• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی و ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

  • کد خبر : 246215
  • 02 شهریور 1400 - 13:37
بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی و ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

فهرست محتوا صاحبان کسب و کار برای موفقیت در کارها، گسترش ارائه‌ی خدمات و بالا بردن درآمد به دنبال شیوه‌های نوین هستند. زیرا این روزها دیگر گسترش فیزیکی محل کار یا ایجاد شعب مختلف فروشگاه نمی‌تواند انتخاب درستی برای افزایش مشتری باشد. باتوجه به استفاده‌ی روزافزون مردم از اینترنت و کمبود وقت برای خرید حضوری […]

فهرست محتوا

  • صاحبان کسب و کار برای موفقیت در کارها، گسترش ارائه‌ی خدمات و بالا بردن درآمد به دنبال شیوه‌های نوین هستند. زیرا این روزها دیگر گسترش فیزیکی محل کار یا ایجاد شعب مختلف فروشگاه نمی‌تواند انتخاب درستی برای افزایش مشتری باشد. باتوجه به استفاده‌ی روزافزون مردم از اینترنت و کمبود وقت برای خرید حضوری بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی است.  

    کاربران فضای مجازی ترجیح می‌دهند به جای صرف وقت برای رفت و آمد و انتخاب کالا و محصول مورد نظر، از طریق فضای وب با محصولات مختلف آشنا شوند. همچنین در استفاده از فروشگاه اینترنتی امکان مقایسه‌ی کالاها به راحتی میسر می‌شود. بنابراین خرید راحت‌تر و سریعتر انجام می‌شود و این دستاورد بزرگ دنیای دیجیتال مورد استقبال بسیاری از کاربران است. از طرف دیگر امکان معرفی محصول یا خدمات بدون محدودیت مکانی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می‌شود.  این مزیت بزرگ سبب شده فروشگاه ساز به عنوان یک اولویت برای گسترش مشاغل شناخته شود.

    ساخت فروشگاه اینترنتی برای چه کسب و کارهایی امکان پذیر است؟

    واقعیت این است طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد، شما می‌توانید انواع محصولات دیجیتال، آرایشی بهداشتی، پوشاک، کالا و ابزار ساختمانی را در فروشگاه اینترنتی عرضه کنید.

    شرکت راتین با ارائه‌ی فروشگاه ساز امکان معرفی محصولات و خدمات شما را در فضای وب با بکارگیری افراد کار بلد و متخصص فراهم کرده است.

     

    شیوه‌ی ساخت فروشگاه اینترنتی چگونه است؟

    بعد از آشنایی با ضرورت ساخت فروشگاه اینترنتی و آشنایی با مزیت‌های آن، بدیهی‌ست باید با راه ساخت فروشگاه ساز آشنا شوید.

    مرحله‌ی اول ساخت فروشگاه اینترنتی: انتخاب دامنه

    برای شروع ثبت یک فروشگاه اینترنتی باید یک دامنه‌ی مناسب از یک شرکت معتبر خرید کنید. انتخاب دامنه (Domain) به معنای یک نام مناسب فروشگاهی و  به منزله‌ی اعتبار فروشگاه است. بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی این است که دامنه‌ی مناسب با ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد انتخاب شود. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در مورد دامنه باید رعایت شود موارد زیر است:

    • نام دامنه باید ساده باشد و در ذهن مخاطب ماندگار شود.
    • نام دامنه بایدکمتر از 12 حرف باشد.
    • آدرس دامنه کپی نباشد.
    • دامنه‌ی com و  irوب سایت از همان ابتدا ثبت شود.
    • بهتر است از کلمات کلیدی در نام دامنه استفاده شود.

    مرحله‌ی دوم ساخت فروشگاه اینترنتی: انتخاب هاست

    هاست(Host) به معنای فضای میزبانی است که برای سایت در نظر گرفته می‌شود. هاست خریداری شده  مناسب تعیین کننده سرعت لود سایت، امنیت سایت، پشتیبانی از اطلاعات بارگذاری شده و بازدیدهای سایت است. البته توصیه می‌شود در شروع کسب و کار و  ساخت فروشگاه اینترنتی از فضای کمتر استفاده شود و با گسترش فعالیت‌ها میزان هاست متناسب با فعالیت‌ها افزایش یابد. خریدارن موظف‌اند برای خرید اولیه و اشتراک ماهانه هاست مبلغی را به شرکت ارائه کننده بپردازند.

    مرحله‌ی سوم ساخت فروشگاه اینترنتی:  انتخاب CMS

    بعد از انتخاب هاست و دامنه باید دنبال راه ساخت فروشگاه اینترنتی بود. دراین مرحله باید یک سیستم مدیریت محتوا مناسب انتخاب کرد. اصلی‌ترین هزینه‌ی ساخت فروشگاه مربوط به همین مرحله و انتخاب یک سیستم فروشگاه ساز مناسب است. ویژگی‌ها و امکانات اصلی که سیستم فروشگاه ساز حتما باید واجد آن باشد موارد زیر است:

    • فراهم بودن امکان دسته بندی محصولات
    • فراهم بودن امکان افزودن محصولات جدید به فروشگاه اینترنتی
    • فراهم بودن امکان نقد محصولات
    • فراهم بودن امکان مقایسه‌ی محصولات
    • فراهم بودن سیستم نظر دهی خریداران
    • فراهم بودن امکان ارسال مقاله یا مطلب
    • فراهم بودن قالب‌های متنوع

     راه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

    برای ساخت فروشگاه اینترنتی با بهترین فروشگاه ساز علاوه بر استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا  یا CMS می‌توان از فروشگاه‌ سازها هم استفاده کرد. با مراجعه به سایت یک سیستم می‌توان ثبت نام کرد و سایت را راه اندازی کرد. به طور کلی دو نوع فروشگاه ساز وجود دارد.

    • فروشگاه ساز رایگان

    بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه این است که بعد از ثبت نام در یک سیستم از پلاگین رایگان استفاده نمود. برای ساختن فروشگاه اینترنتی  با سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان شما قدرت کنترل تمام مراحل از صفر تا صد را دارید. فقط کافیست یک سیستم مدیریت محتوای خاص خود ، پلاگین و قالب مناسب را نصب کنید و سایت را فارسی سازی کنید.

    • فروشگاه ساز اشتراکی

    پلان‌های رایگان و پولی در فروشگاه سازهای اشتراکی وجود دارد. به طور کلی برای ساخت فروشگاه اینترنتی  با استفاده از فروشگاه ساز اشتراکی، بعد از خرید، می‌توان قالب مورد نظر را انتخاب، فروشگاه اینترنتی را شخصی سازی و کار را شروع کرد.

    بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی و ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

    تفاوت‌های فروشگاه ساز رایگان و اشتراکی چیست؟

    فروشگاه سازهای رایگان یکCMS  آماده و رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کاربر باید حرفه‌ای باشد و بتواند به روز رسانی قالب، پشتیبانی و رفع مشکلات سئو و حتی محافظت از امنیت وب را انجام دهد. اما فروشگاه ساز های اشتراکی مناسب افراد تازه کار است که در آن حجم زیادی از کارها به پشتیبان واگذار می‌شود. بنابراین این افراد فرصت بیشتری برای بازاریابی و جذب مشتری خواهند داشت.

    برای ساخت فروشگاه اینترنتی با سیستم های مدیریت محتوا باید هاست و دامنه‌ی اختصاصی وجود داشته باشد و حتی ممکن است کاربر مجبور شود از افراد متخصص کمک بگیرد. در حالی‌که فروشگاه سازهای اشتراکی نیاز به هاست اختصاصی ندارد.

    شرکت راتین بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است که توانسته  است سه نسخه از نرم افزار CMS خود را همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا و توجه به نیازهای کاربران اجرا نماید. درصورتی‌که  با هدف گسترش کسب و کار خود به دنبال بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید با اطمینان راتین را انتخاب نموده و از خدمات پشتیبانی طراحان و متخصصان این شرکت بهره‌مند شوید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=246215

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم