• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

بهترین هتل‌های جزیره کیش برای یک تعطیلات به یاد ماندنی

  • کد خبر : 237946
  • 10 خرداد 1400 - 11:52
بهترین هتل‌های جزیره کیش برای یک تعطیلات به یاد ماندنی

اگر جزو افرادی هستید که به دنبال یک مقصد رویایی اما داخلی، برای گذراندن تعطیلاتتان می‌گردید، جزیره زیبای کیش، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. پارک‌ها و انواع تفریحات مدرن آبی برای افرادی که عاشق آدرنالین و هیجان‌اند و لذت قدم زدن در ساحل آرام کیش برای افرادی که عاشق سکوت و آرامش‌اند، […]

  • اگر جزو افرادی هستید که به دنبال یک مقصد رویایی اما داخلی، برای گذراندن تعطیلاتتان می‌گردید، جزیره زیبای کیش، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. پارک‌ها و انواع تفریحات مدرن آبی برای افرادی که عاشق آدرنالین و هیجان‌اند و لذت قدم زدن در ساحل آرام کیش برای افرادی که عاشق سکوت و آرامش‌اند، کیش را تبدیل به بهترین گزینه برای تعطیلات می‌کند. در این مقاله به شما 3 هتل معروف کیش را که برای گذراندن یک تعطیلات به یادماندنی مناسبت هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

    هتل داریوش کیش، هتلی که خودش جاذبه توریستی است

    کمتر کسی است که اسم هتل داریوش کیش را به عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش، نشنیده باشد. حتی اگر جزو میهمانان هتل داریوش کیش نباشید، می‌توانید یک بعد از ظهر را به بازدید از هتل داریوش بگذارنید و غذای‌تان را در یکی از رستوران‌های شیک و بین‌المللی این هتل صرف کنید. همانطور که از نام این هتل هم پیداست، در معماری و بناهای این هتل زیبا و پنج ستاره، از بناهای هخامنشی الهام گرفته شده است. زمین‌های ورزشی مختلف، زمین پینت بال اختصاصی، باغ پرندگان، زمین تنیس و سالن بیلیارد از جمله امکانات تفریحی‌ای است که با اقامت در این هتل، می‌توانید در اختیار داشته باشید. این هتل 3 طبقه، 184 واحد اقامتی مختلف دارد که شامل سوئیت‌ها، آپارتمان‌های مجهز و اتاق‌های کابانا در خارج از ساختمان اصلی، می‌شود. یکی از ویژگی‌های اتاق‌های کابانا این است که با اقامت در این اتاق‌ها، می‌توانید چشم‌انداز خوبی به جزیره و آب‌های خلیج فارس داشته باشید.

    هتل شایان کیش، هتلی اصیل با بهترین دسترسی و موقعیت

    هتل شایان کیش، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش بوده که در میدان ساحل این جزیره قرار دارد. به دلیل اینکه زمان ساخت این هتل به دهه 50 شمسی برمی‌گردد، بارها ساختمان و بنای این هتل مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره که در  شش طبقه، ساخته شده، با فضای سبز و دنجی که دارد به ساحل خلیج‌ فارس بسیار نزدیک است و می‌توانید با یک ربع پیاده‌روی، به اسکله تفریحی کیش برسید و از تماشای غروب آفتاب و قدم زدن در ساحل کیش، لذت ببرید. علاوه بر رستوران‌ه و کافی‌شاپ‌های خود هتل که 24ساعته آماده پذیرایی شما هستند، می‌توانید دسترسی خوبی به بهترین رستوران‌های کیش از جمله ستوران دارچین، رستوران نهنگ سفید، و رستوران قصر سفید رما با حدود 15 تا 20 پیاده‌روی و یا 6 دقیقه رانندگی، داشته باشید.

    هتل سارا، یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی کیش، برای عاشقان خرید

    خیلی از افرادی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، علاقه دارند تا بیشتر وقت‌شان را در مراکز خرید کیش بگذراند. هتل سارا کیش، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای این افراد است. این هتل سه ستاره، یکی از بهترین انتخاب‌های اقتصادی برای علاقه‌مندان به پاساژگردی و خرید است. بهترین مراکز خرید کیش مثل بازار پردیس ۱ و ۲ کیش، بازار پانیذ، رویا مال، و مرکز خرید زیتون در فاصله بسیار کمی از این هتل قرار دارند و می‌توانید پیاده به آن‌ها برسید. رستوران ایرانی و کافی‌شاپ هتل سارا کیش هم برای صرف غذا و نوشیدنی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. فضای سبز و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌باشد. در بسیاری از مواقع می‌توانید از خدمات تور و گردش هتل سارا کیش هم استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237946

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم