• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را بخرید

  • کد خبر : 302353
  • 02 خرداد 1401 - 21:55
بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را بخرید

فهرست محتوا متن جایگزین (alt) تصویر: بهترین-درب-اتوماتیک-شیشه-ای   درب اتوماتیک شیشه ای یک درب برقی است که در ورودی ساختمان نصب می‌شود و علاوه بر ایجاد جلوه و زیبایی برای ساختمان، ورود و خروج افراد را نیز تسهیل می‌کند. این دربها در حال حاضر بسیار پرطرفدارند. برای اینکه بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را بخرید، […]

فهرست محتوا

  • متن جایگزین (alt) تصویر: بهترین-درب-اتوماتیک-شیشه-ای

     

    درب اتوماتیک شیشه ای یک درب برقی است که در ورودی ساختمان نصب می‌شود و علاوه بر ایجاد جلوه و زیبایی برای ساختمان، ورود و خروج افراد را نیز تسهیل می‌کند. این دربها در حال حاضر بسیار پرطرفدارند. برای اینکه بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را بخرید، توصیه میکنم این مطلب را تا انتها بخوانید.

     

    درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

     

    دربهای برقی بدون دخالت نیروی انسانی و بصورت خودکار باز و بسته می‌شوند. چشمی های نصب شده در بالای در، حرکت افراد را در نزدیک درب تشخیص داده و به این صورت درب باز می‌شود. دربهای برقی به صورت تک لنگه ، دو لنگه یا چند لنگه ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. باز و بسته شدن دربها می‌تواند توسط ورود رمز، فشردن دکمه یا کلید و ریموت کنترل نیز صورت گیرد.  این درب ‌ها در ساختمانهای مختلفی از جمله ورودی بانک ها، بیمارستان‌ها مراکز خرید، مراکز اداری و ساختمانهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را دارید، حتما به نکات این بخش توجه داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجله حضور و غیاب در بخش درب اتوماتیک شیشه ای، اطلاعات کامل درباره خرید این تجهیزات به دست آورید

     

    بهترین انواع درب اتوماتیک شیشه ای

    بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را بخرید

    متن جایگزین (alt) تصویر: انواع-درب-اتوماتیک-شیشه-ای

    درب های برقی در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که با توجه به نیاز مشتری و شرایط محل نصب می‌توان از هر کدام از اینها استفاده کرد. برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک شیشه ای ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید.

     

    درب اتوماتیک کشویی یا sliding

    لنگه یا لتهای این نوع درب به صورت کشویی حرکت کرده و باز و بسته می‌شوند. این مدل یکی از بهترین انواع درب های برقی شیشه‌ای است که طرفداران زیادی دارد و تقریباً در تمامی اماکن پرتردد مانند بیمارستان‌ها، بانک‌ها و پاساژها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

     

    درب اتوماتیک شیشه ای لولایی یا swing

    این مدل نیز یکی از انواع پرکاربرد درب برقی است. حتی می‌توان دربهای قدیمی که به صورت لولایی هستند با افزودن مکانیزم (اپراتور) و جک(بازو) به درب اتوماتیک تبدیل کرد. اگر به دنبال بهترین درب اتوماتیک شیشه ای هستید، این مدل می‌تواند یکی از انتخابهای شما باشد.

     

    درب اتوماتیک تلسکوپی

    یکی از رایج‌ترین مدلهای درب برقی است که عملکرد بسیار سریعی دارد. درب اتوماتیک شیشه ای تلکسوپی می‌تواند از 2 تا 6 لنگه (لت) تشکیل شود که همه این لتها در یک راستا حرکت می‌کنند و پشت لنگه ثابت جمع می‌شوند.

     

    سایر مدلها

    علاوه بر مدلهای ذکر شده، انواع دیگری از دربهای برقی نیز وجود دارد، از جمله این مدلها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    • درب اتوماتیک گردان (چرخشی)
    • درب برقی منحنی (کرو)
    • درب اتوماتیک تاشو

     

     

    مزایای بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

    اگر شما بهترین مدل درب اتوماتیک شیشه ای را انتخاب کنید، قطعا مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت که مهمترین آنها عبارتند از:

    • افزایش امنیت ساختمان
    • جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول گرم و سرد سال
    • ممانعت از ورود گرد و غبار و ریزگردها به داخل محوطه ساختمان
    • تسهیل ورود و خروج افراد و کاهش ترافیک انسانی در مراکز پرتردد و شلوغ
    • رعایت بهداشت و کاهش انتقال بیماریها به دلیل عدم نیاز به تماس فیزیکی با درب

     

    بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

    اپراتور یا مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای مهم‌ترین بخش آن است که کنترل درب را برعهده دارد. اپراتور شامل قطعاتی مانند موتور، چرخ دنده، تسمه و ریل، برد الکترونیکی یا کنترلر، هنگر، قفل قی، چشمی یا سنسور، باتری و  … است. تمامی این قطعات داخل جعبه‌ای قرار می‌گیرند که به این جعبه اپراتور یا مکانیزم می‌گویند. برای خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای باید بهترین مکانیزم و قطعات را نیز برای آن انتخاب نمائید.

    بهترین اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای معمولاً  دارای قابلیت تردد دائمی به همراه باتری یا ups پشتیبان  هستند و باید حتما دارای گارانتی معتبری باشند.

     

    بهترین سنسور درب اتوماتیک شیشه ای

    از چشمی یا سنسورهای مختلفی بر روی دربهای برقی استفاده می‌شود. این سنسورها حرکت افراد در نزدیکی درب را تشخیص داده و یک سیگنال به کنترلر می‌فرستند تا درب باز شود. در حال حاضر دو مدل سنسور مادون قرمز و  سنسور مایکروویو بر روی دربهای برقی استفاده می‌شود. این چشمی‌ها شامل دو بخش فرستنده و گیرنده هستند که امواج را به سمت همدیگر می‌فرستند و در صورتیکه سینگال امواج ارسالی قطع شود و یا تغییر یابد، یک سینگال جهت باز شدن درب به مکانیزم (اپراتور) ارسال می‌کنند.

     

     

    بهترین موتور درب اتوماتیک شیشه ای

    یکی از مهمترین بخشهای اپراتور درب برقی، موتور آن است که انرژی لازم جهت به حرکت درآوردن لنگه‌های درب را ایجاد می‌کند. نیروی ایجاد شده توسط موتور از طریق جعبه دنده به درب منتقل شده و موجب باز و بسته شدن درب می‌شود. در حال حاضر برندهای مختلفی از شرکتهای مختلف چینی، آلمانی، ایتالیایی و بلژیکی در بازار موجود است. یکی از بهترین برندهای موتور درب اتوماتیک در بازار، مدل دانکر (dunker) آلمان است، البته به شرطی که اصل باشد و مونتاژ یا تولید چین نباشد.

     

    بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

    همانطور که گفتیم در حال حاضر انواع مختلفی از درب های شیشه ای برقی از برندها و مارکهای مختلف در بازار وجود دارد. اگر بخواهیم بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای را معرفی کنیم، باید به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشیم. اما اگر بخواهیم چند برند برتر را معرفی کنیم می‌توانیم به برندهای بارزانته (Barzante)، تورمکس (Tormax) و دانکر (Dunker) اشاره کنیم.

     

     

    قیمت درب شیشه ای برقی

    عوامل مختلفی در قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای موثر است. برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک شیشه ای باید قیمت بیشتری نیز بپردازید. یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت درب برقی موتور آن است. علاوه بر این ابعاد درب، فریم و شیشه، شاسی کشی، اپراتور و … در قیمت درب موثر است.

     

    اطلاعات کامل و جامع را جعه به بهترین درب اتوماتیک شیشه ای را می‌توانید در سایت مجله حضور و غیاب نیز مشاهده کنید. با کلیک روی لینک مربوطه وارد این سایت شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

    https://bayofa.ir/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=302353

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم