• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

بهترین سایت برای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

  • کد خبر : 304599
  • 29 تیر 1401 - 10:35
بهترین سایت برای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

به دلیل تنوع پوشش های مورد استفاده برای دیوار، امروزه برند های مختلف طرح های متنوعی را ارائه کرده اند. یکی از رایج ترین پوشش های تزیینی، کاغذ دیواری می باشد. این متریال از گذشته تا به امروز به شیوه های متنوع در طراحی ساختمان کاربرد داشته است. در گذشته تمام یا بخش های وسیعی […]

  • به دلیل تنوع پوشش های مورد استفاده برای دیوار، امروزه برند های مختلف طرح های متنوعی را ارائه کرده اند. یکی از رایج ترین پوشش های تزیینی، کاغذ دیواری می باشد. این متریال از گذشته تا به امروز به شیوه های متنوع در طراحی ساختمان کاربرد داشته است. در گذشته تمام یا بخش های وسیعی از یک خانه با استفاده از آن پوشش داده می شد. اما این رو روند بیشتر در فضاهای کلاسیک و سنتی انجام می شد. با همه گیری مدرنیته در طراحی ساختمان، دیگر به شیوه گذشته تمامی دیوار ها به صورت سرتاسری پوشش داده نمی شوند. در واقع برای ایجاد تنوع و جلوگیری از یکنواختی، تنها بخشی از دیوار با استفاده از آن پوشش داده می شود.

    بخش هایی که برای نصب کاغذ دیواری می توانیم انتخاب کنیم، اغلب در فضا هایی مانند پذیرایی و اتاق های مهم قرار دارند. این فضاها نیاز به طرح های متنوع برای تزیین دارند. اما به دلیل ساده بودن طرح های مدرن، دیگر از نقوش پیچیده استفاده نمی شود. این نوع نقوش امروزه برای فضاهای خاص با طراحی کلاسیک کاربرد بیشتری دارند. به همین دلیل در هتل ها یا منازل مسکونی با طراحی متفاوت، به کار می روند. البته می توان در برخی از فضاهای مدرن نیز از این نوع طرح ها استفاده کرد.

    آیا استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار هنوز هم رایج است؟

    شاید این سوال در ذهن مخاطب ایجاد شود که آیا هنوز هم مانند گذشته می توان از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار استفاده کرد؟ امروزه نیز از این پوشش برای دیوار استفاده می شود. اما شاید تا حدودی نحوه استفاده از آن متفاوت باشد. در اروپای دوران کلاسیک، در صورتی که کل فضای خانه با این متریال پوشش داده می شد، میزان ثروت آن خانواده مشخص می شد. به همین دلیل اغلب سرتاسر دیوارها با آن تزیین می شد. اما امروزه این تفکر وجود ندارد و طرح ها بر اساس نوع طراحی مدرن انتخاب می شوند. طرح ها دیگر پیچیده و گلدار نیستند. در واقع نقوش ساده و با بافت های متنوع جای طرح های سنتی و شلوغ را گرفته اند.

    از این رو این پوشش هنوز هم رایج است اما نه به شیوه قبل. مثلا برای طراحی یک فضا مانند پذیرایی در یک واحد مسکونی، می توان بخش کوچکی از دیوار را با استفاده از آن پوشش داد. این بخش می تواند فضای پشت تلویزیون یا میز ناهارخوری باشد. در هر صورت باید موجب آشفتگی و شلوغی فضا نشود. یکی از ویژگی های اصلی این نوع پوشش، تنوع طرح و رنگ است که در برند های مختلف متفاوت است.

    ویژگی آلبوم های کاغذ دیواری چه می باشد؟

    هر آلبوم کاغذ دیواری توسط برند خاصی به بازار عرضه می شود. از نظر طراحی و کیفیت محصول این برند ها با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل نمی توان گفت که هر برند دقیقا چه ویژگی هایی دارد. اما در آلبوم های شاخص، اغلب از طرح های متنوع برای هر نوع طراحی استفاده می شود. این طرح ها ممکن است مدرن، کلاسیک و یا ترکیبی از این نوع شیوه ها باشند. از این رو نمی توان گفت که دقیقا هر کدام چه ویژگی و مشخصاتی دارند. برخی از آلبوم ها مانند دسپینا دارای طرح های متنوع مدرن و کلاسیک هستند. از پوشش های ساده با بافت های متنوع در این آلبوم ها استفاده می شود. یکی از ویژگی های این نوع برند ها، امکان شستشوی پوشش مورد نظر است. در نتیجه همین امر موجب دوام بیشتر آن خواهد شد.

    در محصولات ایرانی و خارجی به دلیل رقابت بالا، از متریال با کیفیت برای ساخت محصولات استفاده می شود. از این رو قیمت کاغذ دیواری در هر برند با برند دیگر متفاوت است. این موضوع می تواند روی خرید این پوشش تاثیر داشته باشد.

    بهترین سایت برای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

    میزان فروش کاغذ دیواری مدرن چقدر است؟

    شاید بتوان گفت امروزه یکی از پرفروش ترین پوشش های تزیینی، کاغذ دیواری مدرن است. زیرا همانطور که گفته شد اغلب ساختمان های امروزی به شیوه مدرن طراحی شده اند. همین امر موجب شده است که میزان فروش این سبک از دیگر شیوه های طراحی پوشش های تزیینی بیشتر شود. در طرح های مدرن از نقوش فانتزی و مینیمال استفاده می شود. گاهی نیز از طرح های ابر و بادی برای زیبایی طرح استفاده می شود.

    استفاده از بافت های سنگی و آجری برای پوشش های تزیینی ساده و تک رنگ بسیار رواج دارد. این نوع طرح ها با نوع طراحی معماری مدرن همخوانی بیشتری دارند. از این رو در اغلب طرح های موجود در آلبوم های شاخص، این نوع طرح ها را مشاهده می کنیم. بهتر است طرح هر پوشش را با توجه به نوع رنگ آمیزی مبلمان و چیدمان انتخاب کنیم. در این صورت یک فضای متعادل از نظر بصری ایجاد خواهیم کرد. یکی از ویژگی های طرح های استفاده شده در طراحی فضای مدرن، استفاده از سادگی برای انتخاب انواع کاغذ دیواری اتاق می باشد.

    کاغذ دیواری کلاسیک برای منازل مسکونی

    برخی از منازل مسکونی یا فضاهای اداری و تجاری هنوز هم به شیوه کلاسیک طراحی می شوند. این نوع طراحی در فضاهای رسمی کاربرد بیشتری دارد و در واقع موجب می شود که جلوه بهتری ایجاد کند. در صورتی که طراحی فضای مورد نظر کلاسیک است، امکان استفاده از طرح های کلاسیک وجود دارد. مثلا طرح داماسک یکی از نقوش سنتی و باستانی در این زمینه است که کاربرد زیادی در پوشش دیوار دارد. منازل مسکونی کلاسیک دارای طراحی شیک و سنتی هستند. این منازل اغلب دارای طراحی های منحصر به فرد می باشند. اغلب این فضا ها توسط طراحان دکوراسیون داخلی ایجاد می شوند. از این رو باید با توجه به نوع طراحی، از پوشش مناسب برای دیوار استفاده شود.

    شاید تصور کنید که مانند گذشته باید پوشش کل دیوارهای یک فضای کلاسیک با استفاده از این پوشش اجرا شود. اما امروزه این روش منسوخ شده است. تنها در صورتی از این شیوه استفاده می شود که طرح مورد نظر ساده باشد. استفاده از طرح های شلوغ و طرح دار می تواند یک فضای آشفته از نظر بصری ایجاد کند که ارزش هنری نخواهد داشت. در نتیجه یک طراحی نامتعادل در فضا ایجاد می شود.

    بهترین سایت برای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

    فروش کاغذ دیواری از طریق سایت

    سایت دکور آفیس انواع کاغذ دیواری با طرح های ساده و پیچیده را در بخش فروشگاه به مشتریان ارائه داده است. این محصولات همگی از برند های معتبر و معروف انتخاب شده اند. انواع آلبوم های متنوع در این زمینه در اختیار مشتری قرار گرفته اند. در نتیجه امکان سفارش و خرید این پوشش در هر ساعتی از شبانه روز برای مشتریان فراهم شده است. امکان خرید آن نیز در ابعاد  و اندازه مورد نظر توسط مشتری وجود دارد. این نوع خرید بیشتر در حوزه طرح های مدرن و امروزی کاربرد دارد. دکور آفیس یک مجموعه بزرگ در زمینه فروش انواع پوشش های مدرن و کلاسیک برای دیوار است. تمامی محصولات با کیفیت بالا به شیوه اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان قرار می گیرند. از همین رو دسترسی مشتریان به طرح های روز دنیا از این طریق امکان پذیر است.

    به طور کلی امروزه انواع دیوار پوش با طرح های متنوعی در بازار وجود دارند. مخاطبان می توانند با توجه به نوع طراحی فضا، پوشش مورد نظر را برای دیوار انتخاب کنند. با توجه به طرح های متنوع مدرن، کلاسیک و انواع نقوش فانتزی و مینیمال، می توان طرح های جالب و متنوعی را انتخاب کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304599

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم