستید که در اصل برای اینکار باید به کلینیک تخصصی مراجعه کنید. کلینیک‌های زیادی وجود دارند که هر کدام با ارائه‌ی خدمات مختلف، ویژگی‌ها و جذابیت‌های مختلفی دارند.

    حال اگر شما نیز به دنبال کلینیک فوق‌تخصصی و حرفه‌ای هستید، به مکان مناسبی مراجعه کرده‌اید چرا که تیم ما با داشتن چندین سال سابقه کاری و فعالیت در حوزه‌ی زیبایی، درمانی و دندانپزشکی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات درمانی مناسب به شما می‌باشد. شاید بتوان یکی از محبوب‌ترین درمان‌های تیم و کلینیک ما را انواع ارتودنسی دانست، روشی‌هایی که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند جایگاه مناسبی را در دنیای سلامت و زیبایی بدست آورند. حال اگر که به دنبال اطلاع بیشتر در رابطه با روش‌های مختلف ارتودنسی و در اصل بهترین و محبوب ترین انواع ارتودنسی دندان در سال 1400 هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید این موارد را ذکر کنیم. روش‌های درمانی که به علت کیفیت بالا و قیمت منصفانه در تیم ما، مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

    بهترین و محبوب ترین انواع ارتودنسی دندان در 1400

    بهترین و محبوبترین روشهای ارتودنسی

    در سیم‌کشی دندان می‌توان از روش‌های نوین و جدید پزشکی استفاده کرد، روش‌هایی که تیم ما نیز با داشتن دانش کافی سعی در ورود به آن‌ها را داشته و لذا هم اکنون شاهد این هستیم که به ارائه‌ی خدمات با استفاده از روش‌های نوین و محبوب می‌پردازد. از دیگر خدمات ما می‌توان به ارتودنسی قسطی، ایمپلنت دندان جلو و کاشت دندان طبیعی اشاره کرد. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و توضیح دو مورد از محبوب‌ترین روش‌های ارتودنسی بپردازیم، روش‌هایی که در سال 1400 بیشتری درخواست را داشته‌اند:

    ارتودنسی دیمون

    اولین روش ارتودنسی دیمون می‌باشد، روشی که استفاده از آن می‌تواند به راحتی باعث کاهش دوره درمان و صاف شدن دندان‌ها در مدت زمان اندک شود، نکته‌ی مثبتی که می‌تواند باعث جذب بسیاری از افراد به انجام این روش شود. این روش با استفاده از سیستم براکتی می‌تواند باعث شود که بیمار در طول روند درمانی، آزادی بیشتری داشته باشد و علاوه بر آن نیز می‌تواند به صرفه جویی در زمان و هزینه‌ دندانپزشکی نهایی بپردازد. همچنین قابل توجه است که شما به آسانی می‌توانید نتیجه‌ی دلخواه خود را بدست بیاورید چرا که این روش درمانی آزادی عمل زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. از زمانی که روش دیمون به محبوبیت زیادی دستیابی پیدا کرد و عموم مردم از آن استفاده کردند، شاهد این بودیم که افراد مدت زمان کمتری را در کلینیک به سر می‌بردند و لذا می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به زندگی و روال سابق خود برگردند.

    قابل توجه است که در روش مذکور شاهد این مورد هستیم که به جای استفاده از بریس‌های سنتی و فلزی که در روش‌های معمول استفاده می‌شود، از بریس‌ها و براکت دیمون استفاده شده است. براکت‌های مذکور اجازه خواهند داد تا متخصص بتواند آزادانه فک را حرکت دهد و همچنین با تنظیم فشار وارد شده به براکت‌ها بتواند به راحتی تنظیم مورد نظر را اعمال کند. این مورد در روند درمان بسیار تأثیرگذار بوده است و می‌تواند باعث ایجاد تغییرات در نتیجه‌ی نهایی شود. همچنین در این شیوه درمانی به میزان مشخصی، سیم‌های قرار داده شده آزاد گذاشته می‌شوند تا به راحتی بتوان فک و دهان را تکان داد.

    بهترین و محبوب ترین انواع ارتودنسی دندان در 1400

    ارتودنسی لینگوال

    دومین روش ارتودنسی لینگوال می‌باشد که بیشتر به عنوان روش سیم کشی برای پشت دندان‌های بیمار شناخته شده است. در این روش براکت یا سیم مخصوص که مورد استفاده قرار می‌گیرد، در پشت دندان به سمت زبان بیمار قرار گرفته است که یک نکته‌ی مثبت محسوب می‌شود. در این شیوه براکت‌های قرار گرفته شده به دلیل این که در پشت دندان‌ها نصب می‌شوند قابل مشاهده نیستند، لذا بر روی زیبایی صورت شما تأثیری نخواهد داشت و به همین دلیل خیال شما در رابطه با این موضوع راحت است. قابل توجه است که این روش درمانی بیشتری برای بزرگ‌سالان استفاده می‌شود چرا که به دلیل نامرئی بودن می‌تواند باعث ایجاد احساس ناخوشایندی شود.
    ممنونیم که تا پایان همراه ما بودید، ما تلاش داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر بهترین و محبوب ترین انواع ارتودنسی دندان در 1400 بپردازیم. ارتودنسی و روش‌های درمانی که تیم ما با انجام آن توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. زمانی که شما به فکر انجام یک روش درمانی ارتودنسی هستید، الویت را باید با انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب و حرفه‌ای بگذارید چرا که این مورد بسیار اهمیت دارد و می‌تواند تعیین کننده‌ی موارد مختلفی در روند درمانی شما باشد. اولین مورد اثرگذار متخصصین فعال در این کلینیک می‌باشد، متخصص ارتودنسی که در اصل تمام روند کاری یک ارتودنسی به دست اوست و لذا زمانی که به کلینیک فوق‌تخصصی دکتر مسعود داوودیان مراجعه می‌کنید دیگر خیال شما راحت است و نگرانی در رابطه با سلامت خود نخواهید داشت.

    مورد دیگر هزینه‌های نهایی می‌باشد که بسیار مهم هستند، لذا زمانی که شما به یک کلینیک سر می‌زنید باید به مقایسه‌ی قیمت‌ها نیز بپردازید. موردی که ما تمام تلاش خود را داشته‌ایم تا در این زمینه نیز به نسبت رقبا برتری داشته باشیم و با ارائه‌ی قیمتی مناسب و کیفیتی بالا، رضایت شما را جلب کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=277928

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم