• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان

  • کد خبر : 336034
  • 07 آذر 1402 - 16:32
بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان

فهرست محتوا  پراپ تریدینگ چیست؟ پراپ تریدینگ یا proprietary trading  به طور کلی به معاملاتی گفته می‌شود که وابسته به مالک است . یعنی در واقع شما به عنوان معامله‌گر برای یک سازمان یا یک فرد دیگر معامله انجام می‌دهید . پراپ فرم یا prop trading  نوعی شرکت های تامین سرمایه هستند که با برگزاری […]

فهرست محتوا

  •  پراپ تریدینگ چیست؟

    پراپ تریدینگ یا proprietary trading  به طور کلی به معاملاتی گفته می‌شود که وابسته به مالک است . یعنی در واقع شما به عنوان معامله‌گر برای یک سازمان یا یک فرد دیگر معامله انجام می‌دهید . پراپ فرم یا prop trading  نوعی شرکت های تامین سرمایه هستند که با برگزاری ازمون ها و چالش هایی سرمایه‌ای را در اختیار معامله‌گر قرار می‌دهند و معامله‌گر با سودی که به دست می‌آورد ، بخشی از آن را به شرکت و درصد بالاتری را برداشت می‌کند.

     تاریخچه کوتاه شرکت های پراپ در دنیا

    قصه‌ی پراپ فرم  از زمانی شروع شد که گروهی از معامله‌گران در یک دفتری در پراگ تصمیم گرفتند تا انقلابی در صنعت معامله‌گری و خدمات به افرادی که سرمایه‌ی بالایی ندارند ، بوجود آورند. که در حال حاضر با اسم FTMO  در حال فعالیت هستند . امروزه این شرکت ها به صورت خدمات آنلاین ، منابع مالی و پلتفرم های تریدینگ را در اختیار  افراد ماهر قرار می‌دهند تا علاوه بر پرورش تریدر های منظم و سودده ، معامله‌گران دیگر نگرانی از بابت تامین سرمایه نداشته باشند.

    چرا نباید با سرمایه شخصی ترید کنیم؟

    جمع آوری حجم زیادی از سرمایه برای معامله  علاوه بر اینکه کار بسیار مشکلی است ( قیمت بالای دلار در کشور و .. ) اما با وجود میزان کافی از آن هم ، بدلیل اینکه معامله‌گر دچار تنش و فشار های روانی می‌شود ( ریسک های بازار فارکس و از دست دادن حتی کامل پول ! ) عاقلانه نیست که فرد با سرمایه ‌ای که با چنگ و دندان به دست آورده ، معامله کند.

    مزایای اصلی پراپ فرم

    پراپ فرم ها زمین بازی را برای معامله‌گران مهیا کرده اند . همانطور که در ابتدا اشاره شد ، آنها با دریافت هزینه‌ای اندک ، چالش هایی را برگزار کرده و در انتها ، حساب به معامله‌گر تعلق می‌گیرد . به نسبت تمام روش های تامین سرمایه ، این روش از استهلاک پایینتر و بازدهی بیشتر برخوردار است . همانگونه که ضرر های شما توسط شرکت پراپ پوشش داده می‌شود ، تقسیم سود با معامله‌گر با درصد بالایی انجام میگردد . همچنین پراپ فرم ها با قوانینی که بر روی چالش ها قرار می‌دهند یک تریدر را ملزم به رعایت نظم در معامله‌گری و استفاده از استراتژی های بهینه می‌کنند.

    ویژگی پراپ فرم معتبر

    برای انتخاب یک پراپ فرم معتبر ، ابتدا به سابقه و تجربه ی کاربران رجوع کنید. سابقه‌های پرداختی و سال های فعالیت پراپ را در نظر بگیرید. یکی دیگر از مهمترین فاکتور ها ، بروکر هایی که پشتیبانی می‌شوند باید از نظر اسپرد ، کمیسیون  و هرگونه عاملی مرتبط با پلتفرم معاملاتی بررسی شوند ؛ چراکه معامله‌گر معمولا در پراپ با حجم بالا معامله می‌کند باید اطلاع دقیقی از این موارد داشته باشد.قوانین واضح و شفاف از دیگر ویژگی های یک پراپ فرم معتبر است . شرکت باید صریحا قوانین را تنظیم و به معامله‌گر اعلام کند. در نهایت پشتیبانی قوی است که یک تجربه ی عالی به معامله گر میدهد.

    بیشتر بدانید: کدام  پراپی خوبه؟

    درآمد شرکت های پراپ فرم ؟

    معمولا پراپ فرم ها از 2 روش کسب درآمد می‌کنند :

    1. هزینه چالش ها 2. تقسیم سود معامله‌گران

    هزینه چالش ها معمولا در راستای تهیه اکانت و پشتیبانی زیر ساخت ها صورت می‌گیرد و حتی بعد از رسیدن فرد به مرحله برداشت نیز این هزینه بازپرداخت می‌گردد.

    پس عمده سود پراپ فرم ها از تقسیم سود معامله‌گران است به اینگونه که معاملات این افراد روی یک سری حساب با ریسک مشخص کپی می‌گردد و مجموعه از این طریق سود کسب می‌کند.

    معرفی پراپ فرم ستارگان ترید

    پراپ فرم ستارگان ترید با سابقه 2 سال خدمات حضوری در دبی و 1 سال خدمات آنلاین به ایرانیان عزیز در حال فعالیت است . در پراپ فرم ستارگان ترید می‌توانید چالش های 5 ، 10 ، 15 ، 25 کا را تهیه کنید و به آسانی به معامله بپردازید .

    از دیگران امکانات این پراپ فرم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. پشتیبانی از بروکر های متنوع و متفاوت با حداقل اسپرد و کمیسیون
    2. ریفاند هزینه چالش در اولین برداشت کاربر
    3. پشتیبانی فروش و فنی به صورت 24 ساعته و بر خط
    4. تارگت 8 ، 4 درصد در مراحل اول و دوم و دراودان 5 درصد روزانه و 12 درصد کل
    5. 80 درصد تقسیم سود با معامله‌گر
    6.  بدون محدودیت زمانی

     

    بهترین شرکت پراپ تریدینگ برای ایرانیان

    و …

    اگر استراتژی و سیستم معاملاتی سودده دارید و تنها دغدغتون ، سرمایه اولیه است ، همین حالا به جمع ستارگان ترید بپیوندید و با عضویت و ثبت نام در مجموعه ، شروع به معامله کنید

    آیا میدونستی میتونی یه حساب ۵۰۰۰ دلاری رایگان دریافت کنی؟ 

    ثبت نام فقط و تنها از طریق سایت : https://tradestars.co

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=336034

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم